Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inchiderea centralizata a luat o razna w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In mod normal ar trebui retezate niturile de la ranforsarea usii, scos mecanismul, reparat sau schimbat, apoi dupa montare sa se nituiasca din nou ranforsarea aia cu un cleste de nituit. Din experienta insa ar trebui sa iasa fortand tabla, dar asta inseamna timp si nervi irositi. Din cauza formei in L a mecanismului de inchidere.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #17
      Am retezat si niturile de la ranforsarea usii dar nu am putut sa-l scot afara.M-am chinuit vreo 3 ore dar nu am reusit.Ma gandesc ca daca dau si airbagul jos cred ca nu ma ajuta cu nimic.

      Comment


      • #18
        Iese sigur! Impinge ranforsarea la care ai scos niturile (cea pe care coboara geamul) catre exteriorul usii si trage un pic de tabla de la baza usii. Roteste broasca pana gasesti pozitia optima. Ieri am demontat si eu broasca din dreapta fata la un C care facea la fel. Ai grija la cablul electric - deconecteazal din mufa si trage-l afara - vezi ca are pe el 2 fese din plastic si 2 clipsuri de prindere pe usa, sub poliuretan.Trebuie scoasa si sufa de la manerul de deschidere. Cel mai bine ar fi sa ai arculetul cu pricina aprovizionat ca sa nu dureze mult. Eu nu am avut asa ca l-am remontat la loc tot defect pana gasesc fie arcul rupt fie alta broasca ieftina. Arcuri gasesti pe ebay (cauta Mercedes C/E Class W203/W211 DOOR LOCK REPAIR KIT) da sunt cam scumpe.

        Comment


        • #19
          Aceeasi problema am avuto si eu, nu am reusit si m-am lasat pagubas, vroiam sa o scot sa ma duc la dezmembrari cu ea dar.......m-am chinuit de doua ori si nimic. La un momendat am vrut sa tai popniturile de erbeg sa am mai mult loc sa vad cum iese, dar am vazut ca sunt popnituri din fier si nu din alumini sau asa mi sa parut mie. Nu am reusit in ruptul capului sa o scot.

          Comment


          • #20
            Nu rupeti nimici un nit. Scoateti desfacin in doua polistilenul cel de langa mecanism
            care e un fel de amortizor de zgomot, si mecanismul va iesi fara nici o problema.
            Refaceti piciorusul arculetului precum au spus anterior colegii si mecanismul va functiona ca nou. Bafta!!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Ernesto View Post
              Nu rupeti nimici un nit. Scoateti desfacin in doua polistilenul cel de langa mecanism
              care e un fel de amortizor de zgomot, si mecanismul va iesi fara nici o problema.
              Refaceti piciorusul arculetului precum au spus anterior colegii si mecanismul va functiona ca nou. Bafta!!!
              Am incercat din nou, dar nu imi iese mecanizmul ori cat as incerca deoarece loveste de sina de culisare geam. am pus si pozele mai jos.
              Am scos cablurile si cel de la usa care o deschizi pe interior si cele electrice, dar cand am vrut sa o scot am constatat cu stupoare ca nu iese.
              Am desfacut dar nu iese de aceea ma gandesc ca daca o sa tai popniturile acelea si o sa pun altele dar trebuie sa caut mai mari ca acelea. (
              Astept pareririle de la tine ca nu inteleg cum se scoate.


              http://vvcap.net/db/X6tt-yMUt1nZ0xhRnslM.htp
              http://vvcap.net/db/IFzJCvB7RTHjSsbg5o6R.htp
              http://vvcap.net/db/MRwMZpTrecgXsaNnhtES.htp
              Last edited by cris313; 07-01-2013, 20:49 PM.

              Comment


              • #22
                Mda. Merge rezolvarea cu scobitoarea. Cu toate ca si mie mi s-a recomandat inlocuirea unei piese ce costa vreo 600 de lei... Ciudat..

                Comment


                • #23
                  Nu poate cineva care a rezolvat o astfel de problema sa faca niste poze sau sa filmeze etapele de rezolvare si sa le puna pe youtube, tinand cont ca e o problema foarte delicata care scuteste pe om de vreo 600 lei?, ex. de la benzworld nu este suficient, iar pe unde am mai vazut totoriale pe net, trebuiau indepartate niturile de la airbag, cum de altfel au mentionat si alti posesori. Si tot legat de inchidere, la clapeta de la rezervor niste totoriale cu desfacutul, am verificat releele si siguranta, si nu par a fi defecte.
                  Multe multumiri anticipat.

                  Comment


                  • #24
                    Nu este chiar asa de greu. Eu am scos macaraua de la sofer.
                    Pentru nituri iti trebuie un burghiu de 6 bun, o bormasina, un pistol cu popnituri(15ron).
                    In 5 minute sunt gata.
                    Este mai greu sa depistezi cum se desface incuietoarea din usa. Eu m-am lasat pagubas.
                    Cand era usa desfacuta si am vrut sa fac o proba si la mine culisa(sus/jos repetat).
                    Dar mi-am dat seama ca sistemul trebuie sa simta o anumita opunere/frecare pentru a se opri intr-o pozitie-de aici si ideea cu scobitoarea.
                    La incuietoare vin 2 fire(+-). Ele vin de la calculatorul de pe usa(el da comanda). Daca le alimentezi scurt, ele urca sau coboara incuietoarea(depinde cum pui firele). Ideea este ca problema nu ar fi neaparat din incuietoare, ci mai degraba din panoul de comanda.
                    In afara de scobitoare mai merge incercat indoirea tijei(fiind indoita o sa opuna rezistenta si implicit nu mai culiseaza aiurea.

                    Comment


                    • #25
                      Salutare, am gasit un tutorial cum se poate repara un actuator:

                      http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-C-E-CLK-Class-W203-W211-A209-DOOR-LOCK-REPAIR-KIT-POP-RIVETS-TOOL-/281588298383?ssPageName=STRK:MESE:IT video on how to re...


                      si rezolvarea cu scobitoarea:

                      Bouncing door lock is a common failure on Mercedes Cars.I have seen plenty of people complaining of the same fault.It is cause by the failure of a small spri...


                      dar tot nu am putut gasi un tutorial cum se ajunge la actuator

                      Comment


                      • #26
                        un mecanic in bucuresti care poate rezolva arcul?
                        multumesc!

                        Comment


                        • #27
                          Salutare,

                          Imi cer scuze daca deranjez pe cineva, dar am si eu o problema la w203. Am schimbat arcurile din mecanismul de inchidere. Dar degeaba. Tot asa fac. Precizez ca numai la cald fac asa. La rece functioneaza normal.

                          Comment


                          • #28
                            Salut, am si eu o problema de azi de dimineata. Cand am dat sa inchid masina (din cheie ca nu am telecomanda) am bagat cam 1 cm din cheie la usa soferului si nu ma lasa sa o bag mai mult, nici cu forta. E ca si cum ar fi un metal acolo care o blocheaza. Din partea cealalta merge, si inchiderea centralizata din cheie functioneaza fara probleme, doar usa soferului nu o pot deschide din cheie. Ce as putea sa fac? Nu e inghetata yala sigur pt ca sunt 8-10* afara.
                            Model w168 an 99-1,6cmc.

                            Multumesc!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Cred ca singura solutie e sa desfaci si analizezi yala respectiva.Altfel nu ai nici o sansa. Am patit la vechiul ford ca s-a rupt o bucata de plastic din yala si a blocat complet cheia.Am dat jos fata de usa,am scos toata yala afara si am desfacut-o bucati.

                              Comment


                              • #30
                                Am dat mai spre seara cu WD 40 in interiorul yalei si dupa ce am fortat putin cheia stanga dreapta , sus jos si tot asa a intrat si a functionat foarte bine inchiderea. Imediat ce am scos-o si am incercat din nou, aceasi problema...fortata in toate partile ca mai sus, merge, dar greu...am sa caut un tutorial sa vad cum naiba se da jos fata de usa si am sa incerc sa desfac yala...poate o repar "de tot" )

                                Una peste alta...deja ma cam dispera "rasnita asta mica" - o am de o luna si numai probleme am cu ea...ba nu porneste dimineata, ba troncane si scartaie un rulment de la suspensie, ba probleme cu cutia cand bag in unele viteze, consuma si destul de mult parca...bag de 100 lei benzina si merg cu ea 130-150km prin oras(Timisoara)...sper sa o rezolv naiba odata cu toate ca ma dispera deja.
                                Scuze de off-topic, dar ma mai descarc si eu )

                                Seara buna!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF