Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie naspa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie naspa!

    Am o problema cu distributia prieteni, niste rumani mi-au refacut motorul si dupa vreo luna jumate au terminat de pus totul la loc si din pacate merge mai naspa ca inainte sa desfac motorul.

    Toata lumea imi zice ca e de la distributie si asa cred si eu ca este, masina merge inecat, nu demareaza ca lumea si se aud batai pe sub masina si la suspensie care inainte nu se auzeau.
    O fi din cauza ca masina a stat vreo 40 de zile nepornita cu motorul in spate si s-au strans toate gumele de la bucse si acum joaca ca margica.

    Rumanii au desfacut distributia, au zis ca un dinte era decalat, au incercat sa o puna in punct si nu au putut, cica nu se poate pur si simplu? Ce dracu? Au inventat nemtii astia distributii cu personalitate sau care o fi cauza?

    Intrebarea mea :

    CE SE POATE INTAMPLA DACA MERGI (900 KM) CU DISTRIBUTIA PUSA PROST?


    Ati mai intalnit situatii de genu? Multumesc.

  • #2
    nu exista sa nu o poti pune la punct. ce este drept nu este usor sa faci operatia asta pe masina , mai ales ca este si dohc. un sigur dinte decalat nu face prapad in motor dar nici in regula nu este iar referitor la zgomotele ciudate de pe sub masina ai grija sa nu iti fi lasat plapumarii suruburi slabite sau lipsa.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      e posibil sa nu aiba nimic defect,oricum nu mai apela la cizmarii aia.....dragutza aia cu joaca ca margica...

      Comment


      • #4
        Asta le tot spun si io, clampanitul e de la piese mobile lasate libere de ei si mersul inecat de la distributie...."nu ca e din electronica inecatul asta" zice mnealor....

        Am programare la reprezentanta pt o diagnoza serioasa la masina asta si apoi discut iarasi cu ei, ca am 3 luni garantie pe lucrare, dar nu mai am incredere ca se pricep, tre sa dau bani la alt service si nu prea sunt service-uri bune pe aici.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Traveler View Post
          Asta le tot spun si io, clampanitul e de la piese mobile lasate libere de ei si mersul inecat de la distributie...."nu ca e din electronica inecatul asta" zice mnealor...
          Pai daca ar fi fost de la electronica nu ar fi trebuit sa mearga naspa si inainte de a face motorul???
          Faza cu distributia nu o inteleg. De ce sa nu mearga reglata daca e decalata cu un dinte????? Singurul fenomen ar fi sa se fi lungit lantul...si asta poate din cauza unei uzuri pronuntate sau a unei utilizari indelungate si la un nr foarte mare de Km ceea ce la tine e posibil pt ca nu degeaba ai avut probleme cu motorul si a mai fost si inainte bucsat. In locul tau as mai pune si un lant nou inainte de toate sau as cauta toata distributia pe la dezmembrari, chit ca n-o fi noua, dar macar poate mai putin uzata....

          Comment


          • #6
            Nu iau piese SH la masina, ca dau banii degeaba.

            Am vrut sa pun lant nou , dar era unul cu un ochios in acelasi service....ruminu inlocuise lantul si ii pocnise dupa cativa km....asa ca...am zis mai bine las originalul de la neamt , decat un lant nou facut in turcia, chiar daca vine de pe originale...

            Chiar se poate lungi un lant? Doar nu e de lana! Baietii l-au vazut si au zis ca nu e uzat.

            O sa mai intreb si poate il inlocuiesc.

            Comment


            • #7
              Impropriu spus ca se lungeste ca doar nu-i elastic. Dar dupa o utilizare indelungata apare o uzura pronuntata a zalelor si a niturilor lantului si de aici poate aparea decalajul respectiv. Cate un pic la fiecare za, la fiecare nit, plus ca a mai fost umblat in motor si nici ala care il ai nu stii cu certitudine ca e cel original si uite asa se lungeste lantul....

              Comment


              • #8
                nu este de vina lantul. Nu s-a facut bine punerea la punct a motorului.reglajul distributiei sa mai clar "punerea la punct a motorului se rezuma la un lucru simplu:Trebuie corelata miscarea arburelui cotit cu miacarea axelor cu came si cu miscarea rotor delco asfel incat la sfarsitul cursei de compresie la cil notat cu nr.1 sa ai declansata scanteie la bujie.Daca ai inteles fen. poti sa o faci si singur.
                bafta
                steen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by steen View Post
                  nu este de vina lantul. Nu s-a facut bine punerea la punct a motorului.reglajul distributiei sa mai clar "punerea la punct a motorului se rezuma la un lucru simplu:Trebuie corelata miscarea arburelui cotit cu miacarea axelor cu came si cu miscarea rotor delco asfel incat la sfarsitul cursei de compresie la cil notat cu nr.1 sa ai declansata scanteie la bujie.Daca ai inteles fen. poti sa o faci si singur.
                  De acord, dar colegul mai sus a mentionat ca a fost din nou la meseriasi care nu au reusit sa o puna la punct. Or fi ei carpaci dar ca sa alinieze niste repere si sa puna lantul corect tot ar trebui sa le mearga capul, da-i in mortzii mamii lor. Intradevar e greu de crezut ca ar fi lantul de vina dar nu exclus. Mai ales ca in motor a mai fost umblat. Iar colegul Traveler chiar spunea pe un alt thread ca nr de km ai masinii e mult mai mare decat a crezut initial. Si lanturile au o anumita durata de viata, nimic nu e vesnic intr-un motor.
                  Last edited by florineasca; 03-13-2008, 14:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am fost prezent in toate etapele asamblarii motorului, cand au pus distributia au strans suruburile pe acolo si unuia i-a iesit o deviere de 3 grade, il intreaba pe celalalt daca e OK si ala spune pe un ton suspect ...e bine mosu.

                    Nu stiam eu mecanica , dar tot nu mi se parea normal sa ai vreo abatere, dar am zis sa nu-i cicalesc pe marii maestri in ale mercedes, ca de ! poate le cade talentul de prin buzunare si se incurca dup'aia.

                    O sa incerc sa imi puna distributia la un service serios, care nu e reprezentanta!

                    Comment


                    • #11
                      "Intinderea" lantului afecteaza oarecum performantele motorului abia sesizabile in timp, acest fapt duce la scaderea randamentului , motorului cu pana la 5% dar nu afecteaza "mersul" motorului, asa ca mai mult ca sigur tu nu ai ansamblul distributiei pus la reper. Nu imi dau seama despre ce grade vorbeau ei. uite cam cum trebuie pusa distributia la tine
                      Attached Files
                      Last edited by popeye_pmm; 03-13-2008, 20:30 PM.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Treaba asta se potriveste cu faptul ca masina merge fara rateuri doar la turatie mare? peste 2500 ture?

                        Cand stau in 1500 sau cand sunt in 1500-1200 -1800 si accelerez ma zguduie ca si cand as fi intr-o treapta prea mare si in plus apare clampanitul ciclic...

                        Dar daca am turatie mare sunt mai putin sesizabile rateurile, chair daca masina se misca greu si nu are demaraj, macar merge mai rotund, fara zguduieli.

                        Uneori de asemenea cand sunt la relanti apare vibratie puternica ...la 500, 800 , chiar 1200 de ture uneori.

                        Comment


                        • #13
                          Bun. Hai sa excludem distributia. Fiind o masina pe benzina ca sa mearga rotund ar mai avea nevoie de benzina si scanteie. Delcoul sau ceea ce il antreneaza e pus cum trebuie? Benzina ii vine normal? Intrebari la care fireste asa pe nevazute nu avem cum raspunde. Trebuie un ochi si o ureche priceputa. Daca nici Dok nu-i da de capat nici nu vad pe altcineva care ar putea sa lamureasca problema ta, mai ales ca vrei sa pleci la Bucuresti. Daca pana acum nu a avut statuie daca te rezolva cred ca sigur o sa-i vad statuia la ...... Vaslui, langa cea a lui Stefan cel Mare. Acolo am si io o poza de cand eram prin clasa a VI-a. Ce tanar mai eram.....
                          Last edited by florineasca; 03-15-2008, 12:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Da, am relatii aici, se ofera statuie meseriasului care descopera misterul din Vaslui.

                            Daca ma enervez la noapte si trag o fuga la Bucale unde te gasesc Dok?

                            Ai si un nr de mobil pe aici p'undeva?

                            PS> benzina si scanteia, fisele, delcoul, firele electrice d ela injectoare si bujii au fost verificate si rasverificate ...

                            Nu e din electronica , sunt sigur !

                            merci Poppey pt desenul cu distributia

                            Comment


                            • #15
                              Pile, cunoshtintze, relatzii... adica PCR.
                              Ma gaseshti acasa, unde dracu sa fiu ?
                              Numarul de telefon e la profilul meu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF