Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema descarcare baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema descarcare baterie

    Salut,

    Am un w203 din 2001 2.2 CDI si acum vreo cateva luni am observat ca bateria mea parea sa fie ,,dusa" in sensul ca parcam si dupa 5-6 ore nu mai avea curent nici sa recunoasca cheia.
    Am schimbat bateria si dupa vreo luna problema a revenit. Am verificat toti consumatorii si nu am gasit nimic.
    La ITP inginerul de acolo a descoperit un cablu care se afla sub masina in drept cu cutia de viteze. Acest cablu este legat de caroserie si pare sa fie ars. (nu facea contact cum trebuie si acum este rosu si carbonizat)
    De fiecare data cand se uda sau apare condens imi descarca bateria...
    Stie cineva ce este cablul acela si daca se poate schimba?

    Multumesc

  • #2
    Salut Alex, stiu ca se lucreaza incomod sub masina.Crezi ca poti incerca o izolare "romineasca" pentru o vreme apoi sa verifici simptomele.Daca reapare "furtul" de curent,cauta mai departe daca nu poti sa-l schimbi sau sa-l inlocuiesti pina unde ajungi. "treaba "se numeste "cirpeala" dar e mai "lesne". Preferabil incearca un atelier de specialitate. Daca poti, incerca reprezentanta si poate mai afli ceva nereguli, necazul nu vine singur niciodata. Succes!!!

    Comment


    • #3
      O sa incerc sa curat acel fir si sa il izolez ,,romaneste" si sper sa nu mai am probleme. Ideea e ca nu stiu de la ce este acel fir.. Poate fi o masa pentru intreg sistemul electric?
      Si in cazul in care o parte s-a "prajit" isi mai indeplineste functia la fel de bine?

      Comment


      • #4
        Clar, DA. Trebuie sa fie prins la capete de caroserie ,daca e masa. Totus, de curios m-am uitat si eu sub "fustita dragei mele" si nu am vazut fire. Sa nu ma fi uitat unde trebuie? Ori cum ,merita incercat. Poate daca pui o poza ,te pot ajuta colegii mai experimentati.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Problema "furtului" de curent a aparut din nou..( Cablul iese din lateralul cutiei de viteze si este legat de sasiu.
          L-am izolat, am fost la tester, am schimbat 2 baterii si am aceiasi problema..(
          O sa o mai urc odata pe rampa si voi pune o poza in cel mai scurt timp..pana atunci nu mai stiu ce sa fac

          Comment


          • #6
            Atunci mergi mai departe. Adica vezi ce poate cauza furtul, daca nu e de la firul cu pricina.Masina in general, e un ansamblu in miscare,deci supus trepidatiilor. Sunt multe locurile in care izolatia poate "ceda". Verivica intrarea in cutia de viteze, a firului poate...
            Parerea mea!!!

            Comment


            • #7
              AlexBV as fi curios daca ai depistat furtul de curent,eu am aceias problema dar stau si analizez situatia cred ca fura numai atunci cand motorul e rece,ceva functioneaza in scurt cand acesta se raceste .daca ai rezolvat problema spunemi si mie ca sa verific si eu

              Comment


              • #8
                Diagnosticarea problemelor de genul asta incepe cu verificarea consumului de curent atunci cand nu este pus contactul. Eu am facut proba asta la a mea (c180 '95) si consumul este f mic, cateva zeci de mA sau mai putin nu mai stiu exact ( presupun ca acest consum este dat de circuitul de "citire" al cheii care este alimentat tot timpul).
                Urmatoarea proba ar fi verificarea tensiunii de incarcare.
                Pentru aceste masuratori e nevoie de un multimetru si de cineva care stie sa-l foloseasca sau vrea sa invete

                Comment


                • #9
                  Va salut, am pus atasat aceasta imagine sa vedem daca nu despre acel cablu este vorba.
                  Daca acel cablu s-a inrosit, ar trebui schimbat!
                  Ca ala face masa intre caroserie si motor, deci este foarte solicitat.
                  Totusi si eu recomand sa verificati cu un voltmetru incarcarea, si consumul de curent cu un ampermetru.
                  Numai bine.
                  Attached Files
                  Last edited by Jacob; 12-14-2010, 11:06 AM.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Acel cablu nu poate descarca bateria in timp ce masina e oprita insa poate creea alte probleme, chiar incendiu daca se incalzeste prea tare . Trebuie neaparat remediata problema .
                    Daca nu face contact calumea cablul ala poate influenta incarcarea acumulatorului in timpul mersului si mai ales pornirea.

                    Comment


                    • #11
                      Salut!Dute la cineva care se pricepe si verifica alternatorul daca iti da curent la baterie..Eu am patit asa ceva, am schimbat 2 baterii.La mine a fost problema alternatorul, nu mai avea carbuni si nu producea curent..

                      Comment


                      • #12
                        Dupa multe luni de chinuiala (vreo 6) am facut urmatoarele:
                        -verificat alternatorul..ok
                        -verificat electromotorul..ok
                        -verificat cabluri pentru depistarea unu posibil scurt...ok
                        Intro dimineata am montat bateria unui prieten si surpriza mare a fost ca a mers 2 luni fara nici o problema. Am cumparat alta baterie, cea dea 3-a de 100A cu 800 mhA curent de porinire si nu mai imi face probleme. Sper sa fi fost solutia finala si sa nu fie ceva de moment.
                        Mentionez ca a pornit ok la -16 grade cate au fost in Brasov noptile trecute. Mai am de remediat acel cablu care se poate vedea in poza atasata de colegul Binox dar mai astept sa se indrepte vremea un pic.
                        Posibila explicatie a fost ca bateria pe care o aveam nu era de 100 de amperi cum specifica fabricantul ci numai de 90 de amperi.
                        Oricum o problema destul de complicata care m-a facut sa imi comand si manualul Hayness si un alt ampermetru deorece in Brasov nu prea sunt elevtricieni auto.
                        Multumesc foarte mult pentru ajutor si sper sa nu va loviti de aceasta problema

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by AlexBV View Post
                          Dupa multe luni de chinuiala (vreo 6) am facut urmatoarele:-verificat alternatorul..ok-verificat electromotorul..ok-verificat cabluri pentru depistarea unu posibil scurt...okIntro dimineata am montat bateria unui prieten si surpriza mare a fost ca a mers 2 luni fara nici o problema. Am cumparat alta baterie, cea dea 3-a de 100A cu 800 mhA curent de porinire si nu mai imi face probleme. Sper sa fi fost solutia finala si sa nu fie ceva de moment.Mentionez ca a pornit ok la -16 grade cate au fost in Brasov noptile trecute. Mai am de remediat acel cablu care se poate vedea in poza atasata de colegul Binox dar mai astept sa se indrepte vremea un pic.Posibila explicatie a fost ca bateria pe care o aveam nu era de 100 de amperi cum specifica fabricantul ci numai de 90 de amperi. Oricum o problema destul de complicata care m-a facut sa imi comand si manualul Hayness si un alt ampermetru deorece in Brasov nu prea sunt elevtricieni auto.Multumesc foarte mult pentru ajutor si sper sa nu va loviti de aceasta problema
                          Nu cred ca asta a fost rezolvarea problemei tale respectiv inlocuirea unei baterii de 90 A cu una de 100 A, puteai sa ai si de 80 A ea tot incarcata trebuia sa ramana daca ai incarcarea buna bineinteles, pana la o capacitate cilindrica de 2500 cmc pornesti si cu una de 75 A sau de 80A cu conditia sa ai pornirea bine pusa la punct si cu riscul de a ma repeta si incarcarea. Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marian_samo View Post
                            Nu cred ca asta a fost rezolvarea problemei tale respectiv inlocuirea unei baterii de 90 A cu una de 100 A, puteai sa ai si de 80 A ea tot incarcata trebuia sa ramana daca ai incarcarea buna bineinteles, pana la o capacitate cilindrica de 2500 cmc pornesti si cu una de 75 A sau de 80A cu conditia sa ai pornirea bine pusa la punct si cu riscul de a ma repeta si incarcarea. Numai bine!
                            "Stiintific" vorbind tu ai dreptate. Practic insa si eu am patit acelasi lucru ca si el: cand am luat masina (C200 CDI W203) avea o baterie de 60A si mi-o descarca in 2 ore. Provizoriu am pus una de 75A (NOUA, de pe alta masina) si mi-o descarca in 4 ore (cand ajungeam acasa ii scoteam borna ca sa pot pleca iar dimineata). Intr-un final am luat o Caranda de 100A si de atunci (vre-o 8 luni) nu am mai avut probleme.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              Interesant treaba asta cu descarcatul bateriei, eu am un Varta de 75 Ah pe un W202 diesel din 95, masina e la mine de 2 ani si nu stiu de cand e bateria asta pe el, si inca nu am probleme cu el.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF