Salutari tuturor
, sper ca am postat bine aici
, am zis daca tot am la indemana de ce sa nu imi shimb culoarea becurilor din interior, galbenul acela nu prea mai ma atragea sa-i spunem asa, plus tot aveam un bec in bord mai exact cel dintre indicatorul de benzina si kilometraj care se aprindea doar cand era cald afara, mai exact functiona ca un senzor (e testata faza, daca in masina temperatura era sub 5 grade nu se aprindea, cum crestea peste 5 grade se aprindea), asta fiind la inceputul iernii, iar mai nou mi se arsese si becul care lumina partea de unde reglam turatia la aeroterma, fiind sacait si de asta mam pus pe treaba.
UN LUCRU IMPORTANT DE TINUT MINTE:
1) DACA SCOATETI CEASURILE DE BORD, ADICA DACA DECONECTATI MUFELE NU UITATI SA SCOATETI BORNELE DE LA BATERIE, deoarece o sa patita ca mine care am citit pe forum asta da am inteles gresit iar acuma trebuie sa ma duc la teste sa imi stearga eroarea de SRS de airbag din bord.
2) UN LUCRU BUN LA MODELUL ASTA NU ARE SENZORI DE BEC ARS PENTRU INTERIOR CAUM E LA MODELE NOI ADICA NU TREBUIE REZISTENTE SI CE SE MAI PUNE.
3) NU INCERCATI SA SCHIMBATI LEDUL LA BUTONUL DE COMANDA AL TRAPEI, NU SE POATE, E RISCUL MARE SA IL BUSITI, SI E DOAR 210 RON UN BUTON DE ACELA (e singurul care a ramas galben la mine
)
Si am inceput prin a imi pune prima data in plafoniera, am inlocuit becurile de 10W pe fata si pe spate cu banda de leduri, eu cred ca am pus cam multe dar mie imi place asa, in fata am in lod de becul din stanga 18 leduri si in loc de celalat bec la fel tot 18 leduri; sunt practic 3 leduri intro celula de led o sa le vedeti in poze. Pe spate am pus doar 9 leduri, conectandule direct la bornede la plafoniera pastrand si sistemul original de prindere a becurilor. Apropo ca tot se presupunea pe un thread ca domnule ce tot e cu bazaitul ala din plafon...LAMURIRE: acel bazait mai exact e un senzor de temperatura, acelasi care se gaseste si pe clasa S din aceasi generatie, desi masina este simpla doar cu incalzire, fara AC si fara CLIMA doar caldura pe 2 zone regalbila, pe vremea aceea au conceput totusi masina cu "CLIMA", adik acel ventilator mic are un senzor de temperatura in farf si trage aer din masina, in functie de cum ai reglat rotilele la caldura el stie ce caldura tre sa ai in masina si daca ajunge la temperatura aia nu mai baga aer cald ca sa nu te sufoce iti regleaza automat caldura (TESTATA de mine asta iarna cu robinetii pe zona alba cald in masina, la duze imi dadea aer moderat in masina sa mentina temperatura, deschid portiera 2 min, bate gerul inauntru la duze imi da aer fierbinte) ca sa vedem tehnologie in '95 masini prevazute cu clima standard iar noi......Dar sa revenim la subiect, dupa mam apucat de desfacut la bordul in zona butoanelor, am scos becurile si am pus leduri, apoi am desfacut toate butoanele si am pus leduri albe. Dupa aceea am trecut la desfacut bordule chiar simplu doar grija ca se tine in niste cleme si se imping afara ceasurile cu totul, la ceasuri am schimbat doar la in loc de becurile principale cele mari care lumineaza ceasurile, restul leam lasat asa ca oricum au fiecare masca de culoare si nu conteaza.
Si am zis de ce numai CLASA E sa aiba si eu nu, am imprumutat idea de la clasa E cu iluminatul sub scaune, pentru la picioare la pasageri din spate si sub bord pentru la picoarele celor din fata, cu astea mam legat tot in plafoniera de la consola principala de luminimam coborat cu cablu pe jos pe stalpul din stanga de la parbriz, si am pus sub bord in stanga si in dreapta si apoi cu alde 2 prin concola centrala pe sub cotiera pana la scaune la spate lasand cablu pt a putea culisa scaunele. alimentarea am facut-o pe becul mic care e pt citit de la pasagerul din fata, partea frumoasa e ca se aprind toate cand deschid portira, cand aprind becurile din fata se aprinde si la picioare, sau cand aprin numai becul mic de citit pentru pasagerul din fata se aprinde si la picioare.
Era sa uit, nici de portbagaj nu eram multumit cu becul acela intro parte care daca puneam o sacosa in dreptul lui nu mai lumina, si am scos becul, m-am tras cu fire si am pus benzi de leduri pe plafonul portbagajului sa spun asa.
PFFfffff.....cat am scris, sper sa nu ma fi incurcat in idei, daca aveti nelamuriri sau intrebari puteti sa ma intrebati si va explic, ca sa nu fi omis vreo ceva.... SPER SA VA PLACA
Iar acuma pozele:


UN LUCRU IMPORTANT DE TINUT MINTE:
1) DACA SCOATETI CEASURILE DE BORD, ADICA DACA DECONECTATI MUFELE NU UITATI SA SCOATETI BORNELE DE LA BATERIE, deoarece o sa patita ca mine care am citit pe forum asta da am inteles gresit iar acuma trebuie sa ma duc la teste sa imi stearga eroarea de SRS de airbag din bord.
2) UN LUCRU BUN LA MODELUL ASTA NU ARE SENZORI DE BEC ARS PENTRU INTERIOR CAUM E LA MODELE NOI ADICA NU TREBUIE REZISTENTE SI CE SE MAI PUNE.
3) NU INCERCATI SA SCHIMBATI LEDUL LA BUTONUL DE COMANDA AL TRAPEI, NU SE POATE, E RISCUL MARE SA IL BUSITI, SI E DOAR 210 RON UN BUTON DE ACELA (e singurul care a ramas galben la mine

Si am inceput prin a imi pune prima data in plafoniera, am inlocuit becurile de 10W pe fata si pe spate cu banda de leduri, eu cred ca am pus cam multe dar mie imi place asa, in fata am in lod de becul din stanga 18 leduri si in loc de celalat bec la fel tot 18 leduri; sunt practic 3 leduri intro celula de led o sa le vedeti in poze. Pe spate am pus doar 9 leduri, conectandule direct la bornede la plafoniera pastrand si sistemul original de prindere a becurilor. Apropo ca tot se presupunea pe un thread ca domnule ce tot e cu bazaitul ala din plafon...LAMURIRE: acel bazait mai exact e un senzor de temperatura, acelasi care se gaseste si pe clasa S din aceasi generatie, desi masina este simpla doar cu incalzire, fara AC si fara CLIMA doar caldura pe 2 zone regalbila, pe vremea aceea au conceput totusi masina cu "CLIMA", adik acel ventilator mic are un senzor de temperatura in farf si trage aer din masina, in functie de cum ai reglat rotilele la caldura el stie ce caldura tre sa ai in masina si daca ajunge la temperatura aia nu mai baga aer cald ca sa nu te sufoce iti regleaza automat caldura (TESTATA de mine asta iarna cu robinetii pe zona alba cald in masina, la duze imi dadea aer moderat in masina sa mentina temperatura, deschid portiera 2 min, bate gerul inauntru la duze imi da aer fierbinte) ca sa vedem tehnologie in '95 masini prevazute cu clima standard iar noi......Dar sa revenim la subiect, dupa mam apucat de desfacut la bordul in zona butoanelor, am scos becurile si am pus leduri, apoi am desfacut toate butoanele si am pus leduri albe. Dupa aceea am trecut la desfacut bordule chiar simplu doar grija ca se tine in niste cleme si se imping afara ceasurile cu totul, la ceasuri am schimbat doar la in loc de becurile principale cele mari care lumineaza ceasurile, restul leam lasat asa ca oricum au fiecare masca de culoare si nu conteaza.
Si am zis de ce numai CLASA E sa aiba si eu nu, am imprumutat idea de la clasa E cu iluminatul sub scaune, pentru la picioare la pasageri din spate si sub bord pentru la picoarele celor din fata, cu astea mam legat tot in plafoniera de la consola principala de luminimam coborat cu cablu pe jos pe stalpul din stanga de la parbriz, si am pus sub bord in stanga si in dreapta si apoi cu alde 2 prin concola centrala pe sub cotiera pana la scaune la spate lasand cablu pt a putea culisa scaunele. alimentarea am facut-o pe becul mic care e pt citit de la pasagerul din fata, partea frumoasa e ca se aprind toate cand deschid portira, cand aprind becurile din fata se aprinde si la picioare, sau cand aprin numai becul mic de citit pentru pasagerul din fata se aprinde si la picioare.
Era sa uit, nici de portbagaj nu eram multumit cu becul acela intro parte care daca puneam o sacosa in dreptul lui nu mai lumina, si am scos becul, m-am tras cu fire si am pus benzi de leduri pe plafonul portbagajului sa spun asa.
PFFfffff.....cat am scris, sper sa nu ma fi incurcat in idei, daca aveti nelamuriri sau intrebari puteti sa ma intrebati si va explic, ca sa nu fi omis vreo ceva.... SPER SA VA PLACA
Iar acuma pozele:
Comment