Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Salut! am un c180 sportcoupe, pot sa-l fac Kompressor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut! am un c180 sportcoupe, pot sa-l fac Kompressor?

    Salut
    Am si eu un c180 sportcoupe din 2002, 1998 cmc, 129hp, consum 14-15 oras si 9 afara, fuge, e full, I LOVE IT!

    AICI AM UPLOADAT CATEVA POZE:


    DAR VREAU SA MAI BAG NISTE BANI IN EA....

    1. Vreau sa-i mai adaug niste cai... am gasit cele mai bune tobe REMUS, cu tot traseul si catalizator sport+manopera+ cel mai bun filtru de aer sport (320euro)= 1500euro inverstitie care i-mi aduce circa 20hp (asha mi-a zis baiatu de la shop)

    2. Ash vrea sa-l fac Kompressor, am inteles ca se poate pune compresor sau turbo, modelu meu c180 dar Kompressor are 143hp nu 129 ca al meu.


    3. Se merita chip-tuning?


    Am dat pe masina 12000euro Franta, ma mai duce 1500euro taxa si 1000 euro o piesa ce trebuie schimbata+ revizie.

    deci ma duce 14500euro, am bagat muzik 900euro si vreau sa mai pun jante 18":1200euro+cauciucuri:400euro, toba si filtru de care am zis:1500euro.
    Deci o sa ma duca vre-o 18500euro + alte accesorii pe interior si exterior...poate cateva sute o mie euro. Ce parere avetzi? Merita?

    Dar cel mai mult ma intereseaza dak se poate face Kompressor si cat ar costa?

    Multumesc mult!!! La cat multi Km cu MB-urile voastre))

  • #2
    nu merita.iesi mult mai ieftin daca cumperi direct un kompresor.decat sa-l faci pe asta.iti trebuiesc multe repere sa-l faci Kompresor


    mai recomandat ar fi un 230K,ce e o pornire perfecta pt tuning.numai din schimbarea fuliei compresorului si remaparea calculatorului o poti duce pe la 250-260cp.

    da,aprox15-20 cp poti obtine din filtru si toba.....dar se merita?

    tu decizi

    pt o folosinta normala,e ok modelul tau,dar daca vrei putere...trebuia sa incepi cu 230sau 200K

    Comment


    • #3
      Sa transformi un motor aspirat, intr-unul cu supraalimentare...e prea complicat. Am vrut si eu sa fac asa ceva cu un c180 w202, dar implica costuri enorme. In primul rand materialele din care sunt facute piesele motorului sunt din alte materiale decat la cel aspirat (mult mai rezistente), trebuie sa schimbi si computerul masinii, kompressorul presupune o instalatie complexa. Mai bine iei o masina cu kompressor sau te bucuri de asta care o ai.
      Still Loving MB

      Comment


      • #4
        Ok, multumesc mult!
        ce sa zic...asta e. aveti dreptate s-ar putea sa bag prea multi bani aiurea!
        E prima mea masina, i-mi place mult, si nu vreau sa o schimb, si 130hp sunt suficienti la inceput plus ca dak schimb filtru si catalizator+traseu si toba 15hp-20hp suna destul de bine, chiar o sa se simta o diferenta?
        Eu sunt multumit cum merge masina dar park ash mai vrea 20hp-30hp.
        Cum credeti ca ash mai aduna cativa calutzi?
        Ce ziceti de chip-tuning?
        Am mai auzit de niste bujii care habar nu a am ce fac...

        In fine, oricum o sa mai bag 3-4mii euro in jante,si alte accesorii de interior si exterior, si o sa ma multumesc cu 130hp +20,30 dak se poate, adica sa o duc la 150hp,160hp si sunt multumit!
        Poate i-mi dati cateva idei cum sa mai creasca calutzi

        Va multumesc mult, inca o data!

        Comment


        • #5
          Nu mi-o lua in nume de rau, dar pentru tine o sa caut pe pc cand ajung acasa, un filmulet cu masina unui prieten, care e exact ca tine! Aincercat sa scoata Ferrari dintr-un Renaul Clio, cu tot soiul de modificarisi n-a facut decat...fum literalmente!
          Exact ca tine, i-a schimbat tobele, filtrele, chip peste chip, turbina de la nu stiu ce fel. In final? 2500 euro sa o aduca inapoi la starea initiala.
          E de apreciat entuziasmul tau, dat fiind ca e prima masina, dar...fi un pic mai domolit. Nu vreau sa te dezarmez, dar mare lucru nu scoti cu tobele schimbate, chip si filtre. Din experienta si din ce am vorbit si eu cu mecanici care au modificat masini, iti pot spune ca punand toate astea pe masina, mai mult de 10-12 cai nu o sa scoti Eu am acum un c180 kompressor de 143 CP si un c180 aspirat de 122Cp. Pot sa-ti spun ca fiecare masina e diferita, dar fiecare e speciala in felul ei. Diferenta intre ele o face doar kopmpressorul dar nu e asa de mare sa zici ca uoau, te socheaza. A...ma socheaza cand merg cu E-ul tatalui meu, 220CDI de 170CP. Da, asta da ma baga in scaun si imi creste adrenalina! Vrei putere sa te "droghezi"? Atunci sa te uiti de la 170-180CP incolo!!!
          Lasa masina asa, ai grija de ea, iesi seara in oras la agatat si o sa aibe si masina grija de tine !
          Still Loving MB

          Comment


          • #6
            un prieten a modificat un slk 2.3K si pot spune ca e racheta masina.

            are acceleratii fenomenale.am condus masina inainte si dupa ce a schimbat fuliile compresorului si resoftarea calculatorului .diferenta ff mare.

            parerea mea e ca 170-180cp sunt f putin ca sa incepi sa te ''droghezi''.eu zic ceva dupa 300cp.atunci simti mai bine cum intra in sange.

            Comment


            • #7
              Baietzi, va mai deranjez odata!
              Am auzit de un kit de putere..Brabus,Lorinser...
              Ce parere avetzi? Habar nu am unde sa caut asha ceva, nici nu stiu dak exista Brabus la noi!
              Dar clar ma intereseaza... ca nu vreau sa schimb masina... vreau doar mai multa putere!
              ce parerei avetzi? poate-mi datzi si mie niste linkuri, avetzi idee dak merga la modelu meu? care ar fi performatzele dupa instalare?si evident cam cat o za sboare din portofel?
              Mersi
              Apropo am mai auzit de niste bujii (nu stiu ce fac, dar si-au pus multi am vazut)

              Comment


              • #8
                Originally posted by bbenz View Post
                . In primul rand materialele din care sunt facute piesele motorului sunt din alte materiale decat la cel aspirat (mult mai rezistente), trebuie sa schimbi si computerul masinii, kompressorul presupune o instalatie complexa.
                Pentru cresterea de putere pe care si-o doreste Sport_coupeo8 (respectiv de la 129 pana la 143 cp. poate si un pic mai mult ) nu e vorba de materiale mult mai rezistente....Nu incerc sa te corectez....materialele speciale ...se folosesc la cresterea in principal a turatiei motorului in regimuri destul de agresive adica peste 8000 de rotatii...poate si mai mult.De acolo vine puterea pe benzinare ...Se folosesc pistoane de titan (usoare) bolturi de biela ,cuzineti , biele supuse la tratamente aparte, poate chiar si arborele cotit ...care le confera o rezistenta mai mare si se reduc si masele inertiale care lucreaza contra functionalitatii motorului la viteze mari de rotatie ...(exemplu ...: miscati un flex pornit in mana in diferite directii sa vedeti ce compuneri de forte nedorite de forte se genereaza) adica apar rezonante nedorite (momente rezultante)care au tendinta de a supra solicita anumite componente . Evident performanta costa si mult...
                Doar ca fapt divers ...in conceperea autovehiculului in ziua de azi si nu numai ..sistemul de evacuare este una din marile provocari de proiectere...eficienta obtinuta poate fi spactaculoasa. Exemplu? Goliti un pet fara sa apasati pe el si incrcati sa-l rotiti pana obtineti un turbion favorabil ..rezultatul ..e o golire mult mai rapida ....in cazul unui motor e respiratie mult mai eficienta ...Forma galeriei e esentiala pentru preluarea si "transportul" gazelor de eavacuare ...
                Parerea mea ...daca omul are banii...si gaseste pe cineva sa-l ajute cred ca poate rezolva treaba...Cred ca trebuie sa incercam sa scapam de temerile astea semi-obscure ca daca schimbi ceva nu mai faci la loc ca din fabrica , ca daca umbli la motor ..."ai pus-o...." s.a.m.d. Kompressorul si calculatorul sunt alte treburi ...trebuie " lucrate" intr-adevar. Alte povesti ...alte discutii...Evident daca lucrezi orbeste poti sa te arzi rau...
                Last edited by mircea_cst; 03-01-2008, 08:58 AM.
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #9
                  Eu am c180 kompressor si am sunat la BRABUS Romania si am vb cu cineva si nu m-au putut ajuta...au kit de performanta doar pt masinile diesel..
                  Ce mi-a recomandat a fost sa schimb fulia de la kompressor cu una de 200..
                  W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                  E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                  YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                  GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                  Asphalt F*ck*r

                  Comment


                  • #10
                    Asta e oferta ...ce sa faci ...poate ca trebuie sa te orientezi peste granita din pacate... Acum nu vreau sa fiu malitios dar cum iti suna si tie "kit de performanta pentru diesel"...?
                    Inclin sa cred ca masinile echipate cu motoare diesel au alte puncte forte decat performanta...dar ma rog ...fiecare vede problema din punctul sau de vedere...
                    Last edited by mircea_cst; 02-28-2008, 23:21 PM.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Aici ai dreptate..la fel este si parerea mea.

                      sport_coupe08 ai o sansa la firma MBM Tuning..cei de acolo te pot ajutaam vorbit si eu cu ei
                      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                      Asphalt F*ck*r

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sport_coupe08 View Post
                        Baietzi, va mai deranjez odata!
                        Am auzit de un kit de putere..Brabus,Lorinser...
                        Ce parere avetzi? Habar nu am unde sa caut asha ceva, nici nu stiu dak exista Brabus la noi!
                        Dar clar ma intereseaza... ca nu vreau sa schimb masina... vreau doar mai multa putere!
                        ce parerei avetzi? poate-mi datzi si mie niste linkuri, avetzi idee dak merga la modelu meu? care ar fi performatzele dupa instalare?si evident cam cat o za sboare din portofel?
                        Mersi
                        Apropo am mai auzit de niste bujii (nu stiu ce fac, dar si-au pus multi am vazut)
                        Parerile cu chip tunning sunt impartite, teoretic ar fi ok, numai ca eu pot sa-ti spun din experienta sa lasi masina asa cum este default la partea de software sau chip. Am avut inainte un Peugeot 307, si i-am facut tunning la software, toate bune si frumoase, alta masina, vreo 30 CP in plus, urca in ture de ziceai ca este BMW, dar dupa 30.000 Km s-a bushit volanta si ambreiajul! ...asa ca, acum stau cuminte, in banca mea cu C180K - 143 CP - si atat!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vatanasiu View Post
                          dar dupa 30.000 Km s-a bushit volanta si ambreiajul!
                          acum depinde de stilul de condus.aceste consumabile pot cadea si daca nu ai fi facut up-grade la motor daca plecai de pe loc lasand jumate de cauciuc pe asfalt

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            acum depinde de stilul de condus.aceste consumabile pot cadea si daca nu ai fi facut up-grade la motor daca plecai de pe loc lasand jumate de cauciuc pe asfalt
                            ..corect, dar chiar n-am facut excese.

                            Comment


                            • #15
                              ori schimbi masina,adica un motor mai mare,sau faci un chip-tuning doar la o firma de renume..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF