Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rodaj , motor refacut

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rodaj , motor refacut

    Buna, am refacut motorul de pe C180-ul meu , w 202 din 95 , azi am inceput rodajul si am gasit ceva probleme in mers.

    Am mers cu circa 2500-3000 de ture dupa cum mi s-a spus si cand bag piciorul in acceleratie masina se ineaca, ma duduie ca si cand as subtura-o si ar da sa moara.
    NU moare , dar ma zguduie...ma gandesc ca e ceva nesincronizat pe acolo?
    Daca iau piciorul de pe pedala masina merge ok.

    Pedala de acceleratie e moale rau de tot, motorul nu raspunde deloc nervos cand o apas .



    Si cum sa fac oare sa resetez ceasul din bord?

    Nimeni nimic???

    Am mai mers si azi si pot zice ca masina nu merge rotund deloc, la relanti cand stau pe loc motorul vibreaza puternic mai ceva ca la un diesel.

    Se aude si o bataie la motor cand accelerez...

    Plus ca toate bucsele s-au hodorogit pe spate. Motorul a stat vreo luna jumate in portbagaj.

    Ce sa fie oare? Vreun tampon neprins bine?....
    Last edited by doktor4carz; 03-03-2008, 13:43 PM.

  • #2
    distributzia cum o puseshi?

    Comment


    • #3
      Eu nu ma bag la motoare, asamblarea s-a facut de catre un meserias... printre putinii care s-au incumetat sa se bage.

      Deci nu stiu....distributia e in motor, dar bataia , clampanitul se aude din afara, tot de la motor, nu de la roti.

      Comment


      • #4
        vorbeste cu cine a halit banii pe manopera,e opera lui....

        Comment


        • #5
          O rezolv io si pe asta...intrebarea ar fi acum cum sa resetez ceasul din bord? Au fost ridicate bornele si s-a dat peste cap, imi arata alta ora...

          Comment


          • #6
            Pai ora ar trebui sa se regleze de la 2 butonase aflate undeva in dreapta pe ceasurile de bord. Pe unul e scris h pe celalalt m.

            Comment


            • #7
              Distributzia de reverificat.

              Comment


              • #8
                OK, maine ma duc la unu sa puna testeru-n mufa sa vada ce spune...

                Aveti dreptate baieti, e de la distributie. Am pus-o azi pe un tester si spunea diferite kestii (sonda lambda dadea -8, -12) deci motorul da gaze nearse, distributia e prost pusa...
                Sper sa o rezolv maine

                Azi s-a verificat distributia, era decalata o roata cu un dinte cica...pana la urma omu s-a chinuit o zi sa o puna bine, cand la sfarsit zice ca nu se poate pune la punct cum apare in documentatia motorului.

                Deci...p#$% , merg asa cum pot si imi vine sa-mi smulg parul din cap. M-am saturat de meseriasi specialisti in Mercedes care lucreaza in glod si au aere de reprezentanta. Am cheltuit peste 40 mil pana acum si efectele sunt ca am scapat de gazele de carter (fum) , dar nu mai am bucse,pivoti si nici motorul nu merge bine...

                NU stiu ce sa mai fac. Ma duc la reprezentanta sa o diagnosticheze sa vad ce zic si astia. Daca nici astia nu or sti... ii dau foc si gata!
                Last edited by Danny_bb; 03-05-2008, 20:43 PM.

                Comment


                • #9
                  Distributia se poate face, numai ca ar trebui schimbata complet cu alta noua, daca intradevar cea care e pe masina nu poate fi pusa la punct.

                  Comment


                  • #10
                    Am schimbat deja la refacerea motorului 2 patine laterale la distributie, a mai ramas aia de sus si lantul neschimbate.

                    Sau ce cuprinde o distributie? Ce ar mai trebui schimbat ca sa zic ca am schimbat-o toata?

                    Am zis sa nu schimb lantul ca era in acelasi service un ochios care primise lant nou si de bun ce era made in romanica sau turcica s-a rupt !

                    Eu cred ca se trage de la meserias, nu de la piese. Mai pot eu sa schimb tot motoru , sigur vor fi belele...
                    Disper si ma resemnez...daca nu ma pricep, fac astia ce vor cum vor.

                    Comment


                    • #11
                      si eu am facut motorul la masina mea c180 `96 ... am 500km parcursi si intampin aceeasi problema pt care am desfacut motorul si pt care l-am reparat capital adica, la rece motorul moare de cateva ori, trebuie sa il incalzesc eu putin, sa il turez iar in timpul mersului daca accelerez brusc intrerupe si nu trage cum ar trebui, daca accelerez usor se duce mai bine! mai multi mecanici acuza clapeta de acceleratie.... insa deja am investit in lucruri inutile si vreau sa ma asigur ca asta ar fi beleaua! as avea nevoie de un sfat daca ma poate ajuta cineva

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by razvan_the_1 View Post
                        si eu am facut motorul la masina mea c180 `96 ... am 500km parcursi si intampin aceeasi problema pt care am desfacut motorul si pt care l-am reparat capital adica, la rece motorul moare de cateva ori, trebuie sa il incalzesc eu putin, sa il turez iar in timpul mersului daca accelerez brusc intrerupe si nu trage cum ar trebui, daca accelerez usor se duce mai bine! mai multi mecanici acuza clapeta de acceleratie.... insa deja am investit in lucruri inutile si vreau sa ma asigur ca asta ar fi beleaua! as avea nevoie de un sfat daca ma poate ajuta cineva
                        Ia legatura cu dok!!
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          am uitat sa mentionez ca aprinderea e complet noua...bobine, fise, bujii, tot si ca am probat mai multe debitmetre insa fara succes! sper sa ma ajutati sa depasesc momentul multumesc anticipat

                          mersi pt sfat, tocmai i-am trimis un mesaj
                          Last edited by doktor4carz; 07-18-2008, 01:33 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Eu pot sa spun ce era la mine, in functie de asemanari poate te ajuta:

                            1) Nu tinea relanti-ul si murea motorul daca franam brusc cand eram in mers. Era de la furtunasele de vacuum prost puse de meseriasii care au umblat la ea in decursul istoriei. Dok mi le-a montat ca la carte si gata, aveam relanti ! si nu mai intrerupea.

                            2) Motorul tragea prost tare, se balbaia, scotea un cloncanit (de fapt erau explozii in evacuare, rateuri, dar masina era bine izolata fonic si nu imi dadeam seama).
                            Consumul era de vreo 11 % in afara, fata de 8% cat era normal cu clima pornita.

                            Cauza : mergea in 3 pistoane, o fisa era crapata. Rezolvata de Poppey si Dok la Bucale.

                            2 probleme minore care ma faceau sa vreau sa dau foc janghinei.

                            Vorbeste cu Dok, e mare meserias , din experienta mea !

                            Mult succes

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF