Buna ziua,
La un C220 CDI din 2006 (W203) s-a aprins lampa de control diagnostic motor dupa un rulaj de aprox 2000 km in doua zile. Urmatoarea zi s-a stins, fara sa fi facut ceva la masina, si s-a reaprins din nou dupa un rulaj de vreo 500 km peste cateva zile.
In cartea tehnica la capitolul de probleme tehnice pentru lampa de diagnostic motor scrie:
'Unul sau mai multe dintre sistemele electronice ale autovehicolului sunt
incapabile de a furniza informatii sistemului de operare. Este posibil ca urmãtoarele sisteme sã fie defecte:
- Indicatorul de temperaturã a lichidului de rãcire
- Tahometru
- Componenta de afisare aferentã tempomatului sau sistemului Speedtronic.
Cauza/ consecinte posibile:
- Rezervorul de carburant este complet gol (nu era cazul)
- S-a produs o defectiune:
la sistemul de injectie a carburantului
la sistemul de evacuare
sau la sistemul de aprindere în cazul autovehiculelor cu motor pe benzinã.
Este posibilã depãsirea valorilor limitã admise pentru emisiile de noxe. Motorul
functioneazã în modul de urgentã dacã este necesar.'
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Cat de grav este si cat de repede trebuie mers la service?
Multumesc
La un C220 CDI din 2006 (W203) s-a aprins lampa de control diagnostic motor dupa un rulaj de aprox 2000 km in doua zile. Urmatoarea zi s-a stins, fara sa fi facut ceva la masina, si s-a reaprins din nou dupa un rulaj de vreo 500 km peste cateva zile.
In cartea tehnica la capitolul de probleme tehnice pentru lampa de diagnostic motor scrie:
'Unul sau mai multe dintre sistemele electronice ale autovehicolului sunt
incapabile de a furniza informatii sistemului de operare. Este posibil ca urmãtoarele sisteme sã fie defecte:
- Indicatorul de temperaturã a lichidului de rãcire
- Tahometru
- Componenta de afisare aferentã tempomatului sau sistemului Speedtronic.
Cauza/ consecinte posibile:
- Rezervorul de carburant este complet gol (nu era cazul)
- S-a produs o defectiune:
la sistemul de injectie a carburantului
la sistemul de evacuare
sau la sistemul de aprindere în cazul autovehiculelor cu motor pe benzinã.
Este posibilã depãsirea valorilor limitã admise pentru emisiile de noxe. Motorul
functioneazã în modul de urgentã dacã este necesar.'
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Cat de grav este si cat de repede trebuie mers la service?
Multumesc
Comment