Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pompa servodirectie W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa servodirectie W203

    Salut,

    Am un w203 din 2001, motor 2,2 CDI si am o problema destul de mare: cand motorul este rece servodirectia merge foarte bine dar cand motorul se incalzeste directia se ingreuneaza.
    Daca motorul este cald si sta la ralanti deabea pot intoarce volanul, directia opune rezistenta. Daca accelerez incepe sa mearga usor..
    Credeti ca este pompa de servodirectie stricata? Pe la roti am verificat tot si nu am gasit nimic dar nu stiu cum as putea verifica pompa?
    La tester exista parametrii de functionare ai pompei?

    Multumesc

  • #2
    Salut. Aceeasi chestie am sesizat-o si eu la al meu W203 C200 cdi si intradevar, cand masina e rece parca nu opune atata rezistenta la directie stanga/dreapta fata de atunci cand este incalzita bine. Nu cred ca este vreo problema,asta este parerea mea. Numai bine!

    Comment


    • #3
      La mine cand e calda si e la ralanti nu pot intoarce volanul...trebuie sa pun ambele maini sau sa accelerez.
      Asa face si la tine?

      Comment


      • #4
        Nu, asa in nici un caz, ce-i drept depui putin mai mult efort fata de atunci cand e rece ,dar nu chiar sa fie nevoie de ambele maini pentru a vira. Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu alt sfat. O zi buna !

        Comment


        • #5
          Am patit si eu ceva asemanator..era prea uzata cureaua de transmisie.Dupa ce am schimbat-o si-a revenit

          Comment


          • #6
            O problema asemanatoare am avut si eu cu al meu w203....doar ca la mine in mometul cand roteam de volan se auzea si un carait... Mi-a explicat un mecanic ca acel zgomot se auzea din cauza, ca pompa de servo nu mai facea destula presiune, de acolo si volanul se misca greu! Problema s-a rezolvat cu o pompa de servo second....aprozimativ 400 de lei am dat pe ea! Dupa aceea problema a disparut! Ar trebui sa verifici si nivelul uleiului din vasul pompei de servo sa vezi daca este la nivel! Bafta

            Comment


            • #7
              Originally posted by nikky16_man View Post
              O problema asemanatoare am avut si eu cu al meu w203....doar ca la mine in mometul cand roteam de volan se auzea si un carait... Mi-a explicat un mecanic ca acel zgomot se auzea din cauza, ca pompa de servo nu mai facea destula presiune, de acolo si volanul se misca greu! Problema s-a rezolvat cu o pompa de servo second....aprozimativ 400 de lei am dat pe ea! Dupa aceea problema a disparut! Ar trebui sa verifici si nivelul uleiului din vasul pompei de servo sa vezi daca este la nivel! Bafta
              Salut, si eu de doua zile am observat ca atunci cand stau pe loc cu motorul pornit si incerc sa trag de volan spre dreapta scoate un sunet (sssssssssssssssss). Cand trag spre stanga nu face nici un zgomot. De asemenea am mai observat ca volanul merge mai greu. Cineva mi-a spus ca am probleme cu pompa de servo. Am desfacut capacul m-am uitat la nivel si am vazut ca uleiul e sub minim. Ieri am completat cu ulei dar face acelasi zgomot si tot cand trag de volan spre dreapta, in schimb volanul merge mai usor. Spune-mi te rog de unde ai achizitionat pompa second. Am w203 din 2006 facelift 1,8 kompressor.

              Comment


              • #8
                Sfat.
                Nu am varianta dvs. de masina.
                Dar, conform cartii tehnice, la cat timp trebuia schimbat licidul de frana? (ca de acolo este si cel pentru servo-directie,frana... .
                Parerea mea este sa faceti o curatare generala cu agent de spalare - lichid frana. Oricum este ieftin si nu trebuie mare branza de scule. Apoi verificati eventualele pierderi pe conducte. Lasati masina pe o suprafata dreapta seara si vedeti ce se gaseste dimineata pe locul unde ati stat. Poate merge! Si este mult mai ieftin!

                Comment


                • #9
                  Mai nea Coco ,iar aberezi?Cum sa bagi lichid de frana la pompa de servo directie.Lichidul de frana se foloseste la servo frana si la pompa de abreaj.Sa imi cada urechile daca eu am auzit pe cineva vreodata ca pune lichid de frana la pompa de servodirectie.Si teoretic s-ar schimba lichidul de frana la 2 ani.La opel nu l-am schimbat de 5 ani si nu am treaba.Deci nu e musai sa fie exact la doi ani.

                  Inca o data mentionez,nu bagati lichid de frana in pompa de servo directie decat daca va-ti plictisit de masina si nici sa spalati pompa si instalatia cu lichid de frana ca daca va ramane in instalatie catusi de putin e problema.
                  Last edited by mircea600sel; 07-23-2012, 18:47 PM.

                  Comment


                  • #10
                    clar e pmpa servo uzata,daca ar fi fost cureaua de transmisie uzata s-ar fi auzit un suierat pe care il face din cauza ca patineaza.incearca sa pui si alt lichid servo nou ATF 220 daca nici asa nu merge schimba pompa,bafta

                    Comment


                    • #11
                      Trebuie sa schimbi Pompa Servodirectie, se uzeaza daca e ceva probleme cu Directia. Deobicei se defecteaza de la nivel minim de ulei. Controlati. Daca incepe sa faca un sunet putin straniu, pai vedeti, sa nu fie prea tirziu.
                      Mercedes Power!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF