Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w204 lampa galbena de avertizare ramane aprinsa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w204 lampa galbena de avertizare ramane aprinsa

    Buna ziua,

    Va solicit expertiza intr-o problema: am cumparat un w204 si la 2 zile dupa mi s-a aprins indicatorul pt schimbarea placutelor de frana; la scurt timp dupa aceasta (mergeam sa comand placutele) mi s-a aprins triunghiul cu semnul exclamarii pe bord, impreuna cu lampa galbena de avarie (forma aceea ciudata care seamana cu un robinet) si pe display mi-a comunicat ca exista o eroare la esp si l-a dezactivat.
    Am oprit motorul si l-am repornit, a disparut eroarea cu esp (nu mai sta nici semnul exclamarii aprins), dar ramane aprinsa lampa de averizare galbena. Masina pare sa mearga in paramentrii si nu am sesizat vreo schimbare.

    Va mentionez ca inainte sa o cumpar am dus-o la casa auto pt un test si mi-au spus ca masina e ok si ca exista doar niste mici erori de care nu trebuie sa ma ingrijorez. acestea sunt: "SAM spate - modul de comanda si sesizare a semnalelor spate - clema 15R are disfunctionalitate pt ca exista un scurtcircuit la masa", "DBE - Unitate de comanda plafon - clema 30g are disfunctionalitate. Exista un scurtcircuit la masa".

    Ce imi recomandati sa fac? Este sigur sa mai merg cu masina pana rezolv problema?

    Va multumesc

  • #2
    Ar fi indicat un test. Dupa aceea se poate sti cat de grava e problema.

    Comment


    • #3
      Salut

      Lampa cea cu defectiune motor(cea care seamana cu robinetul galben) nu are legatura cu franele, din cate stiu are legatura deobicei cu debimetrul(cea mai intalnita problema).
      In ce priveste franele si esp-ul poti sa mergi linistit(incet) pana la service sa le schimbe.
      Oricum acolo o sa-ti faca o testare.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pt raspunsuri; maine ma duc; sper sa nu fie nimic grav.

        Comment


        • #5
          Am fost azi la un mecanic cu tester si mi-a spus ca singura eroare pe care o aveam era legata de stopurile din spate (SAM Spate) care aveau un scurtcircuit, asa cum imi spusesera si cei de la Casa Auto. El considera ca nu ar exista alt motiv pt care sa imi dea acea eroare, decat acesta.
          Momentan totul e ok

          Comment


          • #6
            Salut

            Originally posted by rotton View Post
            Am fost azi la un mecanic cu tester si mi-a spus ca singura eroare pe care o aveam era legata de stopurile din spate (SAM Spate) care aveau un scurtcircuit, asa cum imi spusesera si cei de la Casa Auto. El considera ca nu ar exista alt motiv pt care sa imi dea acea eroare, decat acesta.
            Momentan totul e ok
            Ma bucur ca ai rezolvat. Dar pana la urma ce ai schimbat/reparat?

            Comment


            • #7
              Pai mi-a spus ca masurat tensiunea la instalatia electica si nu erau probleme, asa ca a schimbat intre ele becurile de pozitie cu cele de la triplele de stop din spate (s-a gandit ca poate sunt uzate si poate nu fac bine contact, dat fiind ca masina are cutie automata si stau f mult aprinse) si a sters eroarea din lista de erori a computerului masinii.
              Sper sa fi fost destul de explicit; nu ma prea pricep la electrica sau la masini.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF