Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check Alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Citat:Postat în original de*gmihai24Sincronizarea cheii cu masina (partea de remote control) se face in felul urmator:Se apasa butonul telecomenzii inchis/deschis de doua ori, apoi in perioada de timp de 30 de secunde se baga cheia in contact si se invarte pana la pozitia doi fara a porni motorul.Astepti cateva secunde, aduci cheia la zero, o scoti si o probezi sa vezi daca se incuie/descuie din buton.

    Comment


    • #17
      A inceput sa imi dea si mie erori cu check alternator, pentru cateva secunde, nu ramane intr-una pe bord. Cat e regulatorul ala de tensiune?

      Comment


      • #18
        Aseara s-a agravat problema, ma plimbam prin oras si a inceput sa-mi dea erori una dupa alta cu alternatorul, apoi a inceput sa-mi stinga farurile. Astazi am fost la un service aici aproape de mine, mi-a dat doar o singura data eroarea, problema e ca atunci cand mi-au masurat incarcarea aparea 14.40 pe aparatul ala de masura(aveam doar clima pornita, in rest niciun consumator) si cei de acolo mi-au spus ca nu se baga sa verifice alternatorul pentru ca e cu racire pe lichid si doar mi-l inlocuiesc daca il cumpar nou. Eu nu stiu sigur daca e cu racire pe lichid ca nu am vazut nicio conducta, ei cred ca s-au uitat la pompa de apa. Sunt chiar asa de pacatoase astea cu racire pe lichid incat sa nu mearga reparate? Si alta intrebare e de ce primesc erorile cu alternatorul, daca incarcarea e peste 14? Am mai verificat sigurantele de la motor si calculatoarele din portbagaj sa vad daca a intrat cumva apa pe acolo, dar sunt uscate. Acum am o programare la serviceul la care merg mereu, dar e abia pt maine.

        Comment


        • #19
          Originally posted by dialiv View Post
          Citat:Postat în original de*gmihai24Sincronizarea cheii cu masina (partea de remote control) se face in felul urmator:Se apasa butonul telecomenzii inchis/deschis de doua ori, apoi in perioada de timp de 30 de secunde se baga cheia in contact si se invarte pana la pozitia doi fara a porni motorul.Astepti cateva secunde, aduci cheia la zero, o scoti si o probezi sa vezi daca se incuie/descuie din buton.
          Salut,
          Am cautat si eu pe forum, si am gasit 2 variante: cea mentionata de tine si inca una care presupune sa tii apasat butonul de inchis, timp in care apesi de 5 ori butonul de deschis, toate la pana in 30 de secunde dupa ce pui cheia in contact pe pozitia 2.
          Din pacate nu am reusit sa rezolv problema cu nici una dintre ele.
          Cidat este ca functioneaza cateodata partea de IR (radio nu pare sa mearga deloc).
          W203 - 2004

          Comment


          • #20
            Originally posted by fane_satar View Post
            A inceput sa imi dea si mie erori cu check alternator, pentru cateva secunde, nu ramane intr-una pe bord. Cat e regulatorul ala de tensiune?
            Din cate am inteles, sunt 2 feluri de alternator: Bosch si Valeo. Pentru cele Bosch se gasesc si regulatoare after-market, insa pentru Valeo nu. Depidne ce ai pe masina...
            W203 - 2004

            Comment


            • #21
              Ai alarma din fabrica sau aftermarket?
              Pune-o pe Star si vezi ce spune si intrebi electricianul daca este necesara o codare ceva..
              Centralizata merge din butoanele de pe bord?

              Comment


              • #22
                Verifica si sigurantele8,9,21,22,32 & 33. Cauta o schema si verifica daca sunt arse sau oxidate, pe urma verifici daca merge Rf.
                Daca nu rezolvi nicicum-ultima solutie o alarma aftermarket.

                Comment


                • #23
                  Revin: am fost astazi la test star, acolo imi dadea ca alternatorul incarca prea mult 14.92, iar masurat cu aparatul era ~14.35. Deci eroarea vine de la releul de incarcare care este pe alternator. Am mers la reprezentanta sa vad daca la alternatorul meu cu racire pe lichid vine separat releul de incarcare si din pacate nu vine, vine doar alternatorul fara fulie la pret 3550 ron + tva. Singur lucru bun este ca pot sa merg cu masina, doar ca imi da eroarea aia in bord, mai naspa este ca noaptea e posibil sa-mi intrerupa consumatorii. L-am rugat pe cel de la reprezentanta sa-mi dea codul de pe alternator ca sa-mi pot cauta la dezmembrari sau pe net, dar mi-a zis ca nu se poate. Sunt jegosi, ca sa nu-mi pot lua din alta parte si sa ma duc tot la ei. Stiu doar ca alternatorul este Delphi. Astept o parare cam ce ar fi de facut, poate cunoasteti vreun electrician meserie sa se bage sa-l repare, aici in GL am fost cam peste tot si nu se baga nimeni.

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu cum arata releul dar poate e arsa doar o piesa din el, o dioda ceva..
                    Un electronist bun trebuie sa-l poata repara.

                    Comment


                    • #25
                      Pai pe unde am umblat toti spuneau ca alternatorul e capsat, iar din cate stiu eu daca un releu e ars nu ai ce sa ii faci trebuie inlocuit. Problema este ca nu se gaseste releu pt tipul asta de alternator. Poate e cineva mai priceput sa ne lumineze putin.

                      Comment


                      • #26
                        Scuze pt dublu post dar am gasit ceva interesant: am gasit la dezmembrari unul delphi exact ca al meu cu racire pe lichid, am luat codul de pe el si dupa cod am cautat regulatorul de tensiune si mi-a dat pentru alternatorul meu. Acum sa caut pe cineva priceput sa vad daca se baga sa-l schimbe.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by fane_satar View Post
                          Scuze pt dublu post dar am gasit ceva interesant: am gasit la dezmembrari unul delphi exact ca al meu cu racire pe lichid, am luat codul de pe el si dupa cod am cautat regulatorul de tensiune si mi-a dat pentru alternatorul meu. Acum sa caut pe cineva priceput sa vad daca se baga sa-l schimbe.
                          Incearca pe Baicului ca sunt foarte priceputi baietii (cauta Uncas Nicu, Baicului si il gasesti imediat, ca nu cred ca pot pune link direct...).
                          W203 - 2004

                          Comment


                          • #28
                            Si eu am probleme cu alternatorul. Am cumparat unul nou (reconditionat), 190 AH, racire pe lichid. La mine a inceput sa joace axul. Daca intereseaza pe cineva! Nu mi s-a mai intamplat asa ceva.

                            Comment


                            • #29
                              Am reusit sa rezolv problema cu cheia: am scos siguranta nr.8 (din panoul de sigurante din portbagaj), si era oxidata (avea un fel de mazga neagra pe contacte). Am curatat-o si am pus-o inapoi.
                              Apoi am resincronizat cheia (introdusa in contact pozitia II, scoasa, tinut apasat butonul de inchis, si apasat de 5 ori pe butonul de deschis).
                              Acum merge normal
                              W203 - 2004

                              Comment


                              • #30
                                Ma bucur ca ai rezolvat. Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF