Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scoate fum alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fum Negru

    L-am curatat, l-am spalat, l-am sters.. i-am facut orice.. arata ca nou cand l-am pus inapoi.. tot scoate fum.. .alta solutie?
    Originally posted by Jacob View Post
    Salutare, ai raspuns singur la intrebare! Ai problema cu EGR-ul.

    Comment


    • #17
      Pai verifica daca EGR ul primeste comanda calumea , de la transducerul de vacuum in care intra furtunul subtire care iese din el.Daca nu e buna piesa aia , poti sa ii dai si polish la EGR ca tot nu o sa mearga calumea.

      Comment


      • #18
        Da ce motor ai taica? Dragster? 22.000? Pai atunci soate de toate! Inclusiv flacari!

        Comment


        • #19
          Ptr grigorean

          Si cum pot sa verific transducerul de vacuum? Ca pe tester nu imi da nimik. Mentinoez ca inainte sa schimb debimetrul de aer.. nu facea faze .. era perfect.

          Originally posted by grigorean View Post
          Pai verifica daca EGR ul primeste comanda calumea , de la transducerul de vacuum in care intra furtunul subtire care iese din el.Daca nu e buna piesa aia , poti sa ii dai si polish la EGR ca tot nu o sa mearga calumea.

          Comment


          • #20
            Pentru epurare_coco

            te-ai gandit ca poate s-a facut o greseala cand s-a facut contu'.? Sari de fund in sus asa... mai bine raspundeai la postari daca stiai vreo rezolvare.
            Originally posted by epurare_coco View Post
            Da ce motor ai taica? Dragster? 22.000? Pai atunci soate de toate! Inclusiv flacari!

            Comment


            • #21
              Originally posted by moldolaex View Post
              Si cum pot sa verific transducerul de vacuum? Ca pe tester nu imi da nimik. Mentinoez ca inainte sa schimb debimetrul de aer.. nu facea faze .. era perfect.
              Cu ce tester s-a facut diagnoza?Vezi ce tensiune iti vine la transducerul respectiv(masori pe firele care intra in el) cu contactul pus , si vezi ce rezistenta ai la bornele transducerului.Debitmetrul de ce l-ai schimbat?Ia pune-l inapoi daca se mai poate si vezi care e rezultatul.

              Comment


              • #22
                Ptr grigorean

                Debitmetrul de aer l-am schimbat pentru ca nu se mai tura.. mai mult de 3000 de ture. O sa incerc sa masor cum mi-ai zis.. de la altceva ce ar putea sa fie? EGR-ul functioneaza.. ca l-am vazut.. dar s-ar putea sa nu functioneze in parametri lui nu? Dar cum se face ca imediat dupa ce am schimbat Debitmetrul scoate fum..>? Sa incerc sa pun alt debitmetru?
                Mentionez ca asta pe care il am acum este nou BOSH adus din Germania.

                Originally posted by grigorean View Post
                Cu ce tester s-a facut diagnoza?Vezi ce tensiune iti vine la transducerul respectiv(masori pe firele care intra in el) cu contactul pus , si vezi ce rezistenta ai la bornele transducerului.Debitmetrul de ce l-ai schimbat?Ia pune-l inapoi daca se mai poate si vezi care e rezultatul.

                Comment


                • #23
                  Ai incredere ca e original debitmetrul?sa nu fie contrafacut...

                  Comment


                  • #24
                    TO grigorean

                    Da am incredere. E luat de unchimiu de la reprezentanta Mercedes din Nuremberg. Altceva ce poate sa fie? baga pe mess moldoalex sa vb.. e mai ushor.. mersi frumos
                    Originally posted by grigorean View Post
                    Ai incredere ca e original debitmetrul?sa nu fie contrafacut...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by moldolaex View Post
                      te-ai gandit ca poate s-a facut o greseala cand s-a facut contu'.? Sari de fund in sus asa... mai bine raspundeai la postari daca stiai vreo rezolvare.
                      De la inceputul descrierii problemei (sau la sfarsit) trebuie sa spui si ce masina ai, ca sa isi dea seama lumea mai repede despre ce vorbim. Omul a zis-o in spirit de gluma. Deci, in afara de 2200 diesel (care se gaseste pe mai multe modele de Benz) ce masina ai?
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #26
                        To haddess

                        Mercedes C200 CDI Motor de 2200 din 2001

                        Originally posted by haddess View Post
                        De la inceputul descrierii problemei (sau la sfarsit) trebuie sa spui si ce masina ai, ca sa isi dea seama lumea mai repede despre ce vorbim. Omul a zis-o in spirit de gluma. Deci, in afara de 2200 diesel (care se gaseste pe mai multe modele de Benz) ce masina ai?

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF