Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj faruri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj faruri

    Am revenit dupa ce am constatat inca o problema la masina. Reglajul farurilor nu functioneaza.Mai exact daca dau la 0 se aude un fel de fasait din zina butonului, fasait care se diminueaza cand butonul ajunge la pozitia 3. Pata luminoasa nici nu urca si nici nu coboara. La farul am vazut ca sunt cate doua "furtunase" sau cel putin asa par.De culoare roz.La farul din dreapta mustiucul in care intra furtunasul e rupt si furtunasul atarna. Are vreo legatura? e reglaj vacuumatic sau deja vorbesc de nave spatiale?
    Stop accidentelor!
    Viata are prioritate!

  • #2
    Reglaj vacuumatic. Fai o legatura cu o bucata de furtun de cauciuc unde e rupt.

    Comment


    • #3
      Pai de aia nu-ti merge cred nici reglajul farurilor. Ai pierdere de vaccum. Al tau e benzinar din cate stiu eu, dar la un diesel ca al meu ar fi o treaba tare urata asta. De ex la mine nu ar mai functiona turbosuflanta iar motorul ar merge ca un motor aspirat. Poate chiar mai rau. Mai sunt multe pb care pot aparea din cauza pierderii de vaccum. De ex sistemul de climatizare, mai ales cel climatronic e dependent de acest vaccum care face sa se inchida sau deschida o serie de clapete din instalatia respectiva. Asa ca rezolva cat mai urgent acea problema, iar eu unul sunt curios si daca dupa aceea vei resimti si alte imbunatatiri in comportamentul masiinii..

      Comment


      • #4
        Mustiucul e rupt chiar de la intrarea in far dar o sa incerc sa-l lipesc.Dupa ce il etansez isi face singur vacuumul sau trebuie sa-i mai fac ceva?
        Stop accidentelor!
        Viata are prioritate!

        Comment


        • #5
          Am avut exact aceeasi problema, se auzea un fasait enorm de enervant cand se incalzea motorul si cand nu acceleram Imediat ce acceleram murea si fasaitul.

          Pana la urma m-am jucat cu reglajul farurilor si acum e intr-o pozitie in care nu mai miauna deloc, dar mi-e frica sa mai umblu la butonul ala, asa raman farurile, stiam ca e un vacum, dar ma gandeam ca problema era la buton, se simtea cu degetul aerul fasait.

          O sa ma uit si eu dupa vacumuri rupte la far.

          Bafta!

          Comment


          • #6
            In mod normal exista o pompa de vaccum care il creaza. Numai sa nu mai ai pierderi de vaccum in alta parte. Asa ca verifica toate conductele alea de vaccum precum si conectorii dintre ele ca nu cumva sa mai ai vreo pierdere pe undeva. Chiar si acolo la acel buton de reglaj al farurilor sa te uiti, dupa ce evident il vei demonta, ca nu cumva sa fie scoase furtunele de vaccum care vin acolo. Nu mi se pare normal ca acolo sa auzi acel zgomot, harsait sau ce o fi el. Pe de o parte e semn ca pompa de vaccum lucreaza, adica creaza vaccum, dar acolo nu ar trebui sa se auda nimic daca totul e OK.

            Edit pt ca vad ca intre timp a postat si Traveler. Exact ce ziceam si mai sus. La acel buton de reglaj al farurilor vin 2 furtunase de vaccum, tur-retur, care intra in acel reglaj care daca nu sunt etanse sau montate corespunzator produc acel zgomot si se pierde vaccumul.
            Last edited by florineasca; 03-11-2008, 23:22 PM.

            Comment


            • #7
              kolega,fa rost de o bucata de teava ,cu care se rezolva usor defectul. se taie furtunul in sectiunea unde are scapari si cele dou capete se baga la teva.
              vorba mea :
              frunza verde si-o otava ,
              ai nevoie doar de-o teava ,
              sa bagi cauciucu-n ea ,
              s-asa scapashi de belea...


              brilliant
              steen

              Comment


              • #8
                Originally posted by steen View Post
                kolega,fa rost de o bucata de teava ,cu care se rezolva usor defectul. se taie furtunul in sectiunea unde are scapari si cele dou capete se baga la teva.
                vorba mea :
                frunza verde si-o otava ,
                ai nevoie doar de-o teava ,
                sa bagi cauciucu-n ea ,
                s-asa scapashi de belea...


                brilliant
                steen
                cred ca ai sa te descurci mai bine cu un furtun de la perfuzii(de ala de pe la spital)nu zic ca nu ar fi bun si o teava dar merge mai greu cu indoitul ei si unde mai pui ca ar trebui indoita la cald ca nu cumva sa se obtureze acolo unde o indoi.parerea mea.daca gresesc imi cer scuze.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF