Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

zgomot pe fata in momentul franarii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgomot pe fata in momentul franarii

    Salut!
    Am un mercedes C 220 CDI din 2000 si numai atunci cand franez brusc si din scurt, se aude un pocnit metalic si scurt la roata dreapta fata.
    Bratele(inferior si superior), bieletele antiruliu, capetele de bara, bucsi bara stabilizatoare si bieletele de directie le-am schimbat de curand. La fel discurile si placutele nu au decat 2 luni.
    In acelasi timp am un troncanit ca de carutza la fiecare gropitza sau mica denivelare si nu imi dau seama de la ce poate sa fie.
    A treia problema care o am e ca de ceva vreme motorul a devenit mult mai zgomotos decat de obicei si de la 2000 de turatii in sus incepe sa aiba vibratii destul de suparatoare.
    Astept raspunsurile voastre si va multumesc anticipat!

  • #2
    Problema cred ca este un brat nou (bratul original are dimensiuni exterioare putin mai mici unde este pivotul). La cealalta problema e greu fara o vizionare sau date suplimentare (vibreaza cureaua de utilitati,capacele de plastic de pe motor,vibreaza si in mers si in stationare sau nu, vibreaza mai tare la rece sau cand e cald motorul, poate un suport de la motor e dus, mai poate fi de la compresorul de AC, de la alternator sa aiba blocat cuplajul de la fulie, etc sunt foarte multe de verificat inainte de a o pune pe un tester).

    Comment


    • #3
      Buna ziua . Aceeasi problema o intalnesc si eu pe masina (tot W203) dupa schimbarea bratelor si a bieletelor antiruliu pe fata cu unele after markert Lemforder. La franare mai apasata se aude ca un fel de troncanit si la fel in momentul mersului inapoi + virare stanga dreapta. Am dus-o inapoi in service ,am ridicat-o pe elevator de "n" ori, mi s-a spus ca este "beton" pe fata,dar totusi zgomotele persista. Eu m-am obisnuit acum cu troncaneala,singurul lucru pe care il voi face e sa-mi cumpar brate originale data viitoare cand mai patesc ceva.Cu stima!

      Comment


      • #4
        Port etrier cred ca va trebuie pt "cloncanitul" de la franare in gropitze

        Comment


        • #5
          Deci la mine se aude troncanitul numai in momentul unei franari scurte, cum s-ar spune cand ''ciupi'' frana mai hotarat asa, si numai la mers inainte, pt ca am incercat sa ''ciup'' frana si in marsarier dar nu se aude nimic.
          Eu raman totusi la parerea ca e ceva in neregula in caseta de directie si ca zgomotul de acolo vine si la fel si troncanitul in cele mai mici gropitze.
          Oricum o sa incerc sa schimb si bucsile amortizoarelor fata sa vad daca dispare troncanitul.
          Multumesc pt raspunsuri!!!!

          Comment


          • #6
            Vibratiile la motor se simt mai accentuat dupa doua mii si ceva de ture in sus si in demaraj puternic....in rest cand merg constant la drum lung nu e deloc zgomotos motorul si nici nu vibreaza. Deci numai atunci cand accelerez mai serios si pe toata durata accelerarii.

            Comment


            • #7
              Salut, ai rezolvat problema cu troncanitul in momentul franarii?

              Comment


              • #8
                Cred ca de vina sunt bucsele cu cauciuc slab deci uzat rapid sau turnat excentric (chiar noi) dar si nespalarea cilindrilor de frana la scimbarea placutelor. Nu mai revin rapid sa departeze placutele. Acestea joaca, dau vibratii dar si zgomotul ala de frana dereglata.
                Pentru accelerare, verifica tampoanele amortizoare ale motorului. La mers lung se aseaza si stau bland.

                Comment


                • #9
                  Daca bratele sunt beton, si la fel flansele amortizoarelor (desi cam rar crapa), as da vina pe bolturile de ghidaj ale etrierilor.
                  Aceste bolturi se verfica miscand cu mana de etrier, daca are joc mare ele sunt.Daca astfel nu puteti reproduce sunetul, loviti puternic cu piciorul in anvelopa cand masina este pe roti.
                  Nu stiu daca la voi bolturile au niste burdufe mici pe ele.Daca da, acestea trebuie sa fie pline cu vaselina.In timp aceste burdufe se coc, se inmoaie si pierd vaselina, ceea ce permite o miscare libera a bolturilor in alezaje, si nu mai amortizeaza sunetul si socul.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Si, daca nu stii, de ce nu taci un pic?

                    Comment


                    • #11
                      Am spus "nu stiu" deoarece unele sisteme au cleme elastice care tin sistemul inchegat si nu permit aparitia a astfel de jocuri.Cunoscatorii stiu la ce ma refer.
                      Domnule cu epurarea, varsta pe care o aveti specificata la profil insufla respect(educatia care am primit-o imi spune sa respect varsta), dar modul "dumneavoastra" de exprimare nu este deloc specific varstei.PUNCT!
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu stii, PUNCT.

                        Comment


                        • #13
                          Ai baut ceva?

                          Comment


                          • #14
                            Tocmai am terminat de montat sistemul de frane la bunicuta care este un C180, cu multe furtune si coliere, pentru ca ziua AM FOST ACOLO UNDE, NOI ROMANII, AVEM LEGATURI - PESTE TIMP iar noaptea pot face probe undeva, unde nu sunt locuinte si nu pot speria pe cineva.
                            De ce va deranjeaza aceasta parere a mea si nu postati la locul corect ce anume v-a deranjat? Este pacat.
                            Uneori aveati postari constructive la varianta asta de masina. Sau la altele, cu probleme comune unei masini.
                            Last edited by epurare_coco; 08-30-2012, 00:00 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Pai sa fim constructivi si la obiect."Troncanitul" comun in momentul franarii se datoreaza mai multor componente care trebuiesc eliminate unul cate unul verificandule.Zgomotul poate fi produs de catre:bucse bascula, bieleta antiruliu(aceasta facand zgomot si la viraj), suport prindere etrier, bucse punte.Cine doreste si este amabil, poate sa puna fotografii cu bucsele si componentele respective prin care putem decide daca au uzura sau nu pt a putea construi acea lista prin care scoatem la iveala 'buba'.Bafta si numai de bine tuturor.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF