Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vireaza greu rotile w203 c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vireaza greu rotile w203 c180

    salut.am un w203 c180 din 2002 motor 2.0 benzina.de vreo 2 zile am o problema cand vreau sa virez rotile merge greu.adica la prima rotatie merge normal la a doua mai greu si tot asa din ce in ce mai greu.asta cu motorul pornit la relantiu.daca turez un pic motorul problema ii rezolvata merge usor de la incepu la sfarsit.in mers nu se simte da pe loc ii urat
    .zapada nu are pe la roti ii curatata.ce ar putea fi?si unde verific nivelul licgidului de servo?unde gasesc vasul de expansiune?

  • #2
    Salut.
    Verifica cureaua de serviciu,daca este tensionata .Verifica nivelul uleiului din instalatia de servo .Ideal ar fi sa schimbi uleiul si filtrul (daca ai) .La mine am schimbat uleiul si filtrul de ulei (ne avand probleme ) si servo merge mai usor. (am un c220cdi w203 2006).
    Daca nu se rezolva posibil sa ai probleme la pompa de servo sau la caseta de directie .
    Bafta.

    Comment


    • #3
      salut.revin cu o intrebare.am mai mers ceva timp cu masina asa dar de vreo saptamana s a agravat situatia.merge din ce in ce mai greu si mai nou in mers dupa ce virez rotile nu revin inapoi de tot raman virate putin si daca traag de volan un pic sar dintr o data in pozzitia dreapta.am fost la un service si au zis ca ar putea fii infundata al doilea traseu din caseta de directie.ce o fi nu stiu.intrebarea ii ce sa fac sa cumpar pompa sau caseta de directie?joc in volan nu am de raspuns la volan raspund rotile bine.geometria ii facuta de vreo 2´3 luni.sa iau pompa de la dezmembrari?cu 100 euro sau noua cu 300 euro?aia second are in jur de 180,000km.cam cat are si a mea mi frica sa nu fie defecta dar nici 1200 ron nu as da pe una noua si sa trebuiasca sa schimb si caseta de directie.ce parere aveti?

      Comment


      • #4
        Mai intai cauta un mecanic sa-si bage manutzele pe la caseta, sa vada exact buba. De cumparat nu cred ca merita... Exista, de altfel, si un kit de reparatie a casetei.
        Sfaturi mai exacte nu-ti pot oferi, din pacate.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Baieti azi mi am luat inima in dinti si bani in buzunar si dus la mecanic am fost ca nu mai suportam era sa si lovesc vreo 2 borduri ca pur si simplu nu mai vira numai cand vroia ea si atuncea greu.Am mers si am gasit o pompa reconditionata de fabrica(impecabila,ca noua,a nu se confunda cu una second hand)la 650 ron si un an garantie(tin sa mentionez ca pe ea scria ca ii de sprinter 312 dar s a potrivit perfect la mine cu simplu fapt ca a mea avea fulia ambutisata si la asta noua a trebuit sa cumpar o fulie 130 ron si sa o pun).In vreo 3 ore a rezolvat o meseriasul a pus ulei si merge perfect.Ma bucur ca nu a fost caseta ca acolo ma usca de bani si asa am scapat aproape 1000 ron cu tot cu manopera, ulei, fulie ,resetare calculator..........singura problema care o mai am ii ca zic eu ca trebuie sa fac maine geometria la roti ca mi am pus cauciucuri pe 17 de vara cu jenti de aluminiu si aveam geometria facuta cu cauciucuri de 15 de iarna jenti de tabla si nu prea revin rotile la locul lor in mers in curbe ca astea de vara is mai late.Voi ce ziceti ii de la geometrie?
          Last edited by selberg; 04-27-2011, 20:24 PM.

          Comment


          • #6
            Avem aceeasi masina si aceleasi probleme cu servodirectia. La mine merge cam greu indiferent de turatia motorului si nu revin rotile dupa viraj, decat ajutate din volan. Am ridicat masina cu stivuitorul si am incercat sa cabrez rotile cu motorul oprit, dar a fost mai greu decat m-am asteptat si asta m-a pus pe ganduri, sa fie oare pivotii gripati??? Ma gandesc sa schimb cureaua de transmisie si lichidul de servodirectie, poate se schimba ceva in bine. Astept pareri de la cei ce si-au schimbat lichidul de servodirectie si au simtit o imbunatatire a servodirectiei. Ce tip de ulei ati folosit? Multumesc frumos.
            Last edited by Corneliu CT; 09-27-2012, 23:13 PM.
            Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

            Comment


            • #7
              Eu am schimbat lichidul de servo. Iti trebuie 2 litrii ca sa iasa lucrarea perfect.
              Se suspenda masina, se da scutul jos, se cauta furtunul in partea stanga fata cum te uiti spre masina ( furtun de cauciuc care intra intr.o conducta de metal).
              Se identifica furtunul dupa circuitul de la vasul de expansiune. Se lasa sa se scurga tot si se ia volan stanga-dreapta de cateva zeci de ori pana numai curge nimic. Se completeaza in vas pana incepe sa curga pe furtunul de jos lichid clar.
              Se strange furtunul pe teava, se completeaza lichid in vas si se face stanga dreapta pana nu mai ies bule de aer in borcan.
              La un moment dat se observa ca lichidul din vas nu mai este clar si se repeta toata procedura.
              Un litru este cam 100ron si schimbarea lichidului dureaza cam 2 ore.
              Stiu ca parerile sunt impartite si unii zic ca nu se schimba la doi ani si doar se completeaza daca este cazul, eu nu am vrut sa risc.
              Am o observat o foarte mica imbunatatire la miscarea volanului, oricum servo este greoi fata de alte modele sau alte marci.
              Numai bine!
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Cine a mai condus Mercedes, imi sugereaza sa nu-mi mai fac griji cu servodirectia pentru ca se pare ca asa trebuie sa mearga, putin mai greu. Oricum, e o mare diferenta intre servodirectia "mecanica" si cea electrohidraulica. Am schimbat ieri cureaua de transmisie si am curatat cu motorina partea din fata a motorului, era acolo o mizerie de nedescris. Parca si zgomotul de fond al motorului la relanti s-a redus putin si servo merge o idee mai usor. In sfarsit, placebo sau nu, am scapat de o grija, pentru ca la service mi s-a recomandat sa schimb cureaua, parea uzata la interior. Am intrebat la reprezentanta cat costa lichidul de servo original si am aflat ca un litrul este in jur de 110 lei. Cu siguranta il schimb saptamana viitoare.
                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                Comment


                • #9
                  Cine a condus mercedes si asa mergea volanul ti-a spus o prostie. Problema este din pompa de servodirectie si nu are rezolvare decat prin schimbarea ei. Si nu cu una second-hand ca tot aia e. Nu mai dati bani pe schimburi de ulei ca nu veti rezolva nimic.
                  Nu mai cautati probleme in alta parte.
                  Pompa de servo are 2 supape de presiune(una pe tur,una pe retur),iar deschiderea si inchiderea acestora mentine presiunea in jurul valorii de 110 bari(sau atat cattrebuie sa faca pompa la relanti).
                  La unele modele de pompe exista si 4 supape.
                  Supapele in timp incep sa piarda presiune si de acolo problema.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Sper sa nu ajung sa schimb pompa de servo, saptamana viitoare o sa schimb si uleiul de servo si mai vedem. Oricum, nu sunt disperat, servodirectia merge doar putin mai greu, nu e o problema cruciala, deja m-am obisnuit. Bineinteles ca mi-ar place sa mearga la fel de usor ca la Fiat Grande Punto, masina de serviciu, dar sa nu uitam ca servodirectia la Fiat este electrohidraulica si masina e mult mai usoara decat MB-ul. Asta e, speranta moare ultima.
                    Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                    Comment


                    • #11
                      Este adevarat...

                      Originally posted by Corneliu CT View Post
                      Cine a mai condus Mercedes, imi sugereaza sa nu-mi mai fac griji cu servodirectia pentru ca se pare ca asa trebuie sa mearga, putin mai greu.
                      ... fata de Corsa D 1.2 a nevestei servodirectia parametrica de la al meu W203 merge putin mai greu, dar, totusi, e o diferenta de peste 500 kg intre agregate.
                      Depinde cu ce fel de masina si ce tip de servo faceti comparatia. Anterior am avut o Honda Accord 2.0 (al carei prim proprietar am fost) cu servodirectie normala, care mi se parea de tractor dupa ce am luat Mertul, iar Honda era cu vreo 200 de kg mai usurica. Colegul Zeus are dreptate: problema este mai mult ca sigur la pompa de servo.
                      P.S.: Opel Corsa D si Fiat Grande Punto au in comun aceeasi platforma tehnica.
                      Last edited by c280 4MATIC; 09-30-2012, 13:30 PM.
                      It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
                      "Running on empty"

                      Comment


                      • #12
                        La w202 directia este mai usoara decat la w203.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF