Buna ziua.
De cateva zile ma confrunt cu un consum mult mai ridicat. Daca in mod normal acesta se situa intre 12,5% si 13% in oras, respectiv 7,6% si 8% in afara, acum consumul nu scade sub 16,5% in oras iar in afara 9,9%. Este posibil ca sonda lambda dinainte de kat sa fie defecta? Din cate stiu aceasta regleaza amestecul de aer-benzina. Senzorul din bord al motorului este aprins de o perioada mai lunga, iar testerul imi spune ca undeva, ceva este alimentat cu tensiune mai mica decat normal. La stergere dispare, dar la prima pornire apare din nou. Inainte, chiar daca senzorul era aprins, consumul se situa in parametri normali. Mentionez ca masina este echipata si cu instalatie GPL.
Va multumesc!
De cateva zile ma confrunt cu un consum mult mai ridicat. Daca in mod normal acesta se situa intre 12,5% si 13% in oras, respectiv 7,6% si 8% in afara, acum consumul nu scade sub 16,5% in oras iar in afara 9,9%. Este posibil ca sonda lambda dinainte de kat sa fie defecta? Din cate stiu aceasta regleaza amestecul de aer-benzina. Senzorul din bord al motorului este aprins de o perioada mai lunga, iar testerul imi spune ca undeva, ceva este alimentat cu tensiune mai mica decat normal. La stergere dispare, dar la prima pornire apare din nou. Inainte, chiar daca senzorul era aprins, consumul se situa in parametri normali. Mentionez ca masina este echipata si cu instalatie GPL.
Va multumesc!
Comment