Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema C 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema C 200 CDI

    Buna seara ! Am un mercedes C200 CDI din 2003 pe care l-am achizitionat acuma 2 luni . Toate bune si frumoase , insa de o luna numai merg cu ea , asteptand poate poate scade taxa de prima inmatriculare . Problema e ca am mai pornit masina din cand in cand si curge sub ea un fel de apa , nu am habar de la ce poate fi . Precizez k i-am facut RAR-ul si un schimb de ulei . Va rog daca ma puteti ajuta sau daca vi s-a intamplat . Multumesc si astept pareri , indicatii . Poate fi condens ? fiindca mai nins ... si s-a incalzit si sa se fi topit zapada .... sau nu stiu
    Last edited by tec0.; 02-22-2008, 17:59 PM.

  • #2
    Daca ce curge din masina este apa, controleaza si tu daca a scazut nivelul lichidului de racire, din vasul de expansiune, sau nivelul lichidului de spalat parbrizul, dac totul este in regula apa nu apartine masinii.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Originally posted by orca View Post
      Daca ce curge din masina este apa, controleaza si tu daca a scazut nivelul lichidului de racire, din vasul de expansiune, sau nivelul lichidului de spalat parbrizul, dac totul este in regula apa nu apartine masinii.
      daca te referi la antigel , am verificat si are destul dar nu stiu cam cat ar trebui sa fie , o masuratoare ceva . si lichidul de spalat parbrizul e gol , imi arata si la bord ca trebuie sa-l "alimentez" .
      Apa apartine masinii sigur , e a doua oara cand mi se intampla si prima data a fost destul de putin insa acuma dupa ce ca s-a facut o balta de apa a ma si curs in mers vreo 3-4 m . Nu-mi pot da seama de la ce , interesant e ca dupa incalzirea motorului nu a mai curs o picatura .

      Comment


      • #4
        Lichidul de racire (antigelul) daca-l pierde si scade sub nivel cu siguranta te avertiza la bord.
        De ce este gol vasul de lichid spalat parbrizul ???, umplel si vezi ce se-ntampla, poate a fost in el apa chioara, a inghietat, si a crapat ceva plasticarai.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          ok orca , atunci maine am sa-i pun lichid pentru parbriz si am sa vad daca a crapat vreo plasticarie ... dar tot ma intreb daca ar fi crapat si ar curge apa de ce curge numai cand pornesc masina ?

          Comment


          • #6
            In primul rand iti plang de mila pentru ca stiu ca taxa e doar...3000 de euro la modelul tau cu euro3...ca de ai vrut diesel, ca si fratele meu! Macar stii ca sunteti doi, care seara mai fac cate o rugaciune in plus sa scada taxa.

            Revenind la subiect, n-ai de ce sa te sperii. Lasa-ma sa ghicesc: apa curge sub masina...cam in dreptul cutiei de viteze? E normal
            Sistemul de climatizare, are in componenta sa un evaporator care asigura umiditatea optima in habitaclu. Excesul de apa este eliminat sub masina, de acolo si apa care o vezi tu ca apare sub masina. Tu cand ai pornit masina fiind iarna, frig, umezeala, nu avea nevoie de umiditate clima, asa ca o deversa afara sub masina, in functie de parametrii la care e setata, d'aia si variaza cantitatea de apa sub masina.
            Still Loving MB

            Comment


            • #7
              Paote fi si ce zice colegul Bbenz, dar vezi de ce este gol vasul cu lichidul de spalare parbriz, daca e de la asta, "de ce doar cand pornesti motorul ?", poate e vre-o crapatura mica si curge duar ajutata de vibratiile de la motor.
              Last edited by orca; 03-04-2008, 15:15 PM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Ai dreptate bbenz . Multumesc pentru sfat , chiar nu stiam , si intradevar fix in dreptul cutiei de viteze . Multumesc amandurora pentru sfaturi , va pup . Si in privinta taxei m-am lamurit , o sa o inmatriculez cu 3000 $ , am asteptat degeaba , nu se merita .
                ps : orca , lichid pentru parbriz nu mai e deloc si totusi curgea , si intradevar are dreptate bbenz pentru ca m-am tot jucat la incalzire acolo de fiecare data .
                Last edited by tec0.; 02-22-2008, 19:04 PM.

                Comment


                • #9
                  Daca era antigel, acesta e dulceag la gust. Chiar daca pare scarbos, puteai pune degetul in baltoaca si apoi gustai cu varful limbii. Daca gustul era dulceag atunci sigur era lichid de racire. Dar fiind in dreptul cutiei de viteze colegul Bbenz are dreptate. Toate masinile cu AC au un canal de scurgere al condensului din instalatia de climatizare, iar daca mai si zici ca te-ai jucat cu clima mai mult ca sigur umezeala aia e condens din instalatie, evident daca nu ai alte pierderi si daca ai verificat si ce spunea colegul Orca.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by florineasca View Post
                    Daca era antigel, acesta e dulceag la gust. Chiar daca pare scarbos, puteai pune degetul in baltoaca si apoi gustai cu varful limbii. Daca gustul era dulceag atunci sigur era lichid de racire. Dar fiind in dreptul cutiei de viteze colegul Bbenz are dreptate. Toate masinile cu AC au un canal de scurgere al condensului din instalatia de climatizare, iar daca mai si zici ca te-ai jucat cu clima mai mult ca sigur umezeala aia e condens din instalatie, evident daca nu ai alte pierderi si daca ai verificat si ce spunea colegul Orca.
                    Am verificat florineasca ce mi-au zis oamenii , si stiu cum e antigelu e si mai alunecos ...

                    Comment


                    • #11
                      Alta problema fratilor , de data asta curge sub motor si e de culoarea uleiului ... ce mama dracului mai e si acuma ? Si curge la fiecare stationare . Am jumatate de ora de condus si am stationat 5 min la un bar si cand m-am intors surpriza , sub masina lichid de ala dar de cualoare neagra si am impresia ca e ulei ! Ce poa' sa aiba ? In mers nu are nici o problema , nimic , nimic dar cand vad lichidul ala ma iau toate caldurile . NU ar trebui sa-mi dea vreo eroare la bord ? Ce ar trebui sa fac ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tec0. View Post
                        Alta problema fratilor , de data asta curge sub motor si e de culoarea uleiului ... ce mama dracului mai e si acuma ? Si curge la fiecare stationare . Am jumatate de ora de condus si am stationat 5 min la un bar si cand m-am intors surpriza , sub masina lichid de ala dar de cualoare neagra si am impresia ca e ulei ! Ce poa' sa aiba ? In mers nu are nici o problema , nimic , nimic dar cand vad lichidul ala ma iau toate caldurile . NU ar trebui sa-mi dea vreo eroare la bord ? Ce ar trebui sa fac ?
                        Daca e ulei, o sui frumusel pe o rampa, te bagi sub ea si vezi pe unde curge. In functie de asta vezi ce e de facut. Poate sa fie de la motor (vreo garnitura, busonul de ulei, filtrul etc) sau de la cutie (vreo garnitura, simering etc).
                        Cauze pot sa fie multe si sfaturi putem sa dam toti, dar e mai bine sa vezi exact pe unde curge.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF