Salut,
Am un MB w203 cdi 2004
Tocmai cand am ajuns acasa dupa un drum de 200 de km mi s-a scurs tot sau aproape tot antigelul din recipient. Inainte de asta (cu 20 de km inainte sa ajung la destinatie) mi-a aparut pe bord "COOLANT CHECK LEVEL". Temperatura era la 50 si pana am ajuns acasa a crescut treptat la 90. A inceput sa curga cand am oprit masina dar am observat ca pica si inainte. Mentionez ca inainte cu 5m sa opresc a aparut ca malfunction "ALTERNATOR BATTERY- VISIT WORKSHOP" si mi-a cazut si servo. Cureaua de la alternator nu e rupta, slabita sau deplasata, doar ca e umeda de la antigel fapt care (consider eu) mi-a cazut si servo+ malfanction-ul cu bateria.
Masina porneste normal si imi apare in continoare "COOLANT CHECK LEVEL" (singurul malfunction). Nu am avut curaj sa plec cu ea dupa loc.
Care sa fie cauza refularii? Si cum as putea remedia situatia?
Exista un antigel special pt w203?
Astept raspuns urgent, multumesc!
Am un MB w203 cdi 2004
Tocmai cand am ajuns acasa dupa un drum de 200 de km mi s-a scurs tot sau aproape tot antigelul din recipient. Inainte de asta (cu 20 de km inainte sa ajung la destinatie) mi-a aparut pe bord "COOLANT CHECK LEVEL". Temperatura era la 50 si pana am ajuns acasa a crescut treptat la 90. A inceput sa curga cand am oprit masina dar am observat ca pica si inainte. Mentionez ca inainte cu 5m sa opresc a aparut ca malfunction "ALTERNATOR BATTERY- VISIT WORKSHOP" si mi-a cazut si servo. Cureaua de la alternator nu e rupta, slabita sau deplasata, doar ca e umeda de la antigel fapt care (consider eu) mi-a cazut si servo+ malfanction-ul cu bateria.
Masina porneste normal si imi apare in continoare "COOLANT CHECK LEVEL" (singurul malfunction). Nu am avut curaj sa plec cu ea dupa loc.
Care sa fie cauza refularii? Si cum as putea remedia situatia?
Exista un antigel special pt w203?
Astept raspuns urgent, multumesc!
Comment