Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

porneste greu la cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • porneste greu la cald

    buna ziua,
    ma poate cineva aajuta cu niste idei?
    am schimbat garniturile la injectoare...pt ca scapa aer , si apoi totul mergea perfect.... iar acum dupa vreo 2 saptamani am realizat k motorul pornete greu la cald..cand e motorul rece porneste mai bine... care poate fi cauza...pe tester nu da nici o eroare ...

  • #2
    mentionez k masina e w203 , c220 cdi

    Comment


    • #3
      Poate sa fie senzorul de la axul cu came...

      Comment


      • #4
        Senzorul ar trebui sa apara la diagnoza .
        Diagnoza cu ce s-a facut ?
        Ar trebui facuta o diagnoza mai aprofundata si un test in mers .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Poate fi si senzorul de temperatura, daca nu da eroare la test, trebuie verificat si la valori reale, ce temperatura vede senzorul.

          Comment


          • #6
            testerul a fost unul de asta universal...doar pt a vedea erori ..nu le puteam sterge ...
            trebuie sa vad saptamana asta un test mai aprofundat sa vad care e problema k nu imi imaginez nici cum ce s-a intamplat...
            am mai citi pe alte forumuri k ar putea fi si capul hidrauli la pompa de motorina...sper sa nu fie:P

            Comment


            • #7
              trebuie sa incerc pe un tester special de mercedes ..si voi anunta care poate fi problema dak aflu
              ..va multumesc pt sfaturi ..

              Comment


              • #8
                am patit si eu chestia asta..am schimbat un injector si nu am mai avut probleme

                Comment


                • #9
                  Fa un test cu eprubete la injectoare. Dureaza 5 minute la cineva care se ocupa cu asta si se pricepe si costa 10 ron. Poate s-a intamplat ceva cu vre unul si scapa prea mult pe retur. Eu insumi m-am lovit de aceleasi simptome si aveam un injector care pierdea presiunea pe retur. S-a rezolvat prin reconditionarea lui.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Daca aveit probleme cu injectoarele, eu repar sisteme de injectie diesel common rail, pompe rotative, clasice...

                    Va astept cu un telefon..
                    Service Diesel
                    0745 767 363
                    www.reconditionareinjectoare.ro

                    Comment


                    • #11
                      Eprubetele nu te ajuta decat cu constatarea pierderii de presiune(egala sau inegala) sub forma unui debit marit pe retur ,in timpul functionarii motorului
                      Pierderea de presiune la pornirea la cald apare atunci cand se da la automat.
                      Pot sa fie injectoarele-nu lucreaza la parametrii,dar nici nu sunt defecte 100% pentru aparitia erorilor-(se observa dupa pornirea greoaie fum negru/albastrui/alb-depinde de defectiune),sau poate sa fie o pierdere de presiune in pompa de inalta sau defectiune mecanica la regulatorul de presiune de pe pompa.
                      Daca doresti sa verifici debitul returului pe automat,trebuie conectate eprubetele la injectoare,scoasa mufa de la senzorul de temperatura de pe pompa(sa nu porneasca motorul)dai la automat pana cand apare motorina in eprubete,masori cantitatea,stergi eroarea, pui mufa si gata testul!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF