Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme A/C?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A/C?

    Odata cu venirea caldurii am vrut sa pun in functiune A/C -ul dar in loc de aer rece baga fierbinte, cald. Sa fie de vina acei robineti din partea dreapta a masinii sub capota sau altceva, daca ati mai intampinat ceva asemanator astept pareri.

  • #2
    Originally posted by marian_samo View Post
    Odata cu venirea caldurii am vrut sa pun in functiune A/C -ul dar in loc de aer rece baga fierbinte, cald. Sa fie de vina acei robineti din partea dreapta a masinii sub capota sau altceva, daca ati mai intampinat ceva asemanator astept pareri.
    N-am specificat modelul masinii, MB C 250 DIESEL, 1994, W 202.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Iti culpeaza compresorul? da mai multe detalii.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema o am si eu,dar la un w210,pe o parte baga racoare cand e dat pe rece,pe cealalta baga cald tot pe rece,iar compresorul nu cupleaza,am verificat daca am freon,nu avea,o fii sparta pe undeva instalatia??sau din cauza ca masina a stat mult pe dreapta???cam 2 ani?

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Aceeasi problema o am si eu,dar la un w210,pe o parte baga racoare cand e dat pe rece,pe cealalta baga cald tot pe rece,iar compresorul nu cupleaza,am verificat daca am freon,nu avea,o fii sparta pe undeva instalatia??sau din cauza ca masina a stat mult pe dreapta???cam 2 ani?
          Ce Dzeu ai scris in postul de mai sus?E un monolog?Sau te bagi peste topicul omului?Tu intrebi,tu raspunzi...

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            In partea stanga sus, sub un capac se afla 2 electrovalve cred ca le zice( cum deschizi capota sus in stanga cum te uiti din fata respectiv dreapta daca esti in masina). Una din ele sau amandoua trebuie sa fie fierbinti rau deoarece au ramas blocat/e pe cald. Dale un pic de socuri fine, cioanestele cu ceva si lasa pornit clima pe rece in timp ce le bati un pic(cu o cheie ceva)..ar trebui sa-si revina pana la urma

            Comment


            • #7
              Originally posted by mariusbmm View Post
              In partea stanga sus, sub un capac se afla 2 electrovalve cred ca le zice( cum deschizi capota sus in stanga cum te uiti din fata respectiv dreapta daca esti in masina). Una din ele sau amandoua trebuie sa fie fierbinti rau deoarece au ramas blocat/e pe cald. Dale un pic de socuri fine, cioanestele cu ceva si lasa pornit clima pe rece in timp ce le bati un pic(cu o cheie ceva)..ar trebui sa-si revina pana la urma
              Mersi mult,stiam de robinetii aia,dar nu stiam ce sa fac!!multumesc inca o data

              Comment


              • #8
                Originally posted by mariusbmm View Post
                In partea stanga sus, sub un capac se afla 2 electrovalve cred ca le zice( cum deschizi capota sus in stanga cum te uiti din fata respectiv dreapta daca esti in masina). Una din ele sau amandoua trebuie sa fie fierbinti rau deoarece au ramas blocat/e pe cald. Dale un pic de socuri fine, cioanestele cu ceva si lasa pornit clima pe rece in timp ce le bati un pic(cu o cheie ceva)..ar trebui sa-si revina pana la urma
                Salutari, la acei robineti m-am gandit si eu ca ar fi cu pricina pentru ca iarna trecuta imi ramasesera blocati pe rece si afara erau -15 grade, am dus-o la un meserias si a rezolvat-o el, probabil tot prin "ciocaneala". Multumesc de sfat, o sa incerc sa vad ce rezolv. Numai bine!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mariusbmm View Post
                  In partea stanga sus, sub un capac se afla 2 electrovalve cred ca le zice( cum deschizi capota sus in stanga cum te uiti din fata respectiv dreapta daca esti in masina). Una din ele sau amandoua trebuie sa fie fierbinti rau deoarece au ramas blocat/e pe cald. Dale un pic de socuri fine, cioanestele cu ceva si lasa pornit clima pe rece in timp ce le bati un pic(cu o cheie ceva)..ar trebui sa-si revina pana la urma
                  Am incercat intocmai, am ciocanit cu o cheie in acei robineti pornit pe rece, dar tot cald baga, nu s-a deblocat, ce-i drept am dat mai cu mila asa... Problema e ca nici compresorul nu se aude cand cupleaza, respectiv motorul nu-si schimba mersul ca atunci cand intra in functiune compresorul de AC si inca ceva, am scos mufa de la acei robineti si tot cald baga, cineva care repara aproape numai MB-uri mi-a spus sa demontez robinetii pt ca sunt blocati, astept si alte sugestii daca aveti.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marian_samo View Post
                    Am incercat intocmai, am ciocanit cu o cheie in acei robineti pornit pe rece, dar tot cald baga, nu s-a deblocat, ce-i drept am dat mai cu mila asa... Problema e ca nici compresorul nu se aude cand cupleaza, respectiv motorul nu-si schimba mersul ca atunci cand intra in functiune compresorul de AC si inca ceva, am scos mufa de la acei robineti si tot cald baga, cineva care repara aproape numai MB-uri mi-a spus sa demontez robinetii pt ca sunt blocati, astept si alte sugestii daca aveti.


                    Si eu am patit la fel,m-am saturat de atata ciocanit,ca tot cald baga si nu i-am dat de cap si nici la mine nu cupleaza compresorul,dar nu am freon si daca nu e presiune in instalatie nu porneste.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ediskan89 View Post
                      Si eu am patit la fel,m-am saturat de atata ciocanit,ca tot cald baga si nu i-am dat de cap si nici la mine nu cupleaza compresorul,dar nu am freon si daca nu e presiune in instalatie nu porneste.
                      Nici la mine nu cupleaza compresorul, ramane sa verific daca am freon in instalatie si va tin la curent, numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Nu amesteca problemele :
                        Faptul ca ai sau nu freon pe instalatie nu impiedica declansarea compresorului .Acesta va incerca sa faca presiune in continuare .
                        Incearca sa muti robinetul de temperatura interioara pana lo pozitia de minim,pana la "click" Daca cuplezi AC-ul din butonul de pe bord si muti robinetul de pe "click",automat decupleaza compresorul.La mine asa se intamplase si ma impacientasem degeaba.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Sharpe View Post
                          Nu amesteca problemele :
                          Faptul ca ai sau nu freon pe instalatie nu impiedica declansarea compresorului .Acesta va incerca sa faca presiune in continuare .
                          Incearca sa muti robinetul de temperatura interioara pana lo pozitia de minim,pana la "click" Daca cuplezi AC-ul din butonul de pe bord si muti robinetul de pe "click",automat decupleaza compresorul.La mine asa se intamplase si ma impacientasem degeaba.
                          Nici la mine nu a cuplat compresorul cand nu am avut freon in instalatie...Nu cupla pentru ca nu avea ce sa "comprime" asa ca, referitor la problema colegului, verifica la valvele alea pe unde se baga freon. Stima
                          1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF