Masina are motor de 1.8 benzina
Asa cum spune si titlul cred ca garnitura de chiuloasa este arsa. Am fost la un mecanic si a ramas sa il sun sa ma programeze. Pana sa ma duc cu ea in service a-s vrea sa lamuresc cateva lucruri:
- Este grav daca se schimba garnitura de chiuloasa, am auzit anumite persoane ca nu a-r mai merge motorul cum trebuie odata desfacuta si schimbata garnitura.
- In ce caz trebuie rectificata si chiuloasa si cam cat a-r costa rectificatul
- Mecanicul mi-a spus ca schimbatul garniturii m-ar costa 250-300 ron. Acum vreau sa stiu daca este mult sau este bine cat mi-a cerut
La mecanic nu am fost cu masina deoarece mi-e frica sa o mai pornesc am fost si decat am discutat. Cauzele pentru care cred eu ca a-r fi dusa garnitura de chiuloasa sunt urmatoarele:
- Imi scoate foarte mult fum alb care am vazut ca miroase a benzina, fumul am vazut ca il scoate decat dupa ce s-a incalzit motorul, daca este rece nu scoate gram de fum
-I-am schimbat radiatorul care este nou dar nu original, am dat pe el 450 ron, se potriveste perfect in afara de senzorul care vine pe vasul de apa si care nu intra in rezervor deoarece este gaura prea subtire (asa patesti cand nu cumperi lucru original). Am umplut vasul si radiatorul cu apa vre-o 6 litri. si i-am dat cheie. A pornit la prima cheie dar a invartit de cateva ori pana a luat-o.
Motorul mergea rotund, am vazut ca nu pierdea gram de apa. Am zis sa dau si o tura cu bestia sa vad ce poate. Foarte ciudat cand o bag in viteza a 2-a si o accelerez nu isi ia deloc viteza. Nu am avut unde sa ii dau si pe a 3-a sa vad cum se comporta.
Am oprit motorul si m-am uitat in vasul de apa si surpriza mare nu mai era deloc apa. Acum nu stiu daca trebuia sa mai complectez cu apa (eu am bagat initial decat 6 litrii - nici nu stiu cat lichid intra in motor), sau apa deja intrase in motor.
A doua zi am pornit-o iar, i-am bagat 6 litrii de apa ca si in ziua anterioara dar am vazut ca motorul parca o luase razna, imi scotea apa pe supra plin si incerca sa isi faca aerisirea, mentionez ca temperatura la apa ajunsese la liniuta alba de deasupra lui 80 grade (nu stiu cat indica acolo ori 90 ori 100 grade). Temperatura a crescut normal nu pot spune ca s-a ridicat nici prea repede dar nici prea incet.
Am observat ca si motorul parca mergea in 3 pistoane, si imi stateau turatiile in 500 ture.
- Uleiul are o culoare ciudata un maroniu deschis ca ciocolata calda
- Bujiile mi le uda si sunt negre
- Nu imi baga caldura in interior
Astept parerile voastre
Asa cum spune si titlul cred ca garnitura de chiuloasa este arsa. Am fost la un mecanic si a ramas sa il sun sa ma programeze. Pana sa ma duc cu ea in service a-s vrea sa lamuresc cateva lucruri:
- Este grav daca se schimba garnitura de chiuloasa, am auzit anumite persoane ca nu a-r mai merge motorul cum trebuie odata desfacuta si schimbata garnitura.
- In ce caz trebuie rectificata si chiuloasa si cam cat a-r costa rectificatul
- Mecanicul mi-a spus ca schimbatul garniturii m-ar costa 250-300 ron. Acum vreau sa stiu daca este mult sau este bine cat mi-a cerut
La mecanic nu am fost cu masina deoarece mi-e frica sa o mai pornesc am fost si decat am discutat. Cauzele pentru care cred eu ca a-r fi dusa garnitura de chiuloasa sunt urmatoarele:
- Imi scoate foarte mult fum alb care am vazut ca miroase a benzina, fumul am vazut ca il scoate decat dupa ce s-a incalzit motorul, daca este rece nu scoate gram de fum
-I-am schimbat radiatorul care este nou dar nu original, am dat pe el 450 ron, se potriveste perfect in afara de senzorul care vine pe vasul de apa si care nu intra in rezervor deoarece este gaura prea subtire (asa patesti cand nu cumperi lucru original). Am umplut vasul si radiatorul cu apa vre-o 6 litri. si i-am dat cheie. A pornit la prima cheie dar a invartit de cateva ori pana a luat-o.
Motorul mergea rotund, am vazut ca nu pierdea gram de apa. Am zis sa dau si o tura cu bestia sa vad ce poate. Foarte ciudat cand o bag in viteza a 2-a si o accelerez nu isi ia deloc viteza. Nu am avut unde sa ii dau si pe a 3-a sa vad cum se comporta.
Am oprit motorul si m-am uitat in vasul de apa si surpriza mare nu mai era deloc apa. Acum nu stiu daca trebuia sa mai complectez cu apa (eu am bagat initial decat 6 litrii - nici nu stiu cat lichid intra in motor), sau apa deja intrase in motor.
A doua zi am pornit-o iar, i-am bagat 6 litrii de apa ca si in ziua anterioara dar am vazut ca motorul parca o luase razna, imi scotea apa pe supra plin si incerca sa isi faca aerisirea, mentionez ca temperatura la apa ajunsese la liniuta alba de deasupra lui 80 grade (nu stiu cat indica acolo ori 90 ori 100 grade). Temperatura a crescut normal nu pot spune ca s-a ridicat nici prea repede dar nici prea incet.
Am observat ca si motorul parca mergea in 3 pistoane, si imi stateau turatiile in 500 ture.
- Uleiul are o culoare ciudata un maroniu deschis ca ciocolata calda
- Bujiile mi le uda si sunt negre
- Nu imi baga caldura in interior
Astept parerile voastre
Comment