Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme turometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turometru

    Salut!!!
    Detin un C200 CDI din 2001, din senin nu se mai tureaza motorul peste 3000 de turatii, se plafoneaza la 3000 parca ar fi limitat.
    Poate sa ma ajute cineva cu problema mea?
    Va multumesc anticipat.

  • #2
    Diagnoza.Altfel schimbi aiurea piese.De verificat debitmetru , EGR , comanda vacuumatica EGR , comanda vacuumatica turbo , Tubulaturi admisie...etc.

    Comment


    • #3
      Exact aceleasi simptome le-a avut tatal meu la un 200 CDI din 2001 (a inceput brusc sa nu mai traga cum trebuie si nu mai trecea de 3000 de turatii nici in punctul mort cu acceleratia la podea). Problema a fost remediata imediat si fara costuri prea mari prin schimbarea debitmetrului de aer. Salutare si sper sa rezolvi rapid problema.

      Comment


      • #4
        Am schimbat debitmetrul si tot sintomele acelea le are, am incercat sa schimb si pompa de vacum si la fel. Am fost la test cu ea si imi spune ca in momentul cand apare eroarea opreste pompa de admisie, cand sterge eroarea de pe calculator se tureaza norma dupa care ii da din nou eroare. Poate din pompa de vacum sa nu ii dea comanda la turbo? La turbo exista o clapeta aceea ramane deschisa, daca trage cu gura pe furtunul care intra in pompa de vacum se inchide si de deschide acea clapeta. Eu totusi cred ca pompa de vacum nu actioneaza turbo. Intrebarea mea este cum pot sa depistez de unde actioneza electric pompa de vacum?
        Multumesc!!!

        Comment


        • #5
          Comanda de la turbo e data pe vacuum , de un transducer.Acesta primeste informatia prin 2 fire , din ECU.Fa o proba cu un transducer de la un prieten daca ai.

          Comment


          • #6
            Donu Grigorean lasa sa schimbe tot motorul omu, daca nu are 50 de RON sa mearga la un tester.
            Acuma fara suparare, puneti niste intrebari de parca aici ar fi un servis care stie tot.
            Nu domnilor nu este forumul un servis cu mai degraba o portita unde ne putem impartii gandurile referitor la masinile pa care le conducem.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Va multumesc pt sugestii. amrezolvat problema, era de la motorasul de la galeria de admisie.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF