Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se opreste in mers,nu se mai accelereaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se opreste in mers,nu se mai accelereaza

    Va salut, iarasi probleme, MB C 250 diesel din 1994, asa cum spune titlul, la drum lung, la viteza normala, 100-110 km/h nu se mai accelereaza si se opreste(la nici 30 km de cand am iesit din oras) nu mi s-a aprins EDC-UL sau alti martori in bord, am dat la automat de cateva ori, a pornit am mai parcurs aproape 10 km iar aceiasi poveste,de data asta n-am mai luat piciorul de pe acceleratie sa se opreasca, am apasat aceleratia de cateva ori masina fiind inca in miscare si pana la urma si-a reluat mersul normal. De mentionat ca in oras, deci la viteze mici nu apare problema asta, si ma misc toata ziua, porneste usor la prima cheie, filtrul de motorina n-are nici 5000 km de cand l-am schimbat, sita dinaintea filtrului e curata iar rezervorul a fost dat jos si curatat in vara, n-am impuritati. Treaba asta mi s-a intamplat de 3-4 ori pana acum, de fiecare data pana sa parcurg 30 km. Dupa ce imi face asa prima oara se repeta inca de cateva ori, depinde cat de lung e traseul, dar numai la viteza de peste 100 km/h, asta am remarcat. O sa incerc sa parcurg 30 km cu 60 la ora sa vad cum se comporta. Daca aveti vreo parere legata de problema mea, va rog impartasi-ti-mi-o. Numai bine!

  • #2
    Daca e curat rezervorul si sorbul, desfa busonul cand se opreste si vezi daca face vid. Daca face atunci ai aerisirea de la rezervor infundata.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ovidiu Man View Post
      Daca e curat rezervorul si sorbul, desfa busonul cand se opreste si vezi daca face vid. Daca face atunci ai aerisirea de la rezervor infundata.
      O sa vad cand o sa mai ies la drum lung, dar totusi in oras nu-mi face si aerisirea tot infundata ar fi...vreau sa te mai intreb ceva, sorbul in care compartiment al rezervorului e situat, dreapta sau stanga? Aerisirea rezervorului e furtunasul acela care iese in partea dreapta sub masina? Si cum as putea s-o desfund in cazul in care e infundata? Multumesc de raspuns, numai bine!

      Comment


      • #4
        Va salut, acel furtunas care iese sub despre care e vorba, ala vine de la rezerva si nu de la rezervor!
        Se poate verifica daca nu este infundat, daca sulii in el, se poate si cu gura dar mai bine cu o pompa.
        Daca nu este infundat trebuie sa se auda langa buson, cum vine aerul.
        Acel furtunas, are rolul de aerisire al rezervorului.
        Daca am vorbit tampenii, sa ma corecteze cineva.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          La mine sa intamplat exact la fel dupa ce am schimbat filtru de benzina nu se mai tura si se oprea motorul in mers, problema sa rezolvat de la sine de un an si ceva nu imi mai face figurile astea..

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ovidiu Man View Post
            Daca e curat rezervorul si sorbul, desfa busonul cand se opreste si vezi daca face vid. Daca face atunci ai aerisirea de la rezervor infundata.
            Sal, cred ca ai dreptate in ceea ce priveste aerisirea de la rezervor, e posibil sa fie infundata, azi am facut o proba si am mers 45 km in afara orasului cu busonul desfacut si n-am avut nici o problema, eu zic ca furtunasul ala care iese sub masina in partea dreapta spate este aerisirea rezervorului si am verificat azi si avea un dop de gheata la capat pe care l-am eliminat prin apasare, n-am facut proba cu busonul pus dupa ce am scos dopul de gheata. Astept raspuns de la oricine se pricepe, maine seara vreau sa plec la drum lung.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jacob View Post
              Va salut, acel furtunas care iese sub despre care e vorba, ala vine de la rezerva si nu de la rezervor!
              Se poate verifica daca nu este infundat, daca sulii in el, se poate si cu gura dar mai bine cu o pompa.
              Daca nu este infundat trebuie sa se auda langa buson, cum vine aerul.
              Acel furtunas, are rolul de aerisire al rezervorului.
              Daca am vorbit tampenii, sa ma corecteze cineva.
              Sal, cu tot respectul, eu cred ca tu esti bine intentionat si vrei sa ma ajuti cu un sfat si chiar apreciez asta, dar fii mai explicit ca n-am inteles nimic din ce mi-ai transmis, o data zici ca furtunasul e de la rezerva si a doua oara zici ca are rolul de a aerisi rezervorul, eu azi am remarcat ca furtunasul ala era inghetat si avea un dop de gheata spre capat pe care l-am scos, am suflat in el si nu mai are alt dop de gheata, se sufla usor, problema e ca maine seara vreau sa plec din judet si vreau sa stiu daca ma bazez pe masina sau nu. Langa buson in partea stanga, am vazut o chestie neagra ca o supapa, cred ca aia e aerisirea nu? Oricum maine dimineata ma uit sa vad daca furtunasul ala e aerisirea de la rezervor sau nu, daca poti sa-mi spui ceva legat de problema mea te rog s-o faci, numai bine! La ce te refereai cand ai zis sa suflu: la furtunas sau la sorb? Sunt nedumerit.

              Comment


              • #8
                Toarna apa cu un pet in galeria aia de unde ai busonul la rezervor,cu busonul inchis sa nu bagi in rezervor , si vezi ca dedesupt la furtunul de care zici tu, va curge apa, e situat in partea busonului, si cobara aproape de planetara. Nu e nici o aerisire. La toate mertzurile la care am mesterit eu, era acel furtun. Rog unii colegi sa nu mai posteze numai sa se afle in treaba.
                Daca ai timp, cand se face vreme mai buna afara, daca tot face figuri, fa ca la dacie , turul si returul intr-un bidon de 5 litri, si vezi daca mai scandalizeaza.
                Ar mai fi o cauza la pompa de injectie, dar asta s-ar manifesta si in oras. Ramane chestia cu combustibilul.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dj Sky View Post
                  Toarna apa cu un pet in galeria aia de unde ai busonul la rezervor,cu busonul inchis sa nu bagi in rezervor , si vezi ca dedesupt la furtunul de care zici tu, va curge apa, e situat in partea busonului, si cobara aproape de planetara. Nu e nici o aerisire. La toate mertzurile la care am mesterit eu, era acel furtun. Rog unii colegi sa nu mai posteze numai sa se afle in treaba.
                  Daca ai timp, cand se face vreme mai buna afara, daca tot face figuri, fa ca la dacie , turul si returul intr-un bidon de 5 litri, si vezi daca mai scandalizeaza.
                  Ar mai fi o cauza la pompa de injectie, dar asta s-ar manifesta si in oras. Ramane chestia cu combustibilul.
                  Sal, tu zici ca furtunasul ala e pt a se scurge motorina cand torni pe langa gura rezervorului din greseala? Deci practic e o scurgere sa inteleg...o sa ma uit maine sa vad despre ce e vorba, trebuie sa ma edific maine cu orice pret, daca nu, merg fara buson pana la rezolvarea problemei, mersi.

                  Comment


                  • #10
                    Salutam! Atasez o schema cu rezervorul si componentele de pe el. Din cate vad in schema, mai exista un tanc de expansiune la care verifica in primul rand sa nu fie infundat(obturat) traseul ce este incercuit, si apoi traseele indicate cu sageata.
                    Iar acea "gaura" de langa buson este, cum bine a spus colegul Dj Sky, o scurgere. Este scurgerea apei ce se aduna de la ploaie(capacul acela nu inchide etans, nu?).
                    Numai bine si rezolvare cat mai rapida!
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tumar View Post
                      Salutam! Atasez o schema cu rezervorul si componentele de pe el. Din cate vad in schema, mai exista un tanc de expansiune la care verifica in primul rand sa nu fie infundat(obturat) traseul ce este incercuit, si apoi traseele indicate cu sageata.
                      Iar acea "gaura" de langa buson este, cum bine a spus colegul Dj Sky, o scurgere. Este scurgerea apei ce se aduna de la ploaie(capacul acela nu inchide etans, nu?).
                      Numai bine si rezolvare cat mai rapida!
                      Da, intr-adevar acel furtunas e doar o scurgere pt apa care se aduna de la ploaie sau pt motorina care o dam din greseala cu pistolul de la pompa pe langa gura de umplere a rezervorului, deci n-are nici o legatura cu problema mea, din schema pe care ai atasat-o nu am recunoscut acel tanc de expansiune, eu nu am vazut asa ceva la mine, stiu ca rezervoarele de motorina sunt la fel la C 200, C 220 si C 250(in cazul meu), daca gresesc sa ma traga cineva de maneca. Ai idee unde e situat sorbul, in compartimentul din dreapta sau stanga al rezervorului?

                      Comment


                      • #12
                        Va confruntati cu o problema si cautati rezolvarea in partea opusa problemei!
                        Nu are nimic de a face cu opritul motorului in mers, de la rezervor.
                        La tester ati fost cu masina? Ca EDC-ul nu trebuie sa se aprinda de fiecare data cand apare o eroare.
                        Asta a fost ultima postare a mea la acest subiect.
                        Numai bine.
                        Last edited by Jacob; 02-05-2011, 12:52 PM.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jacob View Post
                          Va confruntati cu o problema si cautati rezolvarea in partea opusa problemei!
                          Nu are nimic de a face cu opritul motorului in mers, de la rezervor.
                          La tester ati fost cu masina? Ca EDC-ul nu trebuie sa se aprinda de fiecare data cand apare o eroare.
                          Asta a fost ultima postare a mea la acest subiect.
                          Numai bine.
                          Sal, asa cum spuneam intr-un post mai sus ieri trebuia sa plec la drum lung, la Bucuresti mai exact, sunt vreo 600 km dus intors, am slabit putin busonul de la rezervor si masina s-a comportat perfect, n-a avut nici cea mai mica ezitare, n-am avut curaj sa pun busonul ca de obicei sa nu patesc "nenorocirea", eu zic ca are legatura opritul in mers cu rezervorul. Ieri pana sa plec din localitate am mers cu busonul pus, ma deplasam pe distante mici, 1-2 km si cand opream se auzea un bolborosit in rezervor, ca si cum atunci prindea aer cand se oprea motorul, face vid cred...daca mai sunt si alte pareri sunt binevenite, inca ceva: in care compartiment al rezervorului e sorbul? Stanga sau dreapta?

                          Comment


                          • #14
                            Incearca sa verifici injectoarele. Am avut o problema asemanatoare, se oprea motorul cand acceleram intr-o depasire de exemplu si aveam unul din injectoare defecte.
                            ---
                            C220 , 2001, W203.006

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marco17 View Post
                              Incearca sa verifici injectoarele. Am avut o problema asemanatoare, se oprea motorul cand acceleram intr-o depasire de exemplu si aveam unul din injectoare defecte.
                              Sal, nu cred ca e vreun injector la mine pt ca am parcurs 600 de km fara buson si nu mi s-a mai oprit, a mers brici, multumesc oricum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF