Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prezon rupt in butuc fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prezon rupt in butuc fata

    Anu trecut, prin vara, am avut o problema la o vulcanizare, si anume, cand m-am dus sa imi schimbe jantele de tabla cu cele de aluminiu, un baiat mai tinerel de acolo, mi-a rupt un prezon in butuc. Ulterior am fost la un mecanic sa scoata bucata ramasa, a rezolvato (cred), am pus roata la loc si gata treaba. In toamna am pus din nou jantele de tabla, la aceeasi vulcanizare si nu a fost nici o problema, numa ca anu asta prin ianuarie parca, aveam trepidatii la volan la peste 100km/h si m-am gandit sa verific in prima faza rotile. Surpriza, un prezon de pe partea stanga(gaura unde a fost rupt celalalt prezon) se invartea in gol. L-am scos si era mancat aproape de capat. Am luat altu nou, l-am bagat si la fel, se invartea in gol.De atunci pana acum am mers si merg numa in 4 prezoane la acea roata. Intrebarea mea este daca se poate face ceva la filetul acela din butuc? si Se poate intampla ceva daca am mers atata in 4 prezoane? Precizez ca am un w203 din 2006. Daca a mai patit cineva asa sau stie o rezolvare, il rog sa ma ajute. Multumesc!

  • #2
    Slabe sanse ca prezonul lipsa sa fie cauza trepidatiilor. Mai degraba o groapa (deci elemente de directie), neechilibrarea sau sarme rupte in cauciuc.
    Nu stiu daca se poate reface filetul, insa sigur poti merge 20 de ani in 4 prezoane, fara nici o problema. Daca insa te streseaza, cumpara butucul de la dezmembrari.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Pentru acest post nu am o solutie si ca sa-mi dau cu parerea ,mai bine ma abtin,insa pot cu mare incredere sa dau un sfatu tuturor soferilor.Cand mergeti la vulcanizare,indiferent cine va face pana sau altceva,rugati sa va stranga prezoanele sau piulitele MANUAL (cu cheia de roti)si nu cu pistolul electric.trepidatiile si suturile nu fac bine nici la caseta de directie nici la prezoane.Multumesc.
      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

      Comment


      • #4
        Se poate la strung sa mareste filetul altfel nu il poate face daca e decalat in butuc si sigur ca e asa daca prezonu nu tinea. Poate sa iti faca alt prezon mai mare dupa gaura respectiva dar cu acelasi cap la intrare ca sa fie etans. Trebuie sa dai butucu jos.

        Comment


        • #5
          Salutam!
          Daca cumva a fost filetul pentru prezoane M12, se poate marii cu tarod de M14 cu 1,5. Filetul se poate face pe pozitie, dar trebuie avut in vedere ca la jantele de aluminiu trebuie marita(largita) si gaura prin care trece prezonul(la cea de tabla nu este nevoie). Eu la fostul W126 am schimbat toate cele 20 de prezoane. Filetele le-am facut in parcare, iar prezoane am pus de w140. Otelul din care sunt facute"flansele" este foarte dur.
          Acum nu stiu ce tip de prezon este pe W203, de 12 sau 14.
          Numai bine!
          Last edited by tumar; 03-16-2011, 20:40 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Salutam!

            Acum nu stiu ce tip de prezon este pe W203, de 12 sau 14.
            Numai bine!
            Stiu eu,

            Este M12.

            Dupa cum spuneau si colegii mai sus, nu ar trebui sa te streseze foarte tare faptul ca circuli cu 4 prezoane la o roata.

            Dar daca tot vrei sa rezolvi ai 2 varinate.

            Iei p fuzeta second, si o schimbi cu a ta, este mai scump dar rezolvi treaba bine

            Faci gaura M14, dar trebuie sa gauresti si janta si o sa ai un prezon mai mare.

            Bafta !
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Se poate face filet in filet si ramai la aceeasi dimensiune de fililet.

              Comment


              • #8
                Sau se poate incarca cu sudura si apoi refiletat cu acelasi filet. Dar e mai complicat.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  M-am gandit si eu la aceste variante, numa ca sa fac gaura mai mare e mai complicat ca trebuie sa am altfel de prezon si la jantele de aluminiu. Cu sudura si pe urma filet am inteles ca se face greu si nici nu prea ar tine bine, in sensul de strangere. Cel mai bine, ca sa nu cumpar nou, este sa iau un butuc de la dezmembrari. Multumesc tuturor de sfaturi dar as mai avea o intrebare. Spuneati ca daca circul in 4 prezoane la roata nu e nici o problema. Nu cumva apare problema de dezechilibrare, adica daca e lipsa un prezon se poate sa fie dezechilibrata sau sa se dezechilibreze roata si sa apara pe urma trepidatii sau joc?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Adrian Sibiu View Post
                    M-am gandit si eu la aceste variante, numa ca sa fac gaura mai mare e mai complicat ca trebuie sa am altfel de prezon si la jantele de aluminiu. Cu sudura si pe urma filet am inteles ca se face greu si nici nu prea ar tine bine, in sensul de strangere. Cel mai bine, ca sa nu cumpar nou, este sa iau un butuc de la dezmembrari. Multumesc tuturor de sfaturi dar as mai avea o intrebare. Spuneati ca daca circul in 4 prezoane la roata nu e nici o problema. Nu cumva apare problema de dezechilibrare, adica daca e lipsa un prezon se poate sa fie dezechilibrata sau sa se dezechilibreze roata si sa apara pe urma trepidatii sau joc?
                    Nu are nici o problema,
                    -sunt multe tipuri care au doar 4 prezoane, sau chiar 3,
                    -deci poti merge linistit,
                    -da, intr-adevar daca nemtii l-au conceput cu 5 prezoane, au gandit ei ceva, dar daca umbli in 4, cel putin pana iti rezolvi problema, nu are nimic.

                    Bafta !
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult tuturor! O sa tin cont de sfaturile primite.

                      Comment


                      • #12
                        Faci o gaura mai mare, dupa aceea un filet, in filet se infileteaza un filet special si ramane aceeasi dimensiune la surub. Nu trebuie sa modifici nimic la geanta.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Ovidiu Man View Post
                          Faci o gaura mai mare, dupa aceea un filet, in filet se infileteaza un filet special si ramane aceeasi dimensiune la surub. Nu trebuie sa modifici nimic la geanta.
                          O solutie foarte buna. Profesionala.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Cand ai toate prezoanele, forta de strangere este distribuita uniform. Teoretic atunci cand lipseste unul apare un dezechilibru in timpul rularii care le-ar putea destabiliza si pe celelalte, dar avand in vedere ca lipseste unul din cinci nu e grav ca atunci cand lipseste 1 din 4. Personal eu am avut un prezon rupt pe stanga fata si am circulat FARA PROBLEME vre-o 8 luni, dar cam la 2 saptamani verificam ca celelalte sa nu se slabeasca.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu recomand elicoid , am folosit si cu toate ca am fost initial reticent , si-a facut treaba foarte bine . Tin sa precizez ca era gaura infundata , la roata fiind gaura de trecere ma gandesc daca nu cumva este posibil ca prezonul sa " ia innainte " elicoidul .
                              Cel mai ortodox ar fi schimbat cu second hand ca nu costa nici asa mult .
                              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF