Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ulei :(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ulei :(

    Am observat de cateva ori cate o pata de ulei in garaj..un ulei rosu,pare a fi de la cutie..am ridicat masina si am strans suruburile pt ca pareau destranse.Un timp nu a mai curs nimic,acum iar au aparut scurgerile.Scutul masini nu este nici macar zgariat,nici atins.Precizez ca este un c180K cu cutie automata.Ce sa fac?sa fie garnitura sau?nu stiu intreb..

    Nu ma ajuta nimeni?
    Last edited by doktor4carz; 03-09-2008, 19:12 PM.
    W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
    E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
    YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
    GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

    Asphalt F*ck*r

  • #2
    Pai intai vezi daca e de la cutie sau de la serovdirectie.

    Comment


    • #3
      E de la cutie sigur.Am ridicat masina si am vazut exact de unde picura..sigur de la cutie curge ulei
      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

      Asphalt F*ck*r

      Comment


      • #4
        Uleiul l-ai schimbat demult ? Ca daca se apropie de schimb n-ar fi o problema.. schimbi garnitura si gata.

        Comment


        • #5
          Pai nu l-am schimbat niciodata..masina are 36.000km...
          W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
          E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
          YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
          GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

          Asphalt F*ck*r

          Comment


          • #6
            Originally posted by SergiuMB View Post
            Pai nu l-am schimbat niciodata..masina are 36.000km...
            pai si nu mai e in garantie????????? la 36.000??????????

            Comment


            • #7
              Originally posted by paunionutz View Post
              pai si nu mai e in garantie????????? la 36.000??????????
              Am cumparat-o din Germania la 30.000 km.Cei de la reprezentanta au spus ca pierd garantia cand scot masina din tara..asa ca nu am garantie
              W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
              E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
              YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
              GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

              Asphalt F*ck*r

              Comment


              • #8
                e de la cutie daca e rosu.s`ar putea sa fie garnitura.da o fuga la un service ceva si vezi ce se intampla..nu merge asa cu ea....ca nu poti sa stii cat pierde in mers.....
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Este d ela cutie. S-au dus oringurile ( garnituri ) . Asa am patit si eu, la mine fiind din cauza frigului. MAsina a stat 1 luna nepornita in frig si atunci garniturile s-au intarit si scapa ulei pe langa ele. Aceasta este o urgenta majora !!!!! Trebuie sa mergi neaparat la service ( iti recomand serivice Mercedes- cu cutia de viteze automata nu este de joaca pentru a umbla niste nestiutori la ea, plus de asta ai garantie la lucrare ). Iti schimba garniturile si iti completeaza uleiul la cutie. Pe mine m-a costat anul trecut 210 RON. PE viitor, uleiul de la cutia automata in cazul clasei C se schimba LA 60000 KM. Eu l-am schimbat , iar inainte de-al schimba , cutia brusca la schimbatul vitezelor, dupa schimb merge ca noua. Succes!

                  Comment


                  • #10
                    Dar pentru numele lui Dumnezeu du-te la Autoklass (Vitan)! Nu face greseala sa te duci la Casa Auto ca o sa plangi garantat!!!!
                    Still Loving MB

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bbenz View Post
                      Dar pentru numele lui Dumnezeu du-te la Autoklass (Vitan)! Nu face greseala sa te duci la Casa Auto ca o sa plangi garantat!!!!
                      Numai Casa Auto este in Timisoara..

                      Originally posted by Dragos1978 View Post
                      Este d ela cutie. S-au dus oringurile ( garnituri ) . Asa am patit si eu, la mine fiind din cauza frigului. MAsina a stat 1 luna nepornita in frig si atunci garniturile s-au intarit si scapa ulei pe langa ele. Aceasta este o urgenta majora !!!!! Trebuie sa mergi neaparat la service ( iti recomand serivice Mercedes- cu cutia de viteze automata nu este de joaca pentru a umbla niste nestiutori la ea, plus de asta ai garantie la lucrare ). Iti schimba garniturile si iti completeaza uleiul la cutie. Pe mine m-a costat anul trecut 210 RON. PE viitor, uleiul de la cutia automata in cazul clasei C se schimba LA 60000 KM. Eu l-am schimbat , iar inainte de-al schimba , cutia brusca la schimbatul vitezelor, dupa schimb merge ca noua. Succes!
                      Am comandat uleiul,filtru si garnitura..Au spus ca joi vin din Germania.Sper sa le schimb vineri daca nu cel tarziu sambata.
                      Last edited by doktor4carz; 03-09-2008, 21:57 PM.
                      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                      Asphalt F*ck*r

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema..Am primit piesele din Germania..Am desfacut scutu,am dat jos baia de ulei iar apoi era un "stecher" cu un cip care comanda schimbarile de viteze convertorului de cuplu..Aia era stricata si de aia picura ulei..Am schimbat piesa,filtrul din baie,garnitura de pe baia de ulei(initial garnitura am crezut ca e problema) si uleiul.Merge perfect,nu mai curge nu mai bruscheaza cand e rece.Sunt bucuros ca am rezolvat problema
                        Attached Files
                        W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                        E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                        YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                        GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                        Asphalt F*ck*r

                        Comment


                        • #13
                          Ai gasit si piesa cazuta in scut ?
                          Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SergiuMB View Post
                            Am rezolvat problema..Am primit piesele din Germania..Am desfacut scutu,am dat jos baia de ulei iar apoi era un "stecher" cu un cip care comanda schimbarile de viteze convertorului de cuplu..Aia era stricata si de aia picura ulei..Am schimbat piesa,filtrul din baie,garnitura de pe baia de ulei(initial garnitura am crezut ca e problema) si uleiul.Merge perfect,nu mai curge nu mai bruscheaza cand e rece.Sunt bucuros ca am rezolvat problema
                            Ce chestie dom'le...?dupa numai 30000.Km.S-a dus calitatea de altadata..!! .
                            A mea a stat un an nefaolosita si dupa ce am pornit-o n-am avut nici o problema . Bine ca ai rezolvat..!

                            vorba mea :
                            frunza verde matostat,
                            fericit c-ai rezolvat.
                            brilliant
                            steen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by timisoreanul View Post
                              Ai gasit si piesa cazuta in scut ?
                              Nu..nu era nimic in scut..insa am cumparat si piesa aia..era un sigiliu de fapt si s-a rupt atunci si acum am pus unul nou
                              W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                              E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                              YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                              GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                              Asphalt F*ck*r

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF