Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

contactul nu recunoaste cheia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • contactul nu recunoaste cheia

    salutare! sper sa ma ajute cineva cu un sfat...detin un w203 220 cdi, an 2000... care credeti ca ar fi problema din cauza careia contactul nu imi recunoaste cheia daca nu pornesc masina timp de cel putin 3-4 ore...daca ma straduiesc circa 10-15 min incercand sa invart cheia in contact, intr-un final porneste...precizez ca bateriile sunt noi...multumesc anicipat!!!

  • #2
    Originally posted by xtian View Post
    salutare! sper sa ma ajute cineva cu un sfat...detin un w203 220 cdi, an 2000... care credeti ca ar fi problema din cauza careia contactul nu imi recunoaste cheia daca nu pornesc masina timp de cel putin 3-4 ore...daca ma straduiesc circa 10-15 min incercand sa invart cheia in contact, intr-un final porneste...precizez ca bateriile sunt noi...multumesc anicipat!!!
    Salut,
    acelasi model de masina il am si eu.
    Esti norocos daca mai reusesti sa mai pornesti masina , problema cu cheia am avut si eu doar ca la mine nu mai mergea deloc ,una din chei a subcombat la mine, incearca si cu cheiea de rezerva .

    Comment


    • #3
      Incearca sa resincronizezi cheia .
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        Mergi la tester si daca gasesti P1630 trebuie resincronizata.
        Chiar daca nu se mai suceste cheia in contact/ pentru cei ce cunosc/ tester se poate face si fara cheie in contact. Daca gasesti b1000 activ pe contact are sa trebuiasca sal schimbi cu unul second. Sau il poti repara pe cel care il ai deja.
        In prinncipiu, se face.
        Originally posted by xtian View Post
        salutare! sper sa ma ajute cineva cu un sfat...detin un w203 220 cdi, an 2000... care credeti ca ar fi problema din cauza careia contactul nu imi recunoaste cheia daca nu pornesc masina timp de cel putin 3-4 ore...daca ma straduiesc circa 10-15 min incercand sa invart cheia in contact, intr-un final porneste...precizez ca bateriile sunt noi...multumesc anicipat!!!

        Comment


        • #5
          multumesc mult de sfaturi...dar nu ma pricep sa resincronizez cheia iar acele coduri(P1630 sau b1000) nu stiu ce reprezinta...daca ma puteti ajuta cu detalii as fi foarte recunoscator...poate imi puteti spune de unde ma pot informa cu privire la setarile ce le pot face si fara tester, sa pot sti pe viitor, eu fiind proaspat posesor de mercedes...multumiri

          Comment


          • #6
            Mergi cu masina la un "doctor" si fa-i o diagnoza . Sunt multi baietzi aici pe forum care te pot ajuta , mai ales ca esti din Bucuresti .
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #7
              Salut,
              Detin acelasi tip de masina, acelasi an de fabricatie si am avut de curand exact aceeasi problema. Cat timp a fost cald nu am avut nicio problema, cum a venit frigul, contactul nu a mai recunoscut cheia. La recomandarea lui "nestiutor" caruia ii multumesc inca o data, am ajuns la un garaj din Giulesti, specializat in masini MB, unde lucreaza niste baieti foarte priceputi(nu sunt romani), care mi-au reparat masina. A trebuit schimbat modulul electronic de la contact, resincronizata cheia, etc. Toata distractia a durat 4 zile si m-a costat 300 euro. Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca aceasta problema au mai avut-o si altii, se pare ca este o hiba clasica la acest model. In cautarile mele am gasit si un alt garaj in zona Bobocica(Vitan) unde am gasit de asemenea meseriasi care se pricep la rezolvarea acestei defectiuni si care mi-au cerut aceeasi suma. Am ales garajul din Giulesti deoarece aveam recomandarea colegului nostru de forum. Nu stiu daca am voie sa pun numerele de telefon aici.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Shakel View Post
                Salut,
                Detin acelasi tip de masina, acelasi an de fabricatie si am avut de curand exact aceeasi problema. Cat timp a fost cald nu am avut nicio problema, cum a venit frigul, contactul nu a mai recunoscut cheia. La recomandarea lui "nestiutor" caruia ii multumesc inca o data, am ajuns la un garaj din Giulesti, specializat in masini MB, unde lucreaza niste baieti foarte priceputi(nu sunt romani), care mi-au reparat masina. A trebuit schimbat modulul electronic de la contact, resincronizata cheia, etc. Toata distractia a durat 4 zile si m-a costat 300 euro. Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca aceasta problema au mai avut-o si altii, se pare ca este o hiba clasica la acest model. In cautarile mele am gasit si un alt garaj in zona Bobocica(Vitan) unde am gasit de asemenea meseriasi care se pricep la rezolvarea acestei defectiuni si care mi-au cerut aceeasi suma. Am ales garajul din Giulesti deoarece aveam recomandarea colegului nostru de forum. Nu stiu daca am voie sa pun numerele de telefon aici.
                Salut,
                din punctul meu de vedere ar trebui sa postezi toate datele ,tel si adresa ,despre locul in care ti-ai remediat problema, poate si alte persoane au aceeasi problema ca si tine.

                Comment


                • #9
                  Mohamed 0727993342. El este seful garajului.Ii spui problema si iti spune el ce ai de facut. Trebuie sa ajungi cu masina la el, o pune pe tester si iti da diagnosticul si solutia. Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Pe mine nu ma cheama M...h.... si sint bastinas chipurile. Si daca vi cu piesele tale mai mult de 500ron nu costa. Iar toata treaba la W203 dureaza o zi.
                    Originally posted by Shakel View Post
                    Salut,
                    Detin acelasi tip de masina, acelasi an de fabricatie si am avut de curand exact aceeasi problema. Cat timp a fost cald nu am avut nicio problema, cum a venit frigul, contactul nu a mai recunoscut cheia. La recomandarea lui "nestiutor" caruia ii multumesc inca o data, am ajuns la un garaj din Giulesti, specializat in masini MB, unde lucreaza niste baieti foarte priceputi(nu sunt romani), care mi-au reparat masina. A trebuit schimbat modulul electronic de la contact, resincronizata cheia, etc. Toata distractia a durat 4 zile si m-a costat 300 euro. Daca vei cauta pe forum, vei vedea ca aceasta problema au mai avut-o si altii, se pare ca este o hiba clasica la acest model. In cautarile mele am gasit si un alt garaj in zona Bobocica(Vitan) unde am gasit de asemenea meseriasi care se pricep la rezolvarea acestei defectiuni si care mi-au cerut aceeasi suma. Am ales garajul din Giulesti deoarece aveam recomandarea colegului nostru de forum. Nu stiu daca am voie sa pun numerele de telefon aici.

                    Comment


                    • #11
                      multumesc mult baieti...am sa tin cont de sfaturi... bafta multa si nu doresc ca alt posesor de asemenea masina sa mai aiba problema asta...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by xtian View Post
                        salutare! sper sa ma ajute cineva cu un sfat...detin un w203 220 cdi, an 2000... care credeti ca ar fi problema din cauza careia contactul nu imi recunoaste cheia daca nu pornesc masina timp de cel putin 3-4 ore...daca ma straduiesc circa 10-15 min incercand sa invart cheia in contact, intr-un final porneste...precizez ca bateriile sunt noi...multumesc anicipat!!!
                        Salut! am avut aceiasi problema la un c 203 Kompresor... de vina este modulul electronic al contactului... Ce trebuie sa faci? Desfaci capacul de plastic de sub volan, desfaci siguranta contactului de crom prin rotire spre stanga( ce-a unde bagi cheia) scoti contactul, mufele si te duci sa-ti schimbi cele 2 procesoare. Ele sunt de vina... nemaiputand sa tina amperaj in ele la temperaturi scazute. Pe mine m-a costat toata operatiunea 800 lei cu garantie 12 luni si a fost reparat intr-o zi. Si inca ceva... daca vrei sa te duci neaparat cu masina.. scoti modulul contact, il pui pe calorifer ( trebuie sa ajunga la temperatura de + 20 grade), te intorci la masina, bagi mufele si pornesti masina . Multa bafta.
                        Last edited by gxg_20; 12-14-2016, 12:00 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Ce faci la probabil aceaasi problema cu contactul..cand taie tot curentul...si motorul..dupa care isi revine singura dupa 3 secunde si merge faea probleme.

                          Va multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            Un numar de telefon la baietii din giulesti pentru contact. Va multumesc
                            Last edited by Zeus; 08-16-2018, 16:56 PM.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF