Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sunet dubios servo/schimb de ulei servo/citire gradatie servo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut colegule „lava”
    Lăsând puţin la o parte problema alegerii uleiului corespunzător de care văd că se ocupă ceilalţi colegi, un aspect foarte important în timpul efectuării operaţiunii de schimbare a uleiului de servo este să NU se pornească motorul atâta timp cât nu este ulei în circuitul de servodirecţie pentru că se distruge pompa de servo dacă lucrează fără ulei. Dacă duci maşina la un atelier stai cu ochii pe mecanic ca pe butelie să nu cumva să pornească motorul din prima şi să facă mişcări stânga-dreapta de volan sub pretextul aerisirii circuitului atâta timp cât încă nu este ulei în circuit!
    Corect este ca, după golirea circuitului de vechiul ulei, în prima fază să se umple vasul cu ulei de servo şi să se efectueze mişcări stânga-dreapta de volan cu motorul OPRIT. După ce se completează din nou cu ulei şi se umple din nou vasul se poate porni motorul pentru aerisirea finală a circuitului şi aducerea uleiului la nivel.

    Comment


    • #32
      Multumesc de raspuns. Sa vad daca am timp astazi sa-l schimb, sunt curios daca va fi vre-o imbunatatire.

      Comment


      • #33
        Salutare, eu cand am schimbat uleiul servo la un W202, am procedat in felul urmator: dupa golirea instalatiei, am umplut borcanul cu ulei cat a incaput, si pe parcurs am completat treptat, pana ce a ramas nivelul constant.
        Am dat jos cureaua de accesorii, si am inceput sa invart cu mina fulia de la pompa servo, am facut treaba asta pana ce nu mai ieseau bulbi de aer, pe parcurs ce invarteam pompa, uleiul tot scadea, in timpul asta completam la loc.

        Dupa ce s-a stabilizat nivelul in borcan, am pus cureaua sus, si am porniti motorul, si am inceput virajele stanfga-dreapta, uitanduma atent la vasul cu lichid si completat din nou lichid pana la nivel.
        Toata treaba a durat 20 minute, si fara sa deteriorez ceva la pompa.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #34
          @steradulescu- eu nu am zis de pret(si eu gasesc piese oem mai ieftine decat reprezentanta)..
          Bidonul este la fel ca al meu, eticheta nu, pe spate este eticheta pe care scrie si norma..

          Comment


          • #35
            In mod normal ar trebui sa scrie pe capacul de la bidonul de servo(de la motor) norma.
            La mine nu scrie(a fost un sticker de hartie pe capac dar acum nu mai este)..
            Verifica si la tine.

            Comment


            • #36
              O sa ma uit maine pe capacul de la bidon(motor).Azi m-am uitat pe bidonul cumparat de la reprezentanta si aia e norma care e trecuta si pe factura.Ma gandesc ca nu imi dadeau ceva prost,mai ales ca m-a si intrebat si a verificat in sistem masina,ca figurez cu masina la ei ,deci dupa talonul masinii mi-a dat uleiul si merg pe incredere.

              Comment


              • #37
                WDB 203, 2005, 110 kw
                Am vazut ca directia merge cam greu motiv pentru care, am verificat lichidul din vas, pentru servo directie si vad ca este pe minim. Am intrebat un mecanic si mi.a spus sa bag umei mobil de culoare rosie, insa in vas e lichid galben. Uitandu.ma pe net am gasit lichid original mercedes de culoare galbena, insa de mai multe clase (236.3 si 343.0). Care se potriveste pentru masina mea, daca stie cineva, mutumesc....

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF