Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schema suspensie fata pt c220 w203 2006!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema suspensie fata pt c220 w203 2006!!!!

    Salut.
    Am o problema si anume :am schimbat bratele fata sup+inf si bieletele de la bara stabilizatoare la un c220 w203 din 2006 .Imi bateau pivotii din capetele bratelor ,iar dupa inlocuitea acestora am constat ca mi-a aparut o bataie infundata, pe partea dreapta care inainte nu era.
    Am verificat noile brate iar aceste sunt ok,nu au defecte de fabricatie.
    Eu, inclin sa cred ca bucsa (de cauciuc) de la bara stabilizatoare din partea dreapta mi-a fost montata invers iar bara imi bate in caroserie.
    Asi dori o schema a suspensiei (dreapta fata,pt c220w203 din 2006) ,daca are cineva asa ceva, pentru a ma convinge daca montarea inversa a acelei bucsi ar fi cauzat apropierea barei stabilizatoare de caroserie si implicit bataia.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Am rezolvat problema.
    Se poate inchide.
    Multumesc.

    Comment


    • #3
      Salut. Care a fost problema si rezolvarea ei ? Cam de aceleasi simptome ma lovesc si eu. Stima!

      Comment


      • #4
        Salut.
        Am schimbat toate bratele fata + bieletele si am avut "surpriza" sa constat ca pe partea dreapta a aparut o bataie mult mai tare decat inainte de a schimba ceva.
        Dupa cateva zile de batai de cap si vizite pe la "mesteri" am descoperit :
        Capatul bratului superior dreapta (acela din aluminiu) era foarte aproape de partea de jos a amortizorului .Cei de la service mi-au slabit cele 3 suruburi de la fuzeta si mi-au marit cu un levier, spatiul intre capatul bratului(pivotul) si amortizor.
        Nu am castigat decat 2-3 mm dar a fost suficient sa nu mai bata.
        In concluzie ,problema cred ca a fost cauzata de faptul ca acel brat era nou dar after market nu original mercedes si banuiesc ca nu au fost respectate dimensiunile corecte.
        In plus nu am mai schimbat nici bucsile de la bara stabilizatoare si acum totul e ok.
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru informatii. Si eu am schimbat bratele stanga + dreapta cu unele after-market, iar dupa mi-au aparut niste sunete ciudate care persista si in ziua de azi in momentul in care franez mai apasat si se mai aude cand dau cu spatele si rotesc volanul stanga - dreapta cam la jumatatea cursei. Vroiam sa stiu daca aceste simptome au existat si la dumneavoastra. Va multumesc.

          Comment


          • #6
            Salut.
            La mine , in mers imi batea doar in partea dreapta ,iar alte ciudatenii nu am mai sesizat.
            Puteti incepe prin a masura distanta de la C-ul dumneavoastra ,dintre amorizor si capatul bratului superior si sa o comparati cu cea de la un alt C Klase care nu are aceleasi probleme.Numai de aici puteau sa apara problemele pt ca bratele superioare de aluminiu au capatul cu pivot mai " gros" dacat cele originale .
            In plus mai conteaza si cum au fost stranse bucsile de la brate .La mine au fost stranse cu masina pe roti.
            Sper sa experienta mea sa va fie de folos in rezolvarea problemelor dumneavoastra.
            Numai bine.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF