Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Check Alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La mine s-a rezolvat prin inlocuirea bateriei. Se pare ca bateria mea cea noua, era "Borsh" nu "Bosch", si de noua, nu tinea curent....

    Comment


    • #32
      Buna ziua. Am achiziționat de curând un frumos Mercedes c200 Kompressor W203, adus din Germania. Dupã 1000 de km parcurși a apãrut pe bord eroarea cu bateria si alternativul. Am schimbat bateria cu una noua, crezând ca cea veche este descãrcatã. Din pãcate eroarea a reapãrut. Am fost cu mașina la un service specializat in alternativele si electromotoare. Cei de acolo au apus ca este releul defect si mi-au recomandat sa înlocuiesc si fulia de la alternator. Am schimbat releul si fulia, dar eroarea a reapãrut. Am monitorizat tensiunea de încãrcare a alternativului pe parcursul unei zile când nu apãruse eroarea. Am vãzut ca dimineața la pornire tensiunea din baterie este 12,5V, supa pornirea motorului tensiunea de încãrcare a alternativului creștea la 13,5V, iar când acceleram creștea tensiunea la 14,2V. Am revenit la service-ul unde am reparat alternativul, dupã ce am mers cu mașina si am observat ca alternatorul începe sa încarce din ce in ce mai puțin,ajungând undeva la valoarea de 12,1V. In acel moment a reapãrut eroarea. Cei se la service au afirmat ca nu este o problema cu alternatorul reparat, ci mașina poate avea o alta problema. Este posibil ca alta cauza sa îmi genereze aceasta eroare? Va mulțumesc.

      Comment


      • #33
        Originally posted by neny2015 View Post
        Buna ziua. Am achiziționat de curând un frumos Mercedes c200 Kompressor W203, adus din Germania. Dupã 1000 de km parcurși a apãrut pe bord eroarea cu bateria si alternativul. Am schimbat bateria cu una noua, crezând ca cea veche este descãrcatã. Din pãcate eroarea a reapãrut. Am fost cu mașina la un service specializat in alternativele si electromotoare. Cei de acolo au apus ca este releul defect si mi-au recomandat sa înlocuiesc si fulia de la alternator. Am schimbat releul si fulia, dar eroarea a reapãrut. Am monitorizat tensiunea de încãrcare a alternativului pe parcursul unei zile când nu apãruse eroarea. Am vãzut ca dimineața la pornire tensiunea din baterie este 12,5V, supa pornirea motorului tensiunea de încãrcare a alternativului creștea la 13,5V, iar când acceleram creștea tensiunea la 14,2V. Am revenit la service-ul unde am reparat alternativul, dupã ce am mers cu mașina si am observat ca alternatorul începe sa încarce din ce in ce mai puțin,ajungând undeva la valoarea de 12,1V. In acel moment a reapãrut eroarea. Cei se la service au afirmat ca nu este o problema cu alternatorul reparat, ci mașina poate avea o alta problema. Este posibil ca alta cauza sa îmi genereze aceasta eroare? Va mulțumesc.
        Eu zic ca daca masina s-a sesizat abia cand tensiune a ajuns aproape de 12V, inseamna, tocmai ca nu are nici o problema de monitorizare sau management.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF