Va salut !
W202, C200, 1995 , 100kw, benzina, manuala 5+1, volanta simpla, AC
De ce va timp, am un scartait suparator, la relantii, ca si cum ar freca fier pe fier , ceva . Posibil ca el sa fie si in sarcina, dar nu il aud din cauza zgomotului provocat de rularea in sine.
Cand apas pedala de ambreiaj scartaitul dispare, masina stand pe loc, la relantii .
Am dat vina pe rulmentul de presiune al ambreiajului.
Azi am schimbat kitul de ambreiaj, complet, am pus nou. Am schimbat si suporti motor si cel de la cutie.
Scartaiul continua sa fie si dupa aceasta operatiune. Tot asa, daca apas pedala de ambreiaj dispare,
Din pacate nu am rezolvat nimic cu acest schimb de kit. Discul si rulmentul sunt perfecte, placa este mai uzata, cel putin asa mi-a spus mecanicul.
Aveti idee cam ce ar mai putea provoca acel scartait, dar care dispare la apasarea ambreiajului.
Nu il pot localiza in mod exact, dar cred ca este in zona cuplarii cutiei cu motorul.
Multumesc.
Toate cele bune !
W202, C200, 1995 , 100kw, benzina, manuala 5+1, volanta simpla, AC
De ce va timp, am un scartait suparator, la relantii, ca si cum ar freca fier pe fier , ceva . Posibil ca el sa fie si in sarcina, dar nu il aud din cauza zgomotului provocat de rularea in sine.
Cand apas pedala de ambreiaj scartaitul dispare, masina stand pe loc, la relantii .
Am dat vina pe rulmentul de presiune al ambreiajului.
Azi am schimbat kitul de ambreiaj, complet, am pus nou. Am schimbat si suporti motor si cel de la cutie.
Scartaiul continua sa fie si dupa aceasta operatiune. Tot asa, daca apas pedala de ambreiaj dispare,
Din pacate nu am rezolvat nimic cu acest schimb de kit. Discul si rulmentul sunt perfecte, placa este mai uzata, cel putin asa mi-a spus mecanicul.
Aveti idee cam ce ar mai putea provoca acel scartait, dar care dispare la apasarea ambreiajului.
Nu il pot localiza in mod exact, dar cred ca este in zona cuplarii cutiei cu motorul.
Multumesc.
Toate cele bune !
Comment