Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Valori normale injectoare...Stardiag...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valori normale injectoare...Stardiag...?

    Salut!
    De 2 ani de cand am masina (W203 Coupe 220 cdi) vibreaza motorul la relanti. Azi am facut rost de un tester Star Diag si m-am jucat putin pe el.Am facut cateva teste la injectoare, am obtinut niste date dar nu prea stiu sa le interpretez asa ca o sa pun cateva screen shoot-uri.
    Astept pareri!
    Va multumesc anticipat!
    Attached Files
    Last edited by mihnea_X; 01-16-2011, 00:31 AM.

  • #2
    Salut, am verificat toate pozele date de tine, acuma in prima poza unde arata testul injectoarelor jos scrie negru pe alb: ca daca unu dintre injectoare ajunge la +5mm atunci trebuie schimbata acel injector.
    La tine maxim ai 1 pe cilindrul 2.
    Asta am zis asa dupa prima vedere al pozelor, acuma ma uit in program sa vedem care sunt datele de fabricant.
    Am sa revin cu specificatii.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Da am vazut si eu faza cu +5mm dar mai apar si doua valori negative pe care nu stiu sa le interpretez si credeam ca rezultatul cu valorile injectoarelor se analizeaza si separat pe fiecare injector dar si ca un intreg.
      In pozele 2,3,4 toate valorile sunt incadrate in normele de acolo, deci e bine, si iarasi nu stiu sa interpretez ultimile doua poze.
      In concluzie eu vreau sa aflu daca din aceste date pot sa aflu ce piesa ar trebui sa schimb sa nu mai vibreze motorul, deoarece se simte in toata caroseria, sau trebuie sa fac investigatii de ordin mecanic.
      Mai am doua erori pe care nu le pot sterge(una care am mai postat-o aici dar nu am reusit sa o rezolv) si una la clapetele de la ventilatie, dar o sa deschid un subiect nou sa nu se incurce problemele.

      Daca ajuta mai pun cateva screen shooturi cu valori la injectoare pentru ca oscileaza.
      Attached Files
      Last edited by mihnea_X; 01-16-2011, 11:03 AM.

      Comment


      • #4
        Salut! Din ce am inteles eu de la un domn mai invarsta care mi-a facut testul la service, valorile se compenseaza, adica injectorul 1 cu 4 si 2 cu 3(parca asa era). Mie mi se pare ca ai niste valori bune la injectoare. Mi-a mai spus ca sunt unele masini care nici din fabrica nu iesa cu 0.0 mm^3/Hub la fiecare injector.

        Comment


        • #5
          Conform acestor poze si dupa cite explici, problema ar putea fi tamponul stinga motor. Se gasesc in comert la mai multe preturi:

          70RON varianta romanesca/ se schimba tamponul si va merge la fel de prost, sau poate mai rau. (zic asta fiindca am itilnit cazuri la multi oameni ce au luat aceasta decizie)

          aproape 500RON varianta nemteasca/ se schimba tamponul si va merge 7-8 ani fara probleme. ( aceasta alegere este evitata de multi, datorita pretului)

          Diferenta dintre aceste 2 tampoane este ca primul practic este un fals si nu contine incorporat pistonasul cu cilindrul de ulei, iar al 2-lea este originalul si se simnte semnificativ inlocuirea lui.

          Sper ca asta ar fi defectul cu vibratiile dumneavoastra, in rest motorul nu are nimic defect.........momentan..........poate mai tirziu.
          Originally posted by mihnea_X View Post
          Da am vazut si eu faza cu +5mm dar mai apar si doua valori negative pe care nu stiu sa le interpretez si credeam ca rezultatul cu valorile injectoarelor se analizeaza si separat pe fiecare injector dar si ca un intreg.
          In pozele 2,3,4 toate valorile sunt incadrate in normele de acolo, deci e bine, si iarasi nu stiu sa interpretez ultimile doua poze.
          In concluzie eu vreau sa aflu daca din aceste date pot sa aflu ce piesa ar trebui sa schimb sa nu mai vibreze motorul, deoarece se simte in toata caroseria, sau trebuie sa fac investigatii de ordin mecanic.
          Mai am doua erori pe care nu le pot sterge(una care am mai postat-o aici dar nu am reusit sa o rezolv) si una la clapetele de la ventilatie, dar o sa deschid un subiect nou sa nu se incurce problemele.

          Daca ajuta mai pun cateva screen shooturi cu valori la injectoare pentru ca oscileaza.

          Comment


          • #6
            Cam asta am facut la cateva zile dupa ce am luat masina din Germania. Am mers la un magazin de piese import...am comandat doua tampoane, am dat cam 350 lei pe ele acum doi ani ...am mers, le-am schimbat, si, dupa cum spui, parca vibra si mai tare.

            Acum presupun ca daca vreau sa rezolv ceva va trebui sa le schimb din nou pe amandoua cu unele originale.

            Poti sa-mi recomanzi o marca sau un model anume?

            Am totusi o curiozitate. De ce tamponul din stanga?
            Stiu ca atunci cand le-am schimbat doar unul trebuia schimbat(nu mai tin minte care) dar mecanicul m-a sfatuit se le schimb pe amandoua.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF