Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aer dinspre pompa de joase!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer dinspre pompa de joase!

    Salut! C-Klase 220 cdi an 2003/05 w203

    Am o problema majora, am schimbat o-ringurile de la pompa de inalte pentru ca nu mai pornea si curgea motorina pe la ele, iar apoi dupa ce am mers 1 km sa oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca, am chemat mecanicul si a verificat traseul de la pompa de joase spre filtru si a descoperit ca baga aer in filtru! Acum nu stim care e problema?!
    Pompa de joase? In rezervor vreo pompa? A mai intalnit cineva problema asta?

  • #2
    deci ,
    aceeasi problema am rezolvato eu in felul urmator .

    1) schimbi oringurile de la :
    a) 2 furtune de intra in pompa de inalta
    b) 2 furtune care intra in pompa de joasa
    c) 1 furtun de intra in rampa comuna *(retur)
    d) oringul de la furtunu de intra in filtru .
    e) colieru de e pe al 2 furtun de la filtru .

    2) dupa ce schimbi tot ce am zis eu . si esti sigur ca leai introduc usor fara sa le ciupesti sau deteriorezi , dai la automat , astepti sa porneasca o sa dureze vreo 15-20 de secunde de automat ca sa porneasca , porneste o lasi 5 minute sa mearga . dupa care o opresti , stai 3 min si pornesti din nou . si te uiti pe futunele care ies din pompa de joasa de bule de aer , daca n`ai bule inseamna ca problema a fost oringuri , daca nu inseamna ca ai o problema mai grava la pompe sau conductele de vin din rezervor la filtru .

    Comment


    • #3
      Originally posted by alexubun View Post
      deci ,
      aceeasi problema am rezolvato eu in felul urmator .

      1) schimbi oringurile de la :
      a) 2 furtune de intra in pompa de inalta
      b) 2 furtune care intra in pompa de joasa
      c) 1 furtun de intra in rampa comuna *(retur)
      d) oringul de la furtunu de intra in filtru .
      e) colieru de e pe al 2 furtun de la filtru .

      2) dupa ce schimbi tot ce am zis eu . si esti sigur ca leai introduc usor fara sa le ciupesti sau deteriorezi , dai la automat , astepti sa porneasca o sa dureze vreo 15-20 de secunde de automat ca sa porneasca , porneste o lasi 5 minute sa mearga . dupa care o opresti , stai 3 min si pornesti din nou . si te uiti pe futunele care ies din pompa de joasa de bule de aer , daca n`ai bule inseamna ca problema a fost oringuri , daca nu inseamna ca ai o problema mai grava la pompe sau conductele de vin din rezervor la filtru .
      Multumesc tare mult am sa-l pun pe mecanic sa faca asta maine la prima ora si daca se rezolva dau o bere!
      Dupa ce fac operatia am sa intru pe forum si iti scriu!
      Multam fain!

      Comment


      • #4
        @alexubun: deci pana la urma valva de aerisire era buna? Sa inteleg ca a fost totusi neetanseitate?
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Salutare!
          Am gasit problema!
          Nu mai trece motorina din partea stanga in dreapta!
          Acum nu stim ce e de schimbat?
          Am mai gasit aceasta problema la foarte multa lume pe forum dar nimeni nu spune cum a rezolvat-o!
          Asa ca asteptam sa scrie un coleg care a rezolvat problema sau altcineva care stie ce trebuie facut!
          Multumesc anticipat!

          Comment


          • #6
            Scuze!
            Nu mai trece motorina din rezervorul din partea stanga in partea dreapta!

            Comment


            • #7
              schimba ce ti`am zis eu sa schimbi. si o sa vezi ca o sa treaca , nu trece pt ca trage aer si nu face vid`ul necesar sa absoarba motorina dintr`o parte in alta

              si in plus oringurile alea nu fac mai mult de 400 de mii lei vechi toate .

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF