Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Joc In Caseta de directie! stie cineva se repara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare cine stie daca o caseta de pe w123 se potriveste pe w202 an 94.

    Comment


    • #17
      Va salut! O problema asemanatoare am si eu. Mai exact:
      Mercedes CLK 200, 100kw, fabricat in anul 2000.
      La viteza de peste 100 km/h trepiteaza iar atunci cand masina sta pe loc (cu motorul pornit) si misc de volan stanga - dreapta are un joc destul de mare si se aude un zgomot ciudat. Pare zgomot metalic.
      Am schimbat rotine -fata cu cele din spate, am echilibrat rotile, am verificat geometria. Degeaba.

      Am fost la doua service-uri diferite. La primul au spus ca este rulmentul stanga-fata. L-am schimbat. Degeaba.
      La al doi-lea service au spus ca este bieleta stanga. Am schimbat intreaga caseta de directie. Tot degeaba. Am fost si la al 3-lea service - unde mi-au spus ca este semicaseta.
      Intrebarea mea catre DVs este: credeti ca ar putea fi semicaseta de directie? Daca da, unde as putea face o verificare (si cat m-ar costa)? Dar repararea semicasetei? Se poate repara? Daca da, cam cat costa? E posibil sa fie vre-o problema la axul volanului? Vre-o bucsa, ceva?!

      Va multumesc!
      Astept cu mare interes raspunsul Dvs.
      Imi puteti recomanda vreun mecanic bun si cu simtul raspunderii?
      http://www.w204.ro

      Comment


      • #18
        daca va intereseaza reconditionari casete directie, lasati-mi un Pm

        Comment


        • #19
          Si eu am aceeasi problema la un C200 W202,am reglat caseta din surub pana a disparut jocul,dar eram cu rotile virate,dupa surpriza,cand erau rotile drepte zbia daca mai puteam vira,am dat tot inapoi cum era,acum la denivelari se aude un tacanit stresant,daca intru tare in groapa nu se aude nimic,doar pe drum pietruit sau ceva de genu face urat,adica tacanitul stresant,si am verificat rotile cu masina saltata pe cric si rotile virate,apare jocul acela din caseta,roata se misca destul de urat ca zici cine stie ce problema o avea,dar asta numai cu rotile virate,cand sunt drepte,nu mai e nici un joc,in schimb apare joc la volan!Eu am lasat-o asa,dar as vrea sa o rezolv.

          Comment


          • #20
            @ediskan tacanitul acela poate fi cauzat de: bara stabilizatoare, sau caseta de directie(in cazul acesta ai distruse elementele de ghidare din interiorul casetei, si auzi un zgomot "fier pe fier")

            Comment


            • #21
              Pai se aude ca si cum ar fi fier pe fier,sub forma de tacanit,dar numai pe piatra cubica,drum pietruit s.a.Am si bara stabilizatoare roasa,ca i-am luat bucsi sa le schimb,cele de cauciuc,surpriza,erau mai mari decat cele care le am pe ea,si aceeasi problema o am si la W210 dar la ala nu se aude absolut nimic,si nici joc in volanu nu are!Brasov e cam departe,ca as vrea sa repar masina,nu prea imi place daca nu merge in parametrii ei,sunt usor obsedat!

              Comment


              • #22
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Pai se aude ca si cum ar fi fier pe fier,sub forma de tacanit,dar numai pe piatra cubica,drum pietruit s.a.Am si bara stabilizatoare roasa,ca i-am luat bucsi sa le schimb,cele de cauciuc,surpriza,erau mai mari decat cele care le am pe ea,si aceeasi problema o am si la W210 dar la ala nu se aude absolut nimic,si nici joc in volanu nu are!Brasov e cam departe,ca as vrea sa repar masina,nu prea imi place daca nu merge in parametrii ei,sunt usor obsedat!
                Cum adica ai aceeasi problema si la w210, doar ca nu se aude nimic?

                Comment


                • #23
                  Da,numai la bara stabilizatoare,sunt bucsile de cauciuc varza ca pot misca bara asa cum e prinsa,din moment ce nu face figuri am lasat-o asa,dar acu mi s-a aprins beculetzul,se apleaca mai mult masina,adica un fel de instabilitate,eu am crezut ca e de la cauciucuri,oricum,am descoperit cauza (asta e la w210)

                  Comment


                  • #24
                    Am inteles

                    Comment


                    • #25
                      Inainte sa trageti concluziile schibati filtrul de ulei si uleiul .

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by razvy64 View Post
                        Inainte sa trageti concluziile schibati filtrul de ulei si uleiul .
                        Poi de unde?????de la servo?sa stii ca la ulei nu am umblat,din moment ce e curat si nu am probleme cu servo,dar exista si filtru de ulei???la servo???eu habar nu am de asa ceva

                        Comment


                        • #27
                          Uite aici, filtrul si uleiul e cheie la sistemul servo.

                          http://www.dieselgiant.com/mercedesp...uidservice.htm

                          Comment


                          • #28
                            Am avut si eu buba asta cu tacanitul, fier pe fier; dar numai cand se incalzea masina.Am schimbat tot pe fata, si ghici de unde era, din geometrie care forta in caseta.Dupa refacerea unghiurilor tot e fb.(asta e una din presupuneri)

                            Am schimbat si bucsile de la bara antiruliu, dar la montaj nu leam introdus pe bara intregi, cum erau cele de fabrica, ci leam taiat si astfel strangerea este mai buna.Si bara mea este uzata, dar nu reprezinta o problema.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Salut.
                              Daca vreti sa reglati jocul in caseta de directie se poate face cu un imbus de 8si cu o cheie de 19 exact cum a spus si colegul Sovieticool,numai ca in sens invers.Se desface imbusul,nu se strange dar mare atentie trebuie sa apreciati exact jocul la volan ca sa stiti cat sa desfaceti imbusul.Eu mi-am reglat putin caseta la un C200,W202,1994 benzina.Pot sa spun ca mi-a iesit,dar nu din prima.Problema afost pana mi-am seama in ce parte sa invart imbusul respectiv,dupa care treaba cu aprecierea jocului,de prima data am destrans imbusul prea mult si cu motorul oprit era un joc acceptabil.Surpriza a fost cand am pornit motorul si am iesit la drum,nu o mai puteam tine pe drum,parca eram cu cartul nu o puteam tine dreapta.Deci aveti grija la acel imbus,parerea mea este sa nu umblati acolo decat daca va pricepeti cat de cat.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Mr.M View Post
                                Va salut! O problema asemanatoare am si eu. Mai exact:
                                Mercedes CLK 200, 100kw, fabricat in anul 2000.
                                La viteza de peste 100 km/h trepiteaza iar atunci cand masina sta pe loc (cu motorul pornit) si misc de volan stanga - dreapta are un joc destul de mare si se aude un zgomot ciudat. Pare zgomot metalic.
                                Am schimbat rotine -fata cu cele din spate, am echilibrat rotile, am verificat geometria. Degeaba.

                                Am fost la doua service-uri diferite. La primul au spus ca este rulmentul stanga-fata. L-am schimbat. Degeaba.
                                La al doi-lea service au spus ca este bieleta stanga. Am schimbat intreaga caseta de directie. Tot degeaba. Am fost si la al 3-lea service - unde mi-au spus ca este semicaseta.
                                Intrebarea mea catre DVs este: credeti ca ar putea fi semicaseta de directie? Daca da, unde as putea face o verificare (si cat m-ar costa)? Dar repararea semicasetei? Se poate repara? Daca da, cam cat costa? E posibil sa fie vre-o problema la axul volanului? Vre-o bucsa, ceva?!

                                Va multumesc!
                                Astept cu mare interes raspunsul Dvs.
                                Imi puteti recomanda vreun mecanic bun si cu simtul raspunderii?
                                Poate sa fie si de la pivoti,la mine scartaia pivotu

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF