Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme cu aerul conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme cu aerul conditionat

    Salutare.Sunt posesorul unui W202 ,model '96,diesel cu motor de 2500.Este dotat cu aer conditionat bizonal .butonul de reglare a vitezei ventilatorului nu recunoste treptele de viteza a turatiei astfel incat pe pozitia 0 ,merge foarte tare,pe pozitia 1 se reduce turatia ,pe pozitiile 2,3 se opreste,iar 4,5 functioneaza normal(turatie maxima).Alta problema ar fi ca porneste in pozitia 0,fara sa fie atins( daca trec peste o denivelare,daca dau intr-o groapa,)apoi se opreste la fel ,fara sa fie oprit.

    -mai mult decat atat ,pe timpul verii,in habitaclu intra aer fierbinte(asta banuiesc k ar fi compresorul de vina ),dar ajutati-ma va rog cu butonul .ms
    LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

  • #2
    In legatura cu aerul fierbinte vara, apasa butonul de AC si vezi daca cupleaza compresorul si pune mana putin pe tevile de aer conditionat, una trebuie sa fie rece si una fierbinte. Daca e asa inseamna ca ai freon in instalatie, compresorul merge iar problema e la panoul de comanda.
    De obicei cand nu iti baga frig vara lumea trage repede concluzia ca nu are freon sau ca nu merge compresorul. Dar am intalnit masini care desi instalatia de ac era buna pe jumate de parte venea aer conditionat rece si pe alta parte aer cald, fierbinte.
    Deci problema cred ca e de la panoul de comanda, de asta cred ca nu iti recunoaste nici turatia la ventilatie.
    Cel mai bine iti sugerez sa mergi la un service pentru o diagnoza, deoarece sunt teste pentru ventilatie, si o verificare a compresorului si a presiunii de freon din instalatie.
    Numai bine!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat,am fost la un service pentru constatare,a pus un aparat pentru controlul freonului in instalatie,concluzia:NU este.
      Partea mai neplacuta este ca,vidand instalatia ,am observat ca trage aer pe undeva,concluzia:Radiatorul AC este spart. toate astea m au costat 100 ron.
      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

      Comment


      • #4
        Unde pot gasi un radiator second hand bun?nou costa peste 1000 ron
        LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

        Comment


        • #5
          Originally posted by calutzustudio View Post
          Unde pot gasi un radiator second hand bun?nou costa peste 1000 ron
          Recomand un radiator nou si mare atentie la montarea lui....are niste O ringuri care trebuie unse prima data cu putina vasilina si apoi introdusa teava. Apoi facut o proba de vid de juma de ora.

          Poti sa incerci si cu unul second dar sigur are ceva vechime si o sa fie mancat si te poti trezi in ceva timp ca trebuie sa l schimbi din nou!

          Mai asteapta si mai strange bani pana vine vara!

          Comment


          • #6
            eu astept sa stranga altii bani sa o cumpere )
            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF