Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Usor dezamagit....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sincer, eu zic sa nu mai asculti asa mult de unii care, cel mai probabil, vorbesc din auzite ! Cum sa nu consume mai mult de 8 in oras din moment ce, in carte, producatorul declara un consum urban de 8.5 ? Ce masina consuma mai putin sau exact cat este declarat de constructor ?
    sigpice60 525d

    Comment


    • #17
      Cu scartatitul rezolvi ungand acele articulatii , eventual pivoti daca ai jocuri in ei.Insa poti unge degeaba pivotii de ex daca acestia sunt uzati.Peste catva timp v-or scartai iarasi.
      Referitor la marca , pe drumurile astea orice masina , indiferent de valoare poate sa scartaie din cauza bucselor sau a pivotilor.

      Comment


      • #18
        Eu nu cred. Cand dai banii - si is saci de bani - pe o masina te astepti sa fie altfel. Atunci care mai este diferenta dintre lupo - fara nicio legatura doar pentru ca e scris mai sus - si Mercedes.

        Dai banii pe calitate sau cel putin te astepti la ea tinand cont ca Mercedes investeste in R&D si asa mai departe. Eu cel putin asa cred. Eu m-as duce cu ea de gat la reprezentnta sa o unga ei. Platesc sa lucreze altii nu sa ma omor eu pe sub masina.

        Parerea mea.
        Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

        Comment


        • #19
          Salut! Legat de scartait, provine din bucsile "hidraulice", asa li se spune in service. Costa 100 ron amandoua pe spate originale. Cu unsul faci tiganeala, scartaitul revine. M-am lovit de aceasta problema pana le-am schimbat si am vazut ca merita. Nu spune ca nu e diferenta si ca nu merita un Mercedes ca atunci clar o sa dezamagesti. Eu am modelul din 2001 si inca se tine bine. Vroiam sa fac varianta cu unul 2006 insa mecanicul meu de la reprezentanta mi-a spus ca se comporta mult mai bine motorul meu decat ala din 2006. Intr-un an, doi o sa fac si eu upgrade cel mai probabil tot cu un C 2006, sper sa merite investitia! Numai bine!

          Comment


          • #20
            Originally posted by fane_satar View Post
            Vroiam sa fac varianta cu unul 2006 insa mecanicul meu de la reprezentanta mi-a spus ca se comporta mult mai bine motorul meu decat ala din 2006.
            Cum sa se comporte mai bine motorul din 2001 decat cel din 2006??
            W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
            E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
            YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
            GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

            Asphalt F*ck*r

            Comment


            • #21
              Foarte simplu... are ani in spate de fiabilitate... tot ce e nou e supus inevitabil neprevazutului...

              Cat despre scartait spunea bine cineva ca nu faci mare lucru cu gresatul pieselor... plus ca uleiul de motor ataca cauciucul, nu stiu denumirea tehnica data de mercedes dar din ce am vazut eu flansele la amortizoare fata si spate sunt protejate de o piesa cu rol de protectie sa nu intre apa/noroi etc si care e din cauciuc, datorita drumurilor noastre curate si line apare inevitabil si zgomotul care provine de la frecarea cu caroseria... nu are legatura ca e Mercedes etc... masina e bine facuta si gandita

              Legat de consum, tot timpul consumul din carte e un consum orientativ, obtinut in conditii total diferite de conditiile in care circulam noi zi de zi (multi factori influenteaza consumul, de la stilul conducatorului pana la gradul de aglomeratie urbana a unei metropole) mai mult, unii producatori il mai micsoreaza cu buna stiinta, daca tu te plangi de consumul asta la cmc pe care i ai eu ce sa mai spun 18/20 urban? si sunt si multumit deoarece masina imi ofera ce mi-am dorit si nu consider deloc exagerat consumul ))) uita consumul din carte si ''sfaturile'' din stanga si dreapta...

              Incearca sa speli masina la jet puternic si pune-l pe spalator sa insiste in sus sub aripa la toate cele 4 amortizoare, vezi daca dupa ce te pui in miscare mai ai zgomotele...
              Last edited by mircea600sel; 11-09-2010, 00:26 AM.
              www.mecdesign.de
              www.lkw-cargo.de

              Comment


              • #22
                Acum ca s-a facut mai frig afara, consuma mult dimineata la primul drum deoarece nu e cald motorul. Mai ales cand distanta intre casa-serviciu e mica si nu apuca se se regleze. Dupa ce faci primul drum si s-a incalzit, reseteaza si vezi dupa aia ce zice. Eu am tot C200 cdi si iti spun cu mana pe inima ca daca "ma chinui" scot in Ploiesti si 7.6%. Mai bine zis scoteam pe timp de vara. Acum de cand s-a racit nu mai scad sub 8.5% Cat despre scartaituri si alte sunete pe la directie cred ca e din cauza drumurilor proaste si a prafului care intra peste tot. Cineva spunea o vorba inteleapta: "totusi e Mercedes, nu Saviem"...nu poti avea pretentii exagerate, cel putin nu in Romania.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #23
                  Nu am dat la nimeni in cap cand am zis o modalitate de a scapa de scartaitul care il deranjeaza. Poate nu toti au "milioane" si au doar sute de roni care nu prea le arde sa mai cumpere niste "hidraulice" si pot sa rezolve pe chestii cat de simple. Eu acum 2 ani am avut problema asta si dupa metoda mea a dat "roade" extraordinare si in ziua de azi .... dupa foarte multi Km si multe spalari si noroi sub masina... iarna....vara ... asa ca nu mai sariti la gatul oamenilor care isi spun parerile si unele metode de rezolvare "GRATIS si fara MILIOANE" . Numa` bine Domnilor
                  Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                  Comment


                  • #24
                    Daca motorul din 2001 ar fii mai bun inseamna ca motoarele din 2005 - 2006 ar avea probleme mai mari la admisie(galerie) si injectie(injectoare , regulator presiune , pompa inalta).

                    Comment


                    • #25
                      Referitor la scartzaiala ta si eu cred acelasi lucru. Pe fata mai mult ca sigur e de la bucsele de la bara stabilizatoare. Problema e ca se subtiaza bara stabilizaoare in locul unde face contact cu bucsele de la frecare. Prin schimbarea bucselor nu rezolvi mare lucru deoarece scartzaiala o sa reapara. Rezolvarea problemei e inlocuirea barei stabilizatoare cu una noua + bucse noi pe original (pret estimatv 60 lei bucsele si vreo 250 Euro bara stabilizatoare). Varianta ieftina e sa bagi seringa cu ulei sau sa desfaci si sa bagi vaselina in bucse si o perioada nu o sa mai faca asa. Pe spate e posibil sa fie tot vreo bucsa ceva nu cred ca e mare lucru, mergi si o ridica putin la un service si o sa vezi ce e.....nu te du la reprezentanta, o sa te puna sa schimbi tot chiar si ce e bun. Eu am intampinat aceleasi probleme cu scartzaiala (e o boala veche la mertzane) dar se rezolva cu ceva investitii.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF