Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Check Alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check Alternator

    Salut,

    Intr-o zi mi-a aparut pe computerul de bord: "Check alternator". Se auzea si un scartait, ca de la curea. Am oprit motorul, m-am uitat la el (asa ca sa ma aflu in treaba, ca nu am vazut nimic deosebit), iar dupa ce am pornit din nou nu am mai avut probleme.
    Dupa cateva saptamani a aparut iar eroarea, si iar a disparut dupa ce am oprit/pornit motorul.
    Acum se aude insa un zgomot ciudat in special cand plec si este motorul in sarcina (sau daca apas frana si ii dau usor drumul din ambreiaj).
    Am fost la mecanic, si a ramas sa schimb cureaua si rolele. A spuns ca dupa ce dam jos cureaua aflam si daca trebuie schimbata fulia de la alternator.

    La cat timp ar trebui schimbata cureaua?
    Am un w203 din 2004, modelul cu facelift.

    Merci
    W203 - 2004

  • #2
    Recomandarea mea este sa-i spui mecanicului sa verifice si rulmentii si eventual sa-i schimbe deoarece nu costa mult (la GHEZACO , daca avetzi in oras aceasta firma costa in jur de 90-100 lei ambii rulmenti ) . Cureaua se schimba dupa vreo 100.000 km sau daca apar crapaturi sau alte urme de uzura . De obicei zgomotul vine de la fulia de la alternator .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Merci pentru sfat!
      A dat jos cureaua si era in stare foarte buna. Rola deasemenea - a uns putin rulmentul daca tot era scos, dar a zis ca nu are rost sa-l schimbam.
      Fulia era insa cam blocata. Am gasit cu greu sa cumpar alta, dar acum totul merge bine, nu mai face nici un zgomot aiuera
      W203 - 2004

      Comment


      • #4
        Originally posted by Abraxasnew View Post
        Merci pentru sfat!
        A dat jos cureaua si era in stare foarte buna. Rola deasemenea - a uns putin rulmentul daca tot era scos, dar a zis ca nu are rost sa-l schimbam.
        Fulia era insa cam blocata. Am gasit cu greu sa cumpar alta, dar acum totul merge bine, nu mai face nici un zgomot aiuera
        Si mie imi aparea aceelasi lucru in urma cu un an...pana acum o saptamana cand mi s-au aprins toate erorile in bord.Am crezut ca este de la baterie si am schimbat-o cu una noua.Masina a mers bine 3 zile dupa care iar au aparut erorile in bord.Azi am dus masina la electrician si mi-a dat alternatorul jos.
        Rotorul din el cica e dus.{si al naibii de scump}

        Parerea mea este ca iti va mai merge un timp dupa care va trebui sa dai alternatorul jos sa vezi ce are.

        Pecizez ca masina este un W210.Bafta!

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Alternator

          Problema a revenit: din cand in cand imi apare iar eroarea "Battery Alternator Visit Workshop".
          Nu pare sa aiba nici o legatura cu ce consumatori pornesc.
          Am fost la un electrician auto, a masurat si se pare ca arata ok (13,5 V).
          Urmeaza o diagnoza...
          W203 - 2004

          Comment


          • #6
            Originally posted by Abraxasnew View Post
            Problema a revenit: din cand in cand imi apare iar eroarea "Battery Alternator Visit Workshop".
            Nu pare sa aiba nici o legatura cu ce consumatori pornesc.
            Am fost la un electrician auto, a masurat si se pare ca arata ok (13,5 V).
            Urmeaza o diagnoza...
            Salut ,am avut aceeasi problema, chiar azi am scos masina din service:
            problema la mine au fost rulmentii din alternator, carbunii si releul de incarcare( cost 450 ron)
            Si mie imi incarca intre 13.5-13.8 dar in momentul erorii incarcarea scade sub 12.8, sub 12.8 iti aprinde si eroarea in bord. Parerea mea e sa mergi la
            un specialist in alternatoare il probeaza pe un banc la turatii diferite si iti schimba ce e de schimbat in el.

            Comment


            • #7
              Va salut! Postez si eu aici, ca sa nu mai deschid un alt topic. Problema mea este urmatoarea : imi apare destul de des eroarea cu alternatorul, asa ca m-am dus la service. Bateria este ok, am schimbat releul de incarcare, incarca atat cat trebuie....dar eroarea tot apare. Care ar putea fi cauza? E posibil ca aceasta eroare sa fi ramas in memoria computerului si sa trebuiasca stearsa pe tester? Mentionez ca am incercat sa resetez scotand bateria pentru 20 min. Multumesc.

              Comment


              • #8
                Salut!
                La mine nu a mai aparut de cand am postat, si nu am reusit sa ajung la service inca. Insa urmeaza...
                Eroarea din cate stiu eu nu are cum sa ramana. Adica daca problema dispare, dispare si eroarea, iar daca apare eroarea este inca o problema.

                Este posibil sa fie ceva mecanic, gen rulment, care sa aiba probleme intermitent. Ideal ar fi sa reusesti sa ajungi la service cand eroarea este prezenta, ca atunci aproape sigur nu incarca bine.

                Bafta!
                W203 - 2004

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Aceasta eroare apare timp de 1 secunda, deoarece se intampla ca in acea secunda alternatorul sa nu incarce (o sa vezi 12.5v). Incepe se dea rateuri, care pot fi din mai multe motive.
                  1. cureaua care aluneca
                  2. regulatorul de tensiune
                  3. componetele alternatorului.

                  Insa trebuie vazut ce fel de alternator este: racire pe lichid sau pe aer. Racire pe aer cel mai simplu si usor de facut. Racire pe lichid, incep durerile la cap.

                  Comment


                  • #10
                    Alternatorul meu are racire pe lichid. Am observat ca eroarea apare in mers, nu si cand masina stationeaza (indiferent de cat de tare o turez). E oare posibil sa fie ceva in scurt-circuit prin cutia de viteze (cutie automata) si sa-mi ia curentul cand se produce , si astfel sa apara eroarea?

                    Comment


                    • #11
                      Up-date : In urma discutiilor telefonice cu un amic, s-ar putea ca in SAM din fata, sa imi fi intrat apa, si de aici sa apara eroarea cu altenatorul....plus inca un pacat al masinii ( daca n-o pornesc 3-4-5 zile, se descarca bateria). A mai intalnit cineva problema asta? E reparabila, sau trebuie inlocuit SAM? Stie cineva despre costuri, si ce implica operatiunea? Multumiri anticipate!

                      Comment


                      • #12
                        Ia legatura cu userul Cl600, am vazut ca el se pricepe.
                        Cu descarcatul baterie- iti facea probleme si pe vara? Ai un consumator, de obicei apar probleme la incalzirea auxiliara sau bateria este aproape dusa.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dialiv View Post
                          Ia legatura cu userul Cl600, am vazut ca el se pricepe.
                          Cu descarcatul baterie- iti facea probleme si pe vara? Ai un consumator, de obicei apar probleme la incalzirea auxiliara sau bateria este aproape dusa.
                          Bateria am cumparat-o in ianuarie 2013, marca Bosch, de 100 Ah.Pe timp de vara nu am observat sa se intample sa se descarce total...numai cand se raceste putin afara, si dupa cum ziceam...in 2-3-4 zile, nu peste noapte.Multumesc pentru informatie, o sa incerc sa-l contactez pe userul @Cl600.

                          Comment


                          • #14
                            Check Alternator

                            Cu cateva zile in urma a inceput sa dea eroarea mai des, iar alalta-seara a ramas aprinsa. Am mers ieri dimineata direct la service, iar pe drum masina taia pe rand sistemele in ordinea importantei ca sa salveze curent pentru ce putea (intai a inchis cd-player-ul, si consola centrala, apoi s-a aprins martorul de motor, apoi ABS, SRS etc, iar ultimele au fost stergatoarele si semnalizarea).
                            Alternatorul nu mai incarca deloc.
                            Am schimbat regulatorul de tensiune de la alternator si acum incarca bine.

                            Ciudat este insa ca atunci cand am plecat cu ea din service nu mai functiona telecomanda de la cheie (nici radio nici IR). M-am gandit ca paote este ceva cauzat de faptul ca a ramas fara curent, dar electricianul a spus ca nu. Mai tarziu cand am avut nevoie de masina, a functionat IR-ul (radio inca nu merge). Aveti idee daca poate fi vreo legatura intre cele 2 probleme?

                            Merci,
                            Alex
                            W203 - 2004

                            Comment


                            • #15
                              Stiu ca se face o sincronizare- ceva de genul- bagi cheia in contact, o scoti, inchizi/deschizi..
                              Am citit undeva pe forum...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF