Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme in bord

    Salutare! Se intampla ca la C-ul meu diesel 220,an 95 sa nu imi functioneze totdeauna litometrul,temperatura si vitezometrul.Abia dupa ce rulez cativa km si se incalzeste ca sa spunem asa incep sa-mi arate valorile.
    De unde provin si cum pot remedia aceste,zic eu minore probleme.
    Va multumesc!
    In Romania Legea e BARIERA:
    -peste care trec dulaii
    -pe sub care trec cateii
    -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

  • #2
    Salut!
    E o problema comuna la multe W202-uri si se rezolva simplu, nu e nimic defect.
    La tine acele se aseaza pe niste pini (pe pozitia 0).
    Pe pinii respectivi se depune in timp o substanta lipicioasa, din cauza asta acele tind sa ramana lipite pe pinii respectivi.
    Trebuie scos clusterul cu ceasuri si trebuie curatati pinii respectivi cu alcool izopropilic si va functiona ca nou.
    Iti atasez si cateva poze, sa vezi ce si cum (am marcat cu sagetele pinii ce trebuie curatati).
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Va salut, de curiozitate va intreb de ce nu am si eu pini astia pe care se aseaza acul?
      Si al emu masina tot un C-220 diesel este, si tot din 95` fabricatie.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Va salut, de curiozitate va intreb de ce nu am si eu pini astia pe care se aseaza acul?
        Si al emu masina tot un C-220 diesel este, si tot din 95` fabricatie.
        S-ar putea sa ai clusterul restilizat, ca din octombrie-noiembrie '95 s-a pus alt model, fara pinii respectivi si daca-l ai pe cel restilizat, nu stiu ce are, posibil sa fie din electronica lui sau pur si simplu contact imperfect undeva.
        Cel restilizat arata ca in poza atasata.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Da exact asa am ca din poza, si dupa codul WIN al iesi ca a fost fabricat in decembrie 1995.
          Am inteles, si multumesc pentru raspuns.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            @vali982 s-ar putea sa ai dreptate.Astazi sau maine sper sa reusesc sa scot ceasurile afara.M-as apuca singur dar probabil stangaci din fire fiind n-am sa reusesc.Astazi poate ma vad cu zsolti19....si poate ma ajuta.Sper sa mi se remedieze problema in felul descris de tine.
            O zi placuta!
            In Romania Legea e BARIERA:
            -peste care trec dulaii
            -pe sub care trec cateii
            -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

            Comment


            • #7
              S-a rezolvat problema ceasurilor,prin metoda lui vali982. KM/H mai face figuri,in sensul ca ridica doar la 30-40 KM/H.Dar...asta sa fie ultima problema.....
              Multumesc.Pe curand!
              In Romania Legea e BARIERA:
              -peste care trec dulaii
              -pe sub care trec cateii
              -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ursuletz_82 View Post
                S-a rezolvat problema ceasurilor,prin metoda lui vali982. KM/H mai face figuri,in sensul ca ridica doar la 30-40 KM/H.Dar...asta sa fie ultima problema.....
                Multumesc.Pe curand!
                Inseamna ca n-ai curatat bine pinul la km/h, n-ar fi rau sa cureti si acul in zona pinului, sa nu se fi depus lipiciul si pe ac...

                Eu am curatat pinii acum 3 ani si n-am mai avut probleme de atunci, Mercedes Benz a stiut de problema respectiva, denumita "sticky needles" (ace lipicioase), din cauza asta, de la sfarsitul lui '95 in sus au renuntat la pinii respectivi.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vali982 View Post
                  Salut!
                  E o problema comuna la multe W202-uri si se rezolva simplu, nu e nimic defect.
                  La tine acele se aseaza pe niste pini (pe pozitia 0).
                  Pe pinii respectivi se depune in timp o substanta lipicioasa, din cauza asta acele tind sa ramana lipite pe pinii respectivi.
                  Trebuie scos clusterul cu ceasuri si trebuie curatati pinii respectivi cu alcool izopropilic si va functiona ca nou.
                  Iti atasez si cateva poze, sa vezi ce si cum (am marcat cu sagetele pinii ce trebuie curatati).
                  Salut!Am aceeasi problema dar cum se scot ceasurile din bord?

                  Comment


                  • #10
                    Emarian66,daca cauti pe forum,gasesti o poza si chiar un link unde poti vedea cum se demonteaza ceasurile de la bord,cred k este postat de Jacob sau de Marele Alb.
                    LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by calutzustudio View Post
                      Emarian66,daca cauti pe forum,gasesti o poza si chiar un link unde poti vedea cum se demonteaza ceasurile de la bord,cred k este postat de Jacob sau de Marele Alb.
                      Am cautat dar ,din pacate, n-am gasit.Poate stii ceva concret! Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by emarian66 View Post
                        Am cautat dar ,din pacate, n-am gasit.Poate stii ceva concret! Multumesc!
                        Nu uita sa decuplezi bateria,inainte sa te apuci de demontat bordul !
                        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by emarian66 View Post
                          Salut!Am aceeasi problema dar cum se scot ceasurile din bord?
                          In primul rand demontezi placa de plastic de sub volan (ai 6 suruburi de desfacut + un surub de plastic de la areratorul pt picioare pe care-l invarti cam 90 de grade in sensul opus acelor de ceasornic, apoi tragi de aerator si iese foarte usor)
                          Clusterul poate fi scos usor, bagand mana pe sub bord si împingând din spate (iese cu o oarecare forta aplicata, mai ales daca n-a mai fost scos niciodata). Unii prefera sa-l scoata demontand volanul ca sa nu se zgarie materialu bordului sau volanul in sine. Eu te sfatuesc sa pui o carpa mai groasa pe volan (prosop) ca sa eviti zgarierea.
                          Deconectezi mufele din spatele lui prin tragerea parghiei de pe fiecare mufa...pana ajunge sus (la 90 de grade) si practic iti arunca singura mufa in afara. Dupa ce ai scos mufele, scoti clusterul in afara pana atinge volanul, dupa care rotesti volanul spre dreapta, ca sa ai loc sa scoti clusterul dintre volan si bord...si cam asta e, te orientezi, greu nu e...

                          Nu e nevoie neaparat sa scoti bornele de la baterie, merge si asa, numai sa nu pui contactul cand e clusterul scos, ca o sa se aprinda martorul de SRS Airbag si trebuie resetat pe tester.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vali982 View Post
                            In primul rand demontezi placa de plastic de sub volan (ai 6 suruburi de desfacut + un surub de plastic de la areratorul pt picioare pe care-l invarti cam 90 de grade in sensul opus acelor de ceasornic, apoi tragi de aerator si iese foarte usor)
                            Clusterul poate fi scos usor, bagand mana pe sub bord si împingând din spate (iese cu o oarecare forta aplicata, mai ales daca n-a mai fost scos niciodata). Unii prefera sa-l scoata demontand volanul ca sa nu se zgarie materialu bordului sau volanul in sine. Eu te sfatuesc sa pui o carpa mai groasa pe volan (prosop) ca sa eviti zgarierea.
                            Deconectezi mufele din spatele lui prin tragerea parghiei de pe fiecare mufa...pana ajunge sus (la 90 de grade) si practic iti arunca singura mufa in afara. Dupa ce ai scos mufele, scoti clusterul in afara pana atinge volanul, dupa care rotesti volanul spre dreapta, ca sa ai loc sa scoti clusterul dintre volan si bord...si cam asta e, te orientezi, greu nu e...

                            Nu e nevoie neaparat sa scoti bornele de la baterie, merge si asa, numai sa nu pui contactul cand e clusterul scos, ca o sa se aprinda martorul de SRS Airbag si trebuie resetat pe tester.
                            Multumesc vali982! Acum ca il scot, mi-ar place sa-l schimb cu unul asemanator [cel din imagini ].Al meu e ,,clasic" alb-negru.Stie cineva pe undeva?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by emarian66 View Post
                              Multumesc vali982! Acum ca il scot, mi-ar place sa-l schimb cu unul asemanator [cel din imagini ].Al meu e ,,clasic" alb-negru.Stie cineva pe undeva?
                              Cu placere!
                              Ce vrei sa schimbi, clusterul cu ceasuri?
                              Cel din pozele anterioare e modelul american/englezesc cu mile si kilometri.

                              Eu mi-am luat de pe eBay, ceasurile originale de pe facelift (cadrane si ace albe), de pe un C200 Sport din '98-'99 din SUA, cu mile/kilometri la vitezometru, display-uri iluminate cu rosu, etc (cel din poze).
                              L-am desfacut pe tot sa vad ce si cum, ca vreau sa-l pun si fiind de facelift, nu se potrivesc mufele si trebuie sa fac ceva modificari.

                              Am dat cam 250 de lei pe el (cu tot cu transport).
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF