Va salut domnilor,
vazand ca se apropie iarna m-am hotarat sa rezolv problema "ESP not available" care ma tot chinuie, si sa schimb senzorul de viraj de pe coloana de directie. Problema este urmatoarea: am in volan un joc in jurul axei cam maricel as zice (volanul se invarte in gol vre-o 10 cm pe circumferinta lui indiferent daca motorul e oprit sau pornit; in afara de acest inconvenient nu ma deranjeaza cu absolut nimic la directie, nu trage, nu impinge, nu smuceste, nu caraie). Inainte de a schimba senzorul de unghi viraj as vrea sa rezolv problema acestui joc pentru a fi sigur ca nu imi influenteaza citirea unghiului, ajungand astfel tot la erori de ESP. Intrebarile mele sunt urmatoarele: credeti ca se rezolva acest joc prin schimbarea bucsei de pe caseta de directie sau tre sa umblu direct in caseta? Reglajele din suruburi am inteles ca nu imi pot rezolva un joc asa mare, deci as umbla direct la sursa problemei, dar nu stiu daca e din bucsa sau din caseta. De asemeni as vrea sa intreb pe cei care au schimbat aceasta bucsa daca poate fi schimbata in curte sau trebuie mers la mecanic. In cazul in care schimbarea presupune reglaje de finete as prefera un specialist, dar daca ma pot descurca cu niste simple aptitudini mecanice as vrea sa scutesc niste banuti pe praful asta.
Masina este C200CDI W203/2001
Va multumesc si astept pareri cat mai multe.
vazand ca se apropie iarna m-am hotarat sa rezolv problema "ESP not available" care ma tot chinuie, si sa schimb senzorul de viraj de pe coloana de directie. Problema este urmatoarea: am in volan un joc in jurul axei cam maricel as zice (volanul se invarte in gol vre-o 10 cm pe circumferinta lui indiferent daca motorul e oprit sau pornit; in afara de acest inconvenient nu ma deranjeaza cu absolut nimic la directie, nu trage, nu impinge, nu smuceste, nu caraie). Inainte de a schimba senzorul de unghi viraj as vrea sa rezolv problema acestui joc pentru a fi sigur ca nu imi influenteaza citirea unghiului, ajungand astfel tot la erori de ESP. Intrebarile mele sunt urmatoarele: credeti ca se rezolva acest joc prin schimbarea bucsei de pe caseta de directie sau tre sa umblu direct in caseta? Reglajele din suruburi am inteles ca nu imi pot rezolva un joc asa mare, deci as umbla direct la sursa problemei, dar nu stiu daca e din bucsa sau din caseta. De asemeni as vrea sa intreb pe cei care au schimbat aceasta bucsa daca poate fi schimbata in curte sau trebuie mers la mecanic. In cazul in care schimbarea presupune reglaje de finete as prefera un specialist, dar daca ma pot descurca cu niste simple aptitudini mecanice as vrea sa scutesc niste banuti pe praful asta.
Masina este C200CDI W203/2001
Va multumesc si astept pareri cat mai multe.