Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

NOXE extrem de mari !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NOXE extrem de mari !!!

    Am fost astazi la RAR, am facut tesele alea, tot frumos si bine, doar ca am picat la noxe.

    Mi-au aratat bonuletul ala, aveam CO2 14.02 %, limita fiind undeva la 0.3, 0.5.
    Adica FOARTE mult.

    Ce as putea sa fac?

    Este un benzinar C200 K, 96, w202. 170.000km.
    O inregistrez pentru prima oara in RO, este adusa din Italia.

    Va rog ajutati-ma ca sunt disperat, mai am numarul rosu pana pe 10 (al 3-lea numar).

  • #2
    Diagnoza , schimb bujii , fise , filtre , reglat avansul cu lampa stroboscopica , dar in primul rand fa-i o diagnoza si vezi ce descoperi acolo . Bafta .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Originally posted by qubeex View Post
      Am fost astazi la RAR, am facut tesele alea, tot frumos si bine, doar ca am picat la noxe.

      Mi-au aratat bonuletul ala, aveam CO2 14.02 %, limita fiind undeva la 0.3, 0.5.
      Adica FOARTE mult.

      Ce as putea sa fac?

      Este un benzinar C200 K, 96, w202. 170.000km.
      O inregistrez pentru prima oara in RO, este adusa din Italia.

      Va rog ajutati-ma ca sunt disperat, mai am numarul rosu pana pe 10 (al 3-lea numar).

      Salut,

      varianta cea mai simpla si corecta e inlocuirea catalizatorului. Ca si alte filtre, catalizatorul are si el o durata de viata si e si el consumabil. Toti nemtii care au vandut masinile le-au vandut pentru ca nu mai aveau chef sa il schimbe, ori costa prea mult la ei.
      In concluzie, ca sa iti iasa noxele cum trebuie, un catalizator este NECESAR! Ma mir totusi cum de nu ti-au spus cei de la RAR.


      Numai bine..

      Comment


      • #4
        Ca sa nu bagi atatia bani in piese si nici nu stii daca iese treaba buna, mai bine iei pe unul de la intermedieri auto si "aranjezi" inainte cu el si se rezolva.

        Comment


        • #5
          100 de euro unde trebuie si se rezolva.Apoi o iei pe indelete la rezolvat.Bafta.
          De curiozitate...cat ai dat pe masina?

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru raspunsuri, am reusit pe calea cea "dreapta".
            Last edited by mircea600sel; 11-08-2010, 21:52 PM.

            Comment


            • #7
              Calea dreapta fiind?

              Comment


              • #8
                Dreptul...

                Comment


                • #9
                  Tara vietii. Veci pururi nu ii mai ajungem pe aia din vest.
                  Scuze pt off- topic.

                  Comment


                  • #10
                    Daca te mai intereseza noxele,acuma ca ai rezolvat,
                    - schimbi sonda lambda si catalizatorul si ai noxe de euro 4.

                    Bafta !
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF