Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

troncanit la virajele spre stanga

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ampopa View Post
    Cum dreaq sa atinga plumbul de pe interiorul jantei de capatul de bara (mai mult ca sigur!)?
    Lsati-va, fratilor, de povesti din astea. ata e din ciclul, "mi-a cazut avansul in baie"

    Cu grija shi cu atentie. Cu mi s-a intamplat shi mie cand mi-am schimbat jantele cu unele mai mari in diametru shi mai late. Mashina nu a fost proiectata pentru tipul respectiv de jante, capetele de bara erau uzate shi... asha mai departe. Aici se discuta despre o problema despre care cel care a initiat thread-ul nu a mai dat nici un fel de detalii. Sunt unii oameni care incearca, chiar shi asha, legati la ochi, sa vina cu solutii shi sunt altii care au chef de mishtouri. Dumneata , domnule ampopa, care crezi ca este cauza shi solutia problemei aparute pe masina lui Deridevil? Vino cu o idee, o sugestie. Stima!

    Comment


    • #17
      se pare ca toti ne tocim unghiile pe tastaturi, dar cel care a deschis topicul nu ne mai spune nimic. poate ca masina lui e unicat si are planetare pe fata si le-a schimbat si nu mai bate.

      Comment


      • #18
        Mai mult ca sigur cred ca are plumbii pe planetara, nu pe janta.

        Nu e exclusa o astfel de cauza. Dar.....plumbul e un material foarte moale. Chiar ar putea sa bata la nesfarsit???

        Comment


        • #19
          Originally posted by florineasca View Post
          Nu e exclusa o astfel de cauza. Dar.....plumbul e un material foarte moale. Chiar ar putea sa bata la nesfarsit???
          Ideea e ca bate numai cand virezi. Eu am mers asha vreo 2 zile pana sa-mi dau seama ca aveam flanshe in portbagaj. Shi al draq plumb, a ramas acolo razvratit impotriva capatului de bara. Nu a sarit, nu s-a tocit prea mult. Shi nu vorbesc din auzite. Vorbesc din experientza.

          Comment


          • #20
            Inseamna ca a fost un plumb mai labagiu, si d-aia s-a lipit de janta, ca avea meclem ramas pe miini, nu se spalase dupa... E amuzant totushi ca va scremetzi creierul, iar pe ruminu de a deschis tot circul asta il doare la miel de noi... poate ca se si amuza la rindul lui... ete ce ratatzi...gen.
            Mai ramine doua zile in picioare. Daca nu apare nea dracu tupeist in traducere libera cu lamuriri suplimentare, inseamna ca ne-am pierdut timpul, am vorghit dijaba, deci se va inchide.
            Last edited by doktor4carz; 03-01-2008, 13:17 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by paunionutz View Post
              se pare ca toti ne tocim unghiile pe tastaturi, dar cel care a deschis topicul nu ne mai spune nimic. poate ca masina lui e unicat si are planetare pe fata si le-a schimbat si nu mai bate.
              D sau e posibil sa nu aiba omu' mercedes fratilor !!! cine stie ce troasca are si ia pus pe capota sigla de mercedesD
              FARA SUPARARE !

              Comment


              • #22
                Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                Dumneata , domnule ampopa, care crezi ca este cauza shi solutia problemei aparute pe masina lui Deridevil? Vino cu o idee, o sugestie. Stima!
                Domnul meu, daca intuiam care este cauza, poate-mi dadeam cu parerea. Cum nu reiese unde si ce bate (fata, spate, stanga, dreapta, us, jos etc) nu-mi dau cu parerea. Dar pot sa-mi dau cu parerea acolo unde mi se pare foarte putin probabil ca aceea sa fie cauza (de ex: planetare pe fata sau chestia cu plumbul, care inca mi se pare neverosimila, desi, daca lumea spune ca s-a intamplat, insemana ca asa o fi).

                Comment


                • #23
                  doktor4carz....se pare ca stii tot.....am avut aceeasi problema si la cobra si la 124 cu jante diferite.taranii astia la vulcanizare nu se prea obosesc sa puna plumbi lipiti iar daca pun plumbi lipiti si sant de aia mai grosi la w124 atinge plumbul in etrier.la cobra daca pui de aia care se bat pe janta ating de cela mai multe ori in etrier. daca doresti.... vina pana la iasi si iti pot demonstra oricand,platesc eu tot.sa nu uitam ca la mercedes rulmentii pe fata sant reglabili.aceeasi problema am avut-o si am vb serios.

                  ampopa...in cazul in care nu stii....la cobra daca ai jante de al (si nu ma refer la cele originale) si este una stramba atinge ghici unde? iti spun eu..in capatul de bara!scoate becul din cutia de viteze si poate vei vedea despre ce povestesc.faza cu planetara intr-adevar e tare.
                  Last edited by Danny_bb; 03-03-2008, 22:41 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Nu contest, se poate intimpla, dar un plumb nenorocit n-o sa bata la infinit, ca e plumb in mortzii mamii lui, pina la urma se toceshte. Bate o zi, doua, noua, si tot se duce dracu.
                    Pina una-alta, dracul tupeist sau deridevil n-a guitzat nimic, se inchide, daca se doreshte redeschiderea, croncanitzi-ma pe privat.

                    Comment


                    • #25
                      In legatura cu troncanitul

                      Nu am putut sa va raspund ca nu am mai intrat pe net. Si mi-ati dat o idee cred ca este din cauza jantelor am pus unele de metal ca am 8 cauciucuri 4 vara si 4 iarna cele de vara sunt de aliaj si cand am venit cu ia din germania nu am avut acest sunet si dupa ce le-am schimbat a inceput sa faca zgomot va rog sa ma scuzati pt ca nu am raspuns o sa incerc sa vorbesc mai mult cu voi. SI PENTRU CEL CARE A ZIS CA POATE NU AM MERCEDES SO CREADA EL VREA SA-I DETALIEZ TOT MERCEDESUL CREDE CA EU SUNT UN ABURITOR.

                      Comment


                      • #26
                        Asha tovarashu' Deridevil. Sa stim shi noi care e situatia. Ia baga tu o proba cu celelalte jante shi tine-ne la curent cu evolutia troncanitului. Cu toate ca de preferat ar fi o involutzie in situatia asta.

                        Comment


                        • #27
                          ma gandeam eu.unii se cred destepti dar se pare ca nu stiu nimik.se pare ca a fost un plumb foarte labagiu si se pare ca a cazut avansul in baie. )

                          Comment


                          • #28
                            Cit de labagiu o fi, da-l dracu pe plumb, ca de atitea zile, crek s-a saturat de atita laba... Ashteptam sa se sature plumbu de laba, poate ni se da raspunsul...
                            Pai pina una alta, da-i dracu o scara la avansu ala, ca n-are pe ce sa se catzere din baie... ii aluneca copitele...
                            Sint curios daca plumbul respectiv o avea urme pe el... Asta numa dracu tupeist ne poate preciza.
                            si dupa ce ii dai scara si te asiguri ca avansul a ieshit intact din baie, poate ne luminezi cine crezi mata ca-i deshtept, da de fapt nu shtie nimic... Zi mie care-i ala, ca-l ia mama dracului, jar maninca...

                            Comment


                            • #29
                              n-o cred pe asta cu plumbul nici daca e din Otel aliat cu Wolfram
                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF