Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

troncanit la virajele spre stanga

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • troncanit la virajele spre stanga

    Salut. Am un mercedes C180 si am o problema la virajele spre stanga se aude un troncanit pe partea dreapta de parca ai da cu ciocanu in lemn la service auto mi-au spus ca este capu de planetara cum fac sa gasesc unul mai ieftin. Mi-au spus ca este cu totul trebuie schimbat si pe stanga si pe dreapta si costa cam mult.

  • #2
    Va salut! Are tractiune spate sau fata? Se aude acel troncanit pe fata sau pe spate? Daca are tractiune fata se poate, daca are spate nu prea are cum pentru ca e planetara fixa si nu cedeaza asa usor! Parerea mea.
    Toate cele bune!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Andreas View Post
      Va salut! Are tractiune spate sau fata? Se aude acel troncanit pe fata sau pe spate? Daca are tractiune fata se poate, daca are spate nu prea are cum pentru ca e planetara fixa si nu cedeaza asa usor! Parerea mea.
      Toate cele bune!
      Daca e C(180) nu inseamna ca are tractiune spate?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Andreas View Post
        Va salut! Are tractiune spate sau fata?
        Eu stiu ca doar A si B au tractiune fata... de unde a-ti scos-o ca C are tractiune fata?D

        Comment


        • #5
          poate sa fie si caseta de directie de vina
          *Smart Fortwo 451 Passion
          *w123 230CE
          *w211 E270 cdi Avantgarde
          *w203 c220 cdi Avantgarde
          *w215 CL55 AMG
          *w202 C180 Esprit
          *w210 e320 162kw 1996 Avantgarde
          *w202 c250 TURBODIESEL 110kw 1998 Elegance
          *w201 190E 2.0
          *w123 langversion pullman

          Comment


          • #6
            un moderator..nu modifica titlul ala?
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              aceiasi problema am avut-o la mb 190 si se dusese un tampon de la motor si batea galeria in podea. se auzea exact ca un cap de planetara busit. incearca varianta asta ca nu strica

              Comment


              • #8
                vezi sa nu fie rulmentul,sau rulmentii.am avut aceeasi probleba de curind.dute la un elevator si verifica.

                Comment


                • #9
                  Tampon motor. Aceeashi problema a avut-o shi fratele meu pe cobra. S-a rezolvat cu 30 de RON. Si, cum legile fizicii sunt aceleashi shi pe C shi pe w123, s-ar putea sa fie aceeashi belea shi la tine. Stima!

                  Comment


                  • #10
                    vezi sa nu atinga plumbul de la echilibratul jantelor in capatul de bara.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by wau69 View Post
                      vezi sa nu atinga plumbul de la echilibratul jantelor in capatul de bara.
                      Posibil. De chestia asta m-am lovit eu cand mi-am pus jantele de 16`. Shi s-a rezolvat cu flanshe de 8mm.

                      @deridevil: ai putea sa detaliezi in ce conditii a aparut zgomotul? Ai schimbat jantele cu unele mai late? Ai luat vreo gura de canalizare sau vreo groapa? Shi nu in ultimul rand,masina este w202 sau w203?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by wau69 View Post
                        vezi sa nu atinga plumbul de la echilibratul jantelor in capatul de bara.
                        sa stii ca asta ar fi principala(mai mult ca sigur) cauza mai ales daca ai tractiune spate,dar cum a spus si andrei_preoteasa se poate rezolva cu flanshe.succes

                        Comment


                        • #13
                          Cat mortzii mamii lui de plumb sa bata, ca doar e o bucatica de plumb care ori sare imediat ori s-a tocit imediat. Si de ce numai cand vireaza stanga. Iar omul asta vad ca nu ne mai baga in seama, iar noi ne dam cu presupusul. Are un singur post si stie o poveste despre o planetara. Eu unul nu ma inteles nici daca zgomotul e in fata sau in spate???? Ca planetarele la C-u sigur nu-s pe fata.......

                          Daca e pe fata atunci verifica rulment, suport motor, suporti cutie de viteze, puncte de prindere galerie de evacuare, tobe, capete de bara si bielete + bara inversoare.....
                          Last edited by florineasca; 02-29-2008, 21:08 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gigi_v View Post
                            sa stii ca asta ar fi principala(mai mult ca sigur) cauza mai ales daca ai tractiune spate,dar cum a spus si andrei_preoteasa se poate rezolva cu flanshe.succes
                            Cum dreaq sa atinga plumbul de pe interiorul jantei de capatul de bara (mai mult ca sigur!)?
                            Lsati-va, fratilor, de povesti din astea. ata e din ciclul, "mi-a cazut avansul in baie"

                            Comment


                            • #15
                              Faza cu plumbul mi-a placut. Cind am vazut deja citeva reply-uri, dar ca omul n-ar avea vro scama in bashchetzi sa lamureasca lumea, nu mi-am batut capul. Si nu mi-l bat, decit daca vine cu detalii. Ceea ce banuiesc ca nu se va intimpla prea curind.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF