Salut.
Am impresia ca este defecta viscocuplajul pe w202 250td de 150cp, mi se invarte tot timpul iar motorul se incalzeste greu. Am pus mana pe radiator chiar si dupa 10km parcursi in oras si era rece. L-am pus pe tata sa porneasca masina dimineata, afara era aproximativ -11 -12 grade si ventilatorul a pornit si se invarte destul de repede. Vara nu am avut probleme sta apa la 80-85 grade indiferent de conditiile de drum si temperatura. La motorul oprit si rece ( -11 ) am incercat sa-l invart, o pot face dar destul de greu se invarte si chianulr foarte greu. Ca sa intelegeti abia o pot cu un singur deget. Plus in timpul deplasarii si la turatii mici se aude zgomotul de turbina ca si vara in +40. Este normal asa?! Cat de usor treuie sa se invarta unul nou in -11 ? Multumesc!
Am impresia ca este defecta viscocuplajul pe w202 250td de 150cp, mi se invarte tot timpul iar motorul se incalzeste greu. Am pus mana pe radiator chiar si dupa 10km parcursi in oras si era rece. L-am pus pe tata sa porneasca masina dimineata, afara era aproximativ -11 -12 grade si ventilatorul a pornit si se invarte destul de repede. Vara nu am avut probleme sta apa la 80-85 grade indiferent de conditiile de drum si temperatura. La motorul oprit si rece ( -11 ) am incercat sa-l invart, o pot face dar destul de greu se invarte si chianulr foarte greu. Ca sa intelegeti abia o pot cu un singur deget. Plus in timpul deplasarii si la turatii mici se aude zgomotul de turbina ca si vara in +40. Este normal asa?! Cat de usor treuie sa se invarta unul nou in -11 ? Multumesc!
Comment