Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierd lichidul de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierd lichidul de racire

    Dupa schimbarea termostatului(la reprezentanta-Ploiesti), pierd lichidul de racire, la turatii (viteze) mari, pe la bushon. Masina merge bine, incalzeste... totul pare ok. MB C200 cdi 2003 . Ce parere aveti ?

  • #2
    Originally posted by ssorin View Post
    Dupa schimbarea termostatului(la reprezentanta-Ploiesti), pierd lichidul de racire, la turatii (viteze) mari, pe la bushon. Masina merge bine, incalzeste... totul pare ok. MB C200 cdi 2003 . Ce parere aveti ?
    Poate ti-au pus prea mult lichid de racire in vasul de expansiune si elimina surplusul sau daca iti bolboroseste lichidul in vasul de expansiune ai garnitura de chiulasa dusa ceea ce implica alte costuri: garnitura chiulasa, chiulasa luata la plan, manopera...nu vreau sa te sperii, mergi la cineva care se pricepe si sa-ti puna un diagnostic, ca sa zic asa, succes in rezolvarea problemei.

    Comment


    • #3
      Motivul ptr. care am ajuns la reprezentanta l-am spus, dar pentru ca nu am avut incredere in explicatiile lor am fost la alt service si am pus din nou vechiul termostat, insa problema cu pierderea lichidului la viteze mari a persistat.
      Totusi refuz sa cred ca e de vina garnitura sau chiar chiuloasa; mai repede ma duc cu gandul la faptul ca montarea termostatului la reprezentanta s-a facut cu multa pasta de etansare care prin presare(strangere) a fost eliminata (si in interior) Eu cred ca aceste ,,resturi" obtureaza sau infunda instalatia pe undeva . Ce parere aveti ???

      Comment


      • #4
        Originally posted by ssorin View Post
        Motivul ptr. care am ajuns la reprezentanta l-am spus, dar pentru ca nu am avut incredere in explicatiile lor am fost la alt service si am pus din nou vechiul termostat, insa problema cu pierderea lichidului la viteze mari a persistat.
        Totusi refuz sa cred ca e de vina garnitura sau chiar chiuloasa; mai repede ma duc cu gandul la faptul ca montarea termostatului la reprezentanta s-a facut cu multa pasta de etansare care prin presare(strangere) a fost eliminata (si in interior) Eu cred ca aceste ,,resturi" obtureaza sau infunda instalatia pe undeva . Ce parere aveti ???
        Daca aveai obturat, infundat ceva, nu-si mai facea racirea bine si ar fi crescut temperatura sau iti fierbea motorul, nu are legatura pasta de etansare cu pierderea lichidului de racire. Scoate busonul de la vasul de expansiune, porneste motorul, accelereaza de cateva ori si vezi daca bolboroseste lichidul de racire in vas. Sa nu scoti busonul de la vasul de expansiune cand motorul e incins pt ca risti sa te oparesti, are presiune.

        Comment


        • #5
          Buna ziua. Verificati sa nu existe scurgeri pe la pompa de apa. Stima!

          Comment


          • #6
            Multumesc ptr. sugestie, insa am schimbat pompa de apa, dar degeaba, problema persisita, spre disperarea mea.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ssorin View Post
              Multumesc ptr. sugestie, insa am schimbat pompa de apa, dar degeaba, problema persisita, spre disperarea mea.
              Sal, uite cu ceva asemanator ma confrunt si eu in momentul de fata la C-ul din semnatura, w202, al tau e w203, de ceva timp am remarcat ca scutul de plastic de sub motor e umed, initial m-am gandit ca e motorina, ulterior am constatat ca e antigel, imi prelinge pe la un surub de la piesa aceea de aluminiu in care este montat termostatul, am un prieten mecanic care in proportie de 90% repara numai Mercedes-uri, mi-a spus ca garnitura de la termostat se uzeaza in timp, am demontat si intr-adevar asa este, maine vine garnitura si o s-o schimb, te tin la curent. Daca pierzi antigel afla pe unde, ridica masina pe un elevator, trebuie sa picure pe undeva, verifica pe la carcasa de aluminiu a termostatului, poate e ca la mine, numai bine!

              Comment


              • #8
                [QUOTE=ssorin;191399]Multumesc ptr. sugestie, insa am schimbat pompa de apa, dar degeaba, problema persisita, spre disperarea mea.[/QU

                Pierzi numai pe la busonul de la vasul de expansiune? Verifica si pe la termostat, radiator etc...

                Comment


                • #9
                  Din cate stiu si vad , doar pe la bushon, cred ca ar trebui sa mai fac investigatii.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ssorin View Post
                    Din cate stiu si vad , doar pe la bushon, cred ca ar trebui sa mai fac investigatii.
                    Azi mi-a venit garnitura de la termostat exact cum ma asteptam, am schimbat-o, am pus si putin silicon pt o etanseitate si mai buna si se pare ca sunt pe drumul cel bun in sensul ca la prima vedere nu mai prelinge antigel pe la carcasa termostatului insa testul final va fi maine dimineata, daca la prima pornire nu prelinge am rezolvat-o, revenind la problema ta, iti pierde antigel pe la furtunasul ala(asa e la modelul meu w 202) pe care curge surplusul de antigel din vasul de expansiune asa...la nesfarsit sau la un moment dat se plafoneaza? Daca ai prea mult antigel in vas, iti elimina pana cand ajunge la nivelul care trebuie sa fie de regula.

                    Comment


                    • #11
                      Am revenit. In sfarsit am rezolvat problema cu lichidul de arcire. Pana la urma am schimbat garnitura de chiulasa la o cunostinta , deci la un particular, de care sunt super multumit. Masina este ok, desi nu credeam...
                      Sper ca totul sa fie ok si de acum inainte. Oricum , multumesc ptr. sfaturi .

                      Comment


                      • #12
                        Am revenit. In sfarsit am rezolvat problema cu lichidul de arcire. Pana la urma am schimbat garnitura de chiulasa la o cunostinta , deci la un particular, de care sunt super multumit. Masina este ok, desi nu credeam...
                        Sper ca totul sa fie ok si de acum inainte. Oricum , multumesc ptr. sfaturi .

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am urme de antigel pe cutia de viteze. Pierd cam jumatate de litru pe luna. Imi este frica sa nu fie garnitura de chiuloasa. Ce costuri implica aceasta operatiune si cat dureaza schimbarea ei?

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF