Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema relanti, motorul se autotureaza la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema relanti, motorul se autotureaza la rece

    Am o problema, din pacate nu stiu cat de grava.
    Acum o saptamana am dus masina la reprezentanta la Mercedes in Pitesti(w202, 1.8 benzina,122 hp, fabricatie 07.'94) si am pus-o pe tester. Singura eroare care a aparut la tester a fost clapeta de acceleratie(ei mi-au recomandat curatirea sau inlocuirea acesteia). Problema se manifesta astfel :
    Cand motorul este rece(la temperaturi cuprinse intre 0 si -10 C), timp de cca. 1-1,5 min. motorul se tureaza constant intre 3500-4000 rp/m, dupa care revine la o valoare cuprinsa intre 1000 - 1500 rp/m.
    Daca pornesc dezaburirea pana sa se incalzeasca motorul, moare la relanti, sau se tureaza inconstant undeva intre 500 - 1200 rp/m.
    Dupa ce am parcurs sa zic undeva la 5-6 km, cand motorul este cald, in mers, daca o scot pe liber, motorul ramane turat la 1500rp/m.

    Oare toate aceste probleme sa fie doar din sistemul clapetei de acceleratie ??
    Daca v-ati mai confruntat cu astfel de probleme, va rog sa mi le impartasiti si mie.
    Mercedes-Benz C180 Elegance

    Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

  • #2
    Si eu incerc sa scap cam de aceeasi problema,numai ca la mine se manifesta asa in timpul mersului la temperaturi scazute de sub -10 grade (se tura peste 3500 rpm). Am oprit si cind am ridicat capota motorul era cald iar corpul clapeta avea promoroaca pe el. Am scos gura de aer pe unde intra aer in filtru (aia de linga radiator) si am indreptat-o inspre motor. Deocamdata nu se mai tureaza peste 3500 rpm, dar acum merge ca si cum ar fi cu socul tras 1200-1500 rpm. Inainte doar cind porneam motorul se tura asa 10-20 de secunde apoi cobora la 750 rpm, insa acum ori de cite ori calc ambreajul si ramine la relanti ramine turata la 1500 rpm vreo 30 de secunde apoi isi revine. Si chiar si consumul a crescut destul de mult. Am sa mai incerc sa curat corpul clapeta si sa vad ce rezultate obtin.
    Incearca sa vezi daca nu cumva ti-a sarit un arculet de la corpul clapeta (cum te uiti din fata masinii in stinga dedesupt unde se prinde cablul de acceleratie), pentru ca ar trebui sa fie doua arculete, unul mai subtirel si altul mai gros. Acum mi-am adus aminte ca am avut sarit unul din arculete si cit era motorul rece din cauza ca corpul clapeta era siclit celalalt arculet nu avea forta sa traga clapa inapoi si pina se incalzea motorul raminea turat. Dupa ce se incalzea si se muia sicleala aia nu mai aveam probleme totul era normal.
    Bafta sper sa-ti rezolvi problema si nu uita sa ne spui si moua.
    Last edited by fratele_roby; 01-26-2011, 11:05 AM.

    Comment


    • #3
      Am sa curat corpul clapeta(nu eu-sa gasesc un mecanic). Incep si eu cu ce pare mai simplu. Te anunt de rezultat. Sper sa iasa bine.
      Mercedes-Benz C180 Elegance

      Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

      Comment


      • #4
        Originally posted by fratele_roby View Post
        Incearca sa vezi daca nu cumva ti-a sarit un arculet de la corpul clapeta (cum te uiti din fata masinii in stinga dedesupt unde se prinde cablul de acceleratie), pentru ca ar trebui sa fie doua arculete, unul mai subtirel si altul mai gros. Acum mi-am adus aminte ca am avut sarit unul din arculete si cit era motorul rece din cauza ca corpul clapeta era siclit celalalt arculet nu avea forta sa traga clapa inapoi si pina se incalzea motorul raminea turat. Dupa ce se incalzea si se muia sicleala aia nu mai aveam probleme totul era normal.
        Am verificat arculetele si sunt la locul lor.
        Mercedes-Benz C180 Elegance

        Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

        Comment


        • #5
          Daca tot intrebati ce va doare, de ce nu cititi si ce au spus colegii inainte, de ani de zile, vis-a-vis de aceste probleme? Mai ieri, eu am postat cate ceva despre clapeta de admisie aer. Dar, mult mai inainte, au fost muuulllti colegi care au postat. Sau doriti un raspuns fara sa va chinuiti sa cititi? America a fost descoperita mult inaintea noastra!

          Comment


          • #6
            Originally posted by epurare_coco View Post
            Daca tot intrebati ce va doare, de ce nu cititi si ce au spus colegii inainte, de ani de zile, vis-a-vis de aceste probleme? Mai ieri, eu am postat cate ceva despre clapeta de admisie aer. Dar, mult mai inainte, au fost muuulllti colegi care au postat. Sau doriti un raspuns fara sa va chinuiti sa cititi? America a fost descoperita mult inaintea noastra!
            Crede-ma ca am citit. Dar nu este ACEEASI chestiune la toata lumea. O parte din probleme le-am regasit in alte post-uri, dar nu pe toate.
            Nu mi-e lene sa citesc, doar de-aia am invatat, ca sa nu uit pe parcurs. Dar probabil altora le e mai greu sa citeasca un post mai nou, sau poate doar le deranjeaza vederea, ei neavand aceste probleme si nefiind interesati de acest lucru.

            Numai bine.
            Mercedes-Benz C180 Elegance

            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

            Comment


            • #7
              Ba tocmai ca le am. Am desfacut, am curatat zimtii aia nesimtiti, am curatat, am suflat aer si tot mai face asa. Doar ca mult mai rar. Pe scurt, cam asta am mai scris.

              Comment


              • #8
                Va salut din nou. Am dat jos corpul clapeta si nu prea am avut ce curata pe acolo asa ca am desfacut capacelul acela negru care e atasat de corp. Tind sa cred ca ce se afla sub capacelul negru este socul electronic. Acolo era totul curat si nu arata a fi nimic deteriorat, asa ca am pus totul la loc si am ajuns la concluzia ca: 1-ori calculatorul de bord ii da o eroare din cauza sondei lambda, 2-ori motorasul de la soc are inceput de sfirsit

                Comment


                • #9
                  Am schimbat bateria cu o Varta 74 Ah , putere pornire 680(aveam un Banner de 66 Ah si 510 putere pornire).
                  Dupa circa 10 km, de mers constant 80km/h , am constatat ca la relanti turometrul nu mai oscileaza, iar la pornire la rece se comporta normal(sta turata 1200rp/m 2-3 min, dupa care revine la 900rp/m)
                  Nu am curatat corpul clapeta, doar am mai umblat la cablul care intra in corpul clapeta(parca), din care se poate seta jocul pedalei de acceleratie.
                  Ciudata masina - chiar nu ma asteptam la o surpriza placuta.
                  Mercedes-Benz C180 Elegance

                  Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                  Comment


                  • #10
                    la problema asta poti verifica:
                    - cablul de acceleratie/relanti care il vezi in fata pe partea corpului de admisie.e prins intr-un filet pe care il poti regla tare/moale, recomandat cu motorul pornit si la cald
                    - vezi daca nu e vreun arculet/parghie blocata sau merge greoi din cauza neunsului sau altceva care o impiedica
                    - cu motorul pornit si "capul sub capota" accelereaza motorul miscand clapeta de acceleratie si vezi in ce masura revine greoi sau merge intrerupt ... etc
                    - desfa gatul de aer care intra la admisie si vei vedea clapeta minunata; ia un spray "clean carb" si tot cu motorul pornit si la cald spray-aza-l prin admisie pana vezi ca se ineaca;repeta asta de cateva ori si nu te omori sa desfaci alte nebunii pana nu incerci asta. Cureti si clapeta si injectoarele de toata grasimea care se aduna
                    - verifica filtrul de aer sa nu fie plin de mizerii, ca-n Romania gasesti praf si pe strada nu doar la muzeu
                    - vezi daca se alimenteaza constant cu benzina (greu de crezut in cazul de fata) sau cum spunea si colegu' daca nu cumva senzorul de aer/ sonda lambda etc-uri sunt in parametrii
                    - daca tot nu merge si nu merge probabil e ceva, altceva decat "that simple" si trebuie analizat in detaliu
                    Last edited by Roni; 02-11-2011, 17:10 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF