Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O noua problema-garnitura de chiuloasa C180 (W202)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O noua problema-garnitura de chiuloasa C180 (W202)

    Masina are motor de 1.8 benzina
    Asa cum spune si titlul cred ca garnitura de chiuloasa este arsa. Am fost la un mecanic si a ramas sa il sun sa ma programeze. Pana sa ma duc cu ea in service a-s vrea sa lamuresc cateva lucruri:
    - Este grav daca se schimba garnitura de chiuloasa, am auzit anumite persoane ca nu a-r mai merge motorul cum trebuie odata desfacuta si schimbata garnitura.
    - In ce caz trebuie rectificata si chiuloasa si cam cat a-r costa rectificatul
    - Mecanicul mi-a spus ca schimbatul garniturii m-ar costa 250-300 ron. Acum vreau sa stiu daca este mult sau este bine cat mi-a cerut

    La mecanic nu am fost cu masina deoarece mi-e frica sa o mai pornesc am fost si decat am discutat. Cauzele pentru care cred eu ca a-r fi dusa garnitura de chiuloasa sunt urmatoarele:
    - Imi scoate foarte mult fum alb care am vazut ca miroase a benzina, fumul am vazut ca il scoate decat dupa ce s-a incalzit motorul, daca este rece nu scoate gram de fum
    -I-am schimbat radiatorul care este nou dar nu original, am dat pe el 450 ron, se potriveste perfect in afara de senzorul care vine pe vasul de apa si care nu intra in rezervor deoarece este gaura prea subtire (asa patesti cand nu cumperi lucru original). Am umplut vasul si radiatorul cu apa vre-o 6 litri. si i-am dat cheie. A pornit la prima cheie dar a invartit de cateva ori pana a luat-o.
    Motorul mergea rotund, am vazut ca nu pierdea gram de apa. Am zis sa dau si o tura cu bestia sa vad ce poate. Foarte ciudat cand o bag in viteza a 2-a si o accelerez nu isi ia deloc viteza. Nu am avut unde sa ii dau si pe a 3-a sa vad cum se comporta.
    Am oprit motorul si m-am uitat in vasul de apa si surpriza mare nu mai era deloc apa. Acum nu stiu daca trebuia sa mai complectez cu apa (eu am bagat initial decat 6 litrii - nici nu stiu cat lichid intra in motor), sau apa deja intrase in motor.
    A doua zi am pornit-o iar, i-am bagat 6 litrii de apa ca si in ziua anterioara dar am vazut ca motorul parca o luase razna, imi scotea apa pe supra plin si incerca sa isi faca aerisirea, mentionez ca temperatura la apa ajunsese la liniuta alba de deasupra lui 80 grade (nu stiu cat indica acolo ori 90 ori 100 grade). Temperatura a crescut normal nu pot spune ca s-a ridicat nici prea repede dar nici prea incet.
    Am observat ca si motorul parca mergea in 3 pistoane, si imi stateau turatiile in 500 ture.
    - Uleiul are o culoare ciudata un maroniu deschis ca ciocolata calda
    - Bujiile mi le uda si sunt negre
    - Nu imi baga caldura in interior

    Astept parerile voastre
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    Salut, ce pot sa zic eu cu treaba asta de schimbat garnitura de chiuloasa, sa ai grija la ce mecanic duci masina.
    Un prieten de al meu a patit-o si nu oriunde ci in Germania!
    La asamblare nu stiu din ce cauza nu a pus la semn axurile cu came, si dupa pornire a avut un tancanit motorul, au zis ca asa este pana ce se incalzeste.
    Dupa cateva sute de kilometri mers pe autostrada, s-a auzit o pocnitura si atat ia fost, unul dintre axe s-a rupt in doua.
    Deci mare grija inca odata!!!
    Pentru a schimba garnitura trebuie dat jos lantul de distributie.
    La restul intrebarilor las sa raspunda colegii care au mai schimbat asa ceva.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Nici un sfat nimic ?
      MERCEDES-BENZ C180-W202

      Comment


      • #4
        Originally posted by MRM View Post
        Masina are motor de 1.8 benzina
        Asa cum spune si titlul cred ca garnitura de chiuloasa este arsa. Am fost la un mecanic si a ramas sa il sun sa ma programeze. Pana sa ma duc cu ea in service a-s vrea sa lamuresc cateva lucruri:
        - Este grav daca se schimba garnitura de chiuloasa, am auzit anumite persoane ca nu a-r mai merge motorul cum trebuie odata desfacuta si schimbata garnitura.
        - In ce caz trebuie rectificata si chiuloasa si cam cat a-r costa rectificatul
        - Mecanicul mi-a spus ca schimbatul garniturii m-ar costa 250-300 ron. Acum vreau sa stiu daca este mult sau este bine cat mi-a cerut

        La mecanic nu am fost cu masina deoarece mi-e frica sa o mai pornesc am fost si decat am discutat. Cauzele pentru care cred eu ca a-r fi dusa garnitura de chiuloasa sunt urmatoarele:
        - Imi scoate foarte mult fum alb care am vazut ca miroase a benzina, fumul am vazut ca il scoate decat dupa ce s-a incalzit motorul, daca este rece nu scoate gram de fum
        -I-am schimbat radiatorul care este nou dar nu original, am dat pe el 450 ron, se potriveste perfect in afara de senzorul care vine pe vasul de apa si care nu intra in rezervor deoarece este gaura prea subtire (asa patesti cand nu cumperi lucru original). Am umplut vasul si radiatorul cu apa vre-o 6 litri. si i-am dat cheie. A pornit la prima cheie dar a invartit de cateva ori pana a luat-o.
        Motorul mergea rotund, am vazut ca nu pierdea gram de apa. Am zis sa dau si o tura cu bestia sa vad ce poate. Foarte ciudat cand o bag in viteza a 2-a si o accelerez nu isi ia deloc viteza. Nu am avut unde sa ii dau si pe a 3-a sa vad cum se comporta.
        Am oprit motorul si m-am uitat in vasul de apa si surpriza mare nu mai era deloc apa. Acum nu stiu daca trebuia sa mai complectez cu apa (eu am bagat initial decat 6 litrii - nici nu stiu cat lichid intra in motor), sau apa deja intrase in motor.
        A doua zi am pornit-o iar, i-am bagat 6 litrii de apa ca si in ziua anterioara dar am vazut ca motorul parca o luase razna, imi scotea apa pe supra plin si incerca sa isi faca aerisirea, mentionez ca temperatura la apa ajunsese la liniuta alba de deasupra lui 80 grade (nu stiu cat indica acolo ori 90 ori 100 grade). Temperatura a crescut normal nu pot spune ca s-a ridicat nici prea repede dar nici prea incet.
        Am observat ca si motorul parca mergea in 3 pistoane, si imi stateau turatiile in 500 ture.
        - Uleiul are o culoare ciudata un maroniu deschis ca ciocolata calda
        - Bujiile mi le uda si sunt negre
        - Nu imi baga caldura in interior

        Astept parerile voastre
        Sal, nu mai insista cu umplerea radiatorului si a vasului de expansiune cu apa(antigel), cauta un mecanic bun, care a mai lucrat la astfel de masini si apuca-te de treaba. E foarte clar, ai garnitura de chiulasa arsa si iti fierbe apa, bolboroseste in vasul de expansiune, apa care ti-a disparut relativ repede din vasul de expansiune ti-o baga in baia de ulei, de aici si culoarea ca de capucino a uleiului tau, iar fumul alb de pe esapament e de fapt abur, iti elimina apa pe evacuare. Cand o sa dai drumul la ulei o sa constati ca scoti mai multi litri decat iti lua schimbul de ulei in mod normal, cred ca ai nivelul dublu in baia de ulei. Ia-ti o garnitura de chiulasa, ia chiulasa la plan, ca sigur s-a ovalizat daca ti-a fiert apa. O garnitura de chiulasa costa ceva si nu poti sa risti sa nu iei chiulasa la plan si apoi sa-ti sufle iar, cumperi apoi o alta garnitura+alta manopera, fa de la inceput treaba buna.

        Comment


        • #5
          Salut dragi colegi........


          Ieri am fost si am dus masina la un mecanic de a reparat 90% din masini mercedesuri. Am vorbit cu el si a spus ca imi ia 3 milioane manopera dar imi da masina la cheie, acum astept sa demonteze chiulasa si sa vedem rezultatul. El m-a sfatuit sa rectificam chiulasa, dar pana nu o demonteaza nu avem de unde stii. Acum urati-mi noroc sa imi faca masina cum trebuie ca daca nu , glumeam.
          Am sa va tin la curent cu progresul lucrurilor si am sa postez si niste imagini cu masina ca sa vedeti bolidul
          MERCEDES-BENZ C180-W202

          Comment


          • #6
            Astazi am fost la mecanic si mi-am luat masina, merge super bine, era garnitura de chiulasa arsa si a trebuit rectificata si chiulasa. Am schimbat uleiul si am pus mobil 10w40, filtru ulei si antigelul. Piesele cu tot cu manopera m-au costat 750 lei dintre care 300 lei manopera.

            Acum imi baga si caldura dar nu imi baga prin toate gurile alea din bord, imi baga decat in gurile stanga, dreapta si deasupra bordului alea pt dezaburirea parbrizului, iar gurile din mijloc sufla aer rece. Mecanicul a spus ca trebuia sa demonteze bordu ca sa vada ce e acolo dar mie mi se pare ciudat. Voi care credeti ca a-r fi problema?

            Si mai am o intrebare, un prieten are un passat de anglia din 1997 tot motor de 1.8 benzina 24 v. Dar trage mult mai bine decat masina mea in toate treptele. Eu cate valve am la motor ? are 89Kv 120 cp. Sa fie diferenta de la valvele alea?
            MERCEDES-BENZ C180-W202

            Comment


            • #7
              Originally posted by MRM View Post
              Acum imi baga si caldura dar nu imi baga prin toate gurile alea din bord, imi baga decat in gurile stanga, dreapta si deasupra bordului alea pt dezaburirea parbrizului, iar gurile din mijloc sufla aer rece. Mecanicul a spus ca trebuia sa demonteze bordu ca sa vada ce e acolo dar mie mi se pare ciudat. Voi care credeti ca a-r fi problema?

              Si mai am o intrebare, un prieten are un passat de anglia din 1997 tot motor de 1.8 benzina 24 v. Dar trage mult mai bine decat masina mea in toate treptele. Eu cate valve am la motor ? are 89Kv 120 cp. Sa fie diferenta de la valvele alea?

              Caldura baga doar pe partile laterale, pe jos si pe la parbriz. Gurile din mijoc sunt pt. aer rece.
              Masina are 16 valve pe cand a prietenului tau are 24, deci ar cam trebui sa fie o diferenta nu crezi?
              1994...Mercedes Benz...w202, c180
              Dragoste la prima vedere...

              http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

              Comment


              • #8
                cine-mi poate da un sfat?

                MB C200 cdi (w203)
                Am schimbat termostatul pentru ca nu baga caldura iar temperatura nu urca mai mult de 60-70gr. si asta la reprezentanta in Ploiesti. De atunci, la drum intins si viteza, pierd lichidul de racire din vas pe la capac.

                Comment


                • #9
                  Posibil defect capac radiator.

                  Comment


                  • #10
                    Te costa pana in 30 ron la comanda ,la magazin piese auto

                    Comment


                    • #11
                      Nu e normal sa bage pe rece am acelas tip de masina w202 1.8 din 96 si baga si pe gaurile de pe mijloc caldura si aer rece

                      Comment


                      • #12
                        Passatul pretenului tau nu e sigur 1.8 24v pote 20v si are 5 valve pe cilindru 125 cai si ar trebuie sa traga aproximativ la fel masinile.
                        Ca am comparato si pe a mea cu un a4 1.8 20v 125 cp ambele masini cu transmisie automata si eu m-am dus cu jmatate de masina in fata
                        Passatul e mai mare si mai greu putin decat a4 deci teoretic ar trebui sa fie putin mai puturos.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by iulian_ban;187***
                          Nu e normal sa bage pe rece am acelas tip de masina w202 1.8 din 96 si baga si pe gaurile de pe mijloc caldura si aer rece
                          E cu clima masina ta? Am auzit tot felul de povesti, la unii le baga la altii nu...mai stiu o gramada care nu au clima si nu le baga aer cald pe mijloc.
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #14
                            Da probabil asta e diferenta e clima manuala cu rotite !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by iulian_ban View Post
                              Passatul pretenului tau nu e sigur 1.8 24v pote 20v si are 5 valve pe cilindru 125 cai si ar trebuie sa traga aproximativ la fel masinile.
                              Ca am comparato si pe a mea cu un a4 1.8 20v 125 cp ambele masini cu transmisie automata si eu m-am dus cu jmatate de masina in fata
                              Passatul e mai mare si mai greu putin decat a4 deci teoretic ar trebui sa fie putin mai puturos.
                              Passatul 1,8 T are 150 cai, nu 125. De aceea fuge mai tare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF