Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum ulei

    Am si eu un c200 komprsor din 2001 si i-am facut revizia de curand.Am facut 4000 de km si mi sa aprins becul de avertizare ulei.Cand m-am uitat la ulei mai aveam cam 2 litri si ceva sau 3 maxim.Am completat cu inca 1 litru si imi arata nivelul aproape de maxim.Becul sa stins dupa ce am completat.Ulei i-am bagat 5w40 castrol full syntetic acela cu ambalaj verde.in bord am 146000 km.acum nu stiu daca sunt reali sau nu cert este ca imi consuma foarte mult si nu o calc deloc.pot sa zic ca merg chiar batraneste,schimb vitezele sub 3000 de rotatii la drum mai mult de 120 nu merg.......asa motorul merge excelent,nu scoate fum,tobele sunt curate,nu pica ulei pe nicaieri....ce sfaturi imi puteti da??

  • #2
    Va salut, eu va recomand sa schimbati marca de ulei, la urmatorul schimb e ulei cumparati altceva (eu va recomand ARAL), dar poate fi vorba si de alta firma.
    Nu aveti ce pierde.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by c_unique_2005 View Post
      Am si eu un c200 komprsor din 2001 si i-am facut revizia de curand.Am facut 4000 de km si mi sa aprins becul de avertizare ulei.Cand m-am uitat la ulei mai aveam cam 2 litri si ceva sau 3 maxim.Am completat cu inca 1 litru si imi arata nivelul aproape de maxim.Becul sa stins dupa ce am completat.Ulei i-am bagat 5w40 castrol full syntetic acela cu ambalaj verde.in bord am 146000 km.acum nu stiu daca sunt reali sau nu cert este ca imi consuma foarte mult si nu o calc deloc.pot sa zic ca merg chiar batraneste,schimb vitezele sub 3000 de rotatii la drum mai mult de 120 nu merg.......asa motorul merge excelent,nu scoate fum,tobele sunt curate,nu pica ulei pe nicaieri....ce sfaturi imi puteti da??
      Salut, eu zic sa te uiti sa vesi daca pierzi uleiul pe undeva si cand o sa schimbi uleiul eu recomand mobi1 0w50 sau 5w50, daca este sa consume ulei ar trebui sa se si vada la esapament cand o turezi , incearca sa vezi daca scoate fum albastrui sau negru

      Comment


      • #4
        Si eu recomand Aral, il si folosesc.

        Comment


        • #5
          Pot sa iti spun ca folosesc doar Liqui Moly de vreo 2-3 ani. Sunt foarte multumit de acest ulei. Nu am avut masina pe benzina niciodata. Daca ai pe cineva care face Germania, iti recomand sa iti iei de acolo un schimb si sa-l incerci. Cred ca calitatea uleiului din afara e mai buna decat cea de la noi. Stima.

          Comment


          • #6
            Originally posted by c_unique_2005 View Post
            Am si eu un c200 komprsor din 2001 si i-am facut revizia de curand.Am facut 4000 de km si mi sa aprins becul de avertizare ulei.Cand m-am uitat la ulei mai aveam cam 2 litri si ceva sau 3 maxim.Am completat cu inca 1 litru si imi arata nivelul aproape de maxim.Becul sa stins dupa ce am completat.Ulei i-am bagat 5w40 castrol full syntetic acela cu ambalaj verde.in bord am 146000 km.acum nu stiu daca sunt reali sau nu cert este ca imi consuma foarte mult si nu o calc deloc.pot sa zic ca merg chiar batraneste,schimb vitezele sub 3000 de rotatii la drum mai mult de 120 nu merg.......asa motorul merge excelent,nu scoate fum,tobele sunt curate,nu pica ulei pe nicaieri....ce sfaturi imi puteti da??
            Sal, parerea mea: ori nu folosesti grupa recomandata pt motorul tau, ori ai uzura mare la motor, cuzineti, segmenti etc... mergi la un mecanic bun si te vei lamuri cumva.

            Comment


            • #7
              salut.dupa cum am spus tobele sunt curate,fum nu scoate deloc ,nici nu miroase a ulei pe tobe,nu pierde pe nicaieri ulei iar uleiul este pus dupa ce scrie in cartea masinii ,dupa recomandarea mecanicului care tin sa precizes ca este unul f bun si de cei de la magazinul de la care am cumparat uleiul.vroiam raspunsuri concrete de la cei care au acelasi motor si daca stiu sau au avut aceasta problema.oricum multumesc de pareri.a si apropo marian_samo stii cumva vreo modalitate de a vedea uzura motorului in afara de al desface?? ca de asta mi-e frica si mie cel mai mult sa nu am uzura la segmenti. oare daca pun un aditiv metabond gold pot strica ceva?? oricum masina o am la vanzare.pt cei interesati link http://www.autovit.ro/index.php?sect=edit

              Comment


              • #8
                Originally posted by c_unique_2005 View Post
                salut.dupa cum am spus tobele sunt curate,fum nu scoate deloc ,nici nu miroase a ulei pe tobe,nu pierde pe nicaieri ulei iar uleiul este pus dupa ce scrie in cartea masinii ,dupa recomandarea mecanicului care tin sa precizes ca este unul f bun si de cei de la magazinul de la care am cumparat uleiul.vroiam raspunsuri concrete de la cei care au acelasi motor si daca stiu sau au avut aceasta problema.oricum multumesc de pareri.a si apropo marian_samo stii cumva vreo modalitate de a vedea uzura motorului in afara de al desface?? ca de asta mi-e frica si mie cel mai mult sa nu am uzura la segmenti. oare daca pun un aditiv metabond gold pot strica ceva?? oricum masina o am la vanzare.pt cei interesati link http://www.autovit.ro/index.php?sect=edit
                Sal, daca ii pui un Metabond Gold nu are cum sa-i faca rau, dar nici minuni , cat despre constatarea uzurii ai putea sa verifici daca ai compresie buna cu un dispozitiv special, tot la un mecanic gasesti asa ceva.

                Comment


                • #9
                  Ai rutina de testare a compresiei pe Star Diag. Daca masina nu pierde ulei (uita-te cu atentie sub ea si in compartimentul motor ! ) si nu il arde atunci asisti la un miracol .
                  @marian_samo-uzura cuzinetilor nu determina scaderea nivelului uleiului. Uleiul fie curge din motor pe la o garnitura care nu-si mai face treaba fie este ars de motor daca segmentul de ungere/raclare este uzat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dr_liviu_marcu View Post
                    Ai rutina de testare a compresiei pe Star Diag. Daca masina nu pierde ulei (uita-te cu atentie sub ea si in compartimentul motor ! ) si nu il arde atunci asisti la un miracol .
                    @marian_samo-uzura cuzinetilor nu determina scaderea nivelului uleiului. Uleiul fie curge din motor pe la o garnitura care nu-si mai face treaba fie este ars de motor daca segmentul de ungere/raclare este uzat.
                    Colegul in cauza a spus ca nu are scurgeri de ulei pe nicaieri, eu mi-am dat cu parerea ca ar putea fi din cauza cuzinetilor sau segmentilor, tu ai vrut sa fii "cocos" si ai ales cuzinetii(cu toate ca dadusem si varianta cu segmentii) spunand ca acestia nu determina pierderea de ulei, atunci posteaza-ti opinia in ceea ce priveste cuzinetii, ce efect au acestia in momentul in care sunt uzati? Scuze de contradictie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF