Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

bâzâit lumina interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bâzâit lumina interior

    salutare,am un c-200 classic ,cutie tiptronic,din 2002.Eu am luat-o acum 2 luni .In iarna asta m-a lasat bateria,am crezut k ...de... luând-o din Rom. mi-a dat-o cu bateria slaba (k asa se poarta pe la noi).Am luat un noua VARTA de 100 ah cu 820 la pornire (830 nu stiu exact...mare oricum recomandata de cei de la Varta).Spre surprinderea mea s-a descarcat si asta.Mentionez ca se aude un zgomot la luminile interioare la panou sus si dupa ce scot cheia din contact.Presupun k pe acolo fura curent.Acum nu mai porneste invarte f. greu electromotorul.eu nu am schema cu sigurante si nici nu stiu daca are o siguranta numai pt. acel motoras care merge nonstop.va rog daca poate cineva sa-mi spuna ce as putea sa fac
    multumesc anticipat. e prima data cand postez.va urmaresc de mult.bafta!

  • #2
    Daca zici ca se aude de la plafoniera din fata , ala e motorasul ventilatorului de la senzorul de temperatura interioara.Ia un ampermetru si masoara consumul de curent al masinii , evident cu motorul oprit , la 2-3 minute dupa ce ai inchis portierele.Astfel toate calculatoarele intra in stand-by si rezultatul va fi unul realist.Apoi in functie de cat obtii scoti cate o siguranta pe rand si gasesti consumatorul.Atentie siguranta de la airbag sa nu o scoti ca ramane martorul aprins.Dar probabil ca e acel ventilator de la plafoniera de vina.

    Comment


    • #3
      Esti sigur ca iti incarca alternatorul, poate mergi pe baterie. Si ai grija ca nu e de joaca cu consumatori asa de mari. Eu am o Varta de 95 si am dat aproape o jumatate de ora la automat (bine inteles in reprize de cite un minut si cu pauze intre citeva incercari) si bateria nu a scazut in intensitatea cu care invirtea electromotorul. Asta cind afara erau -29 de grade (anul trecut) iar pe un polo cu o baterie noua Bosch nici macar o data nu a invirtit electromotorul. Plus ca ma lasase vara aceasta alternatorul si am mers vreo 300-350 de km doar pe baterie. Iti spun asta ca sa vezi cam ce fel de baterie iti descarca (AR TREBUI SA FIE UN CONSUMATOR FOARTE MARE CARE AR CONSUMA MAI MULT DECIT UN MOTOR IN 300 DE KM).

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF