Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sonda indicator nivel radiator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sonda indicator nivel radiator

    Revin si eu cu o noua problema, am avut sonda de pe vasul de apa arsa si am schimbat-o cu una noua originala (Hella). Acum problema e ca nu se stinge becul din bord, ramane mereu aprins, am mers cati-va kilometrii cu masina dar nu si-a revenit. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fi ramas eroare in calculatorul masinii si trebuie stearsa pe tester. Voi ce credeti ca e?

    Mai am si eu inca 2 intrebari:
    1. Vreau sa stiu si eu ce injectie e pe un motor de 1.8 benzina din 93, mono sau multi punct
    2. Mi s-a parut ca masina consuma exagerat, sau e normal cum am mers cu ea, am pornit masina de vre-o 7 ori, a mers la relanti adunat vre-o jumatate de ora dupa care m-am plimbat cu masina in jurul blocului vre-o 20-25 min, schimbat sportiv 3500-4000, rulat mai mult treapta 1 si 2 foarte rar treapta 3. Acum acul de benzina era putin peste becul de benzina aproape de liniuta alba, si acum mi-a scazut aproape de ultima liniuta alba sub becul de benzina

    Astept parerile voastre
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    chiar nu ma poate ajuta nimeni ?
    MERCEDES-BENZ C180-W202

    Comment


    • #3
      Salut! Sonda pe care ai schimbat-o are acelasi cod ca si cel care era inainte?Intreb,deoarece si eu m-am confruntat cu o asemenea problema,pe care am si rezolvat-o reparand sonda,mai exact le-am combinat intre ele.Iti explic ce se intampla,sa intelegi.Acum aprox 3 saptamani a inceput becul de la nivelul de lichid racire sa se aprinda,dar nu avea cum sa fie nivelul scazut deoarece permanent verific.Asadar,fiind electronist,am verificat cu un aparat de masura sonda,care se pare ca a cedat.Intre cei doi pini ai sondei s-a produs un scurtcircuit,iar in bord imi aparea eroarea.M-am dus la dezmembrari sa caut o sonda,am si gasit dar era diferit codul de cel original.Codul original era 129 545 02 24,iar ce am gasit eu era de pe un e-class(w210) si avea codul 210 545 00 24.Cele doua sonde sunt identice pe dinafara,dar circuitul din interior difera.Trebuie avut grija,sa nu indice nimic sonda,daca se masoara cu un aparat de masura,pe ohmi,sau si daca indica,atunci valoarea sa fie cat mai mare,de ordinul zecilor de kiloohmi.Pentru alte nelamuriri iti stau la dispozitie.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Salut, sonda a fost comandata dupa seria de sasiu, acum codul de la sonda veche nu il stiu deoarece nu o mai am de mult timp. Am vazut ca daca aveam motorul pornit si scot sonda din rezervor becul sta stins dar daca o bag inapoi in radiator se aprinde becul, deci e invers, tind sa cred ca e o eroare
        MERCEDES-BENZ C180-W202

        Comment


        • #5
          Originally posted by MRM View Post
          Salut, sonda a fost comandata dupa seria de sasiu, acum codul de la sonda veche nu il stiu deoarece nu o mai am de mult timp. Am vazut ca daca aveam motorul pornit si scot sonda din rezervor becul sta stins dar daca o bag inapoi in radiator se aprinde becul, deci e invers, tind sa cred ca e o eroare
          Daca scoti sonda din rezervor(deci sonda,nu mufa care intra in sonda),atunci ai probleme cu nivelul antigelului.Eroare nu are cum sa fie,deoarece daca scoti sonda,se stinge martorul.Inchipuie-ti ca acea sonda are un releu inauntru,care cupleaza in camp magnetic,iar la tine sta cuplat cand e introdus in vas.Ca urmare,cu testerul nu ai ce reseta.Din curiozitate,du-te si citeste codul de pe sonda.Acelasi lucru se intampla si atunci cand decuplezi mufa care intra in sonda,becul se stinge.Eu tind sa cred,ca inauntrul vasului de expansiune,in jurul orificiului de la sonda este un plutitor magnetic,care da comanda la releul sa cupleze cand nivelul antigelului scade.Nu sunt 100% convins,doar presupun,dupa principiul de functionare al acelui releu din sonda.
          Last edited by zsolti1981; 04-01-2011, 18:50 PM.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Daca scot mufa din sonda becul se stinge, am desfacut eu un vas de expansiune si in orificiul ala de intra sonda nu se afla nici un fel de senzor, am facut o incizie ca sa o numesc asa si era plastic curat
            MERCEDES-BENZ C180-W202

            Comment


            • #7
              Atunci incerca sa complectezi cu antigel,vezi nu ti se stinge martorul din bord?
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Este posibil să fie alimentată greșit ?

                Comment


                • #9
                  Eu iti raspund la intrebarea 2 :

                  Indicatorul de nivel combustubil are rol si de "economizor" adica daca mergi o perioada de timp si un numar de km, in aglomeratie, turata, cu un consum mare, acul iti va calcula un cosum pe viitor pe baza consumului estimat in ultimii km.

                  Daca vei merge la drum intins, la un consum mai mic, acul va urca putin, calculand consumul pe viitor dupa un consum estimat mai mic, adica asa cum a consumat la drum intins.

                  Si da, motorul consum mult, daca sta in aglomeratie, la relantii, daca mergi turat, si in trepte inferiore, daca circula numai urban.
                  Consumul in astfel de conditii poate ajunge pana la 15 l la 100km,

                  Stiu ca nu am explicat pe intelesul tuturor, dar stiu ca iti vei da seama despre ce am vrut sa zic.

                  Bafta !
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sn78ten View Post
                    Este posibil să fie alimentată greșit ?
                    Nu,pentru ca are ghidaje pe mufa care intra pe sonda si nu se poate alimenta invers.Si daca ar fi invers alimentata sonda,nu se intampla nimic,deoarece nu conteaza polaritatea.E un releu si o rezistenta in mijloc.
                    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF