Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Alimentare Rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Alimentare Rezervor

    Salut ,

    De ceva timp ma confrunt cu o problema majora pentru mine si anume nu pot sa circul cu masina decat daca am rezervorul plin(sau aproape plin)din cauza ca dupa ce se apropie acul de la indicatorul de benzina de liniuta din mijloc se opreste masina , iar acuma dupa mai multe verificari am constatat ca problema ar fi din rezervor pentru ca din cate am vazut e compartimentat in 2 parti si presupun eu ca nu mai trece dintr-o parte in cealalta .

    Mai pe scurt am alimentat cu 50 litri , plus ce mai era in rezervor , si am facut plinul . Am mers destul de multi km pana s-a apropiat indicatorul de la benzina de ultima liniuta (inainte de aprinderea becului rosu de avertizare) si am alimentat iar , curios ca , nu au intrat decat 43 litri . Am mers 200 km si s-a oprit motorul , am pus pe avarii am dat la automat dar nimic , dupa 10 minute am incercat si a pornit iar am mers 5 km si iar s-a oprit si nu a mai luat-o din loc . Iar de ceva timp tot ii fac plinul merg 200 km si alimentez iar . Am mai intercat o singura data sa las sa mearga mai mult si imediat dupa vre-o 250 km(de la plin) s-a oprit.

    Stie cineva ce e de facut sau care ar fi rezolvarea ? Iar in cazul in care trebuie dat rezervorul jos trebuie sa dau si jug-ul pe spate si grupul ? sau este si o alta varianta

    Multumesc !
    wwww.clubmercedes.ro

  • #2
    Buna, din pacate problema este in rezervor, si ca sa dai jos rezervorul trebuie demontat jos Grupul, cardanul, si alte dracii.
    In rezervor este un mecanism care are rolul de a transfera combustibilul dintr-o parte in celalalt. Cu acesta este problema.
    Nu stiu cum se repara.
    Va doresc bafta in rezolvarea problemei.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      De ce imi era mai frica de aia nu scap . Cineva mi-a mai zis ca e posibil sa aiba pompe independente in cele 2 compartimente ? oare asa e si la motorizarea mea ?

      Si ce am uitat sa mentionez e vorba de un C classe din 1996 motor 1.8 benzina 90 kw
      wwww.clubmercedes.ro

      Comment


      • #4
        Nu stiu daca ai pompe electrice sau nu, eu am desfacut un rezervor de pe un Diesel tot W202, ala nu avea nici un fel de pompa in el.
        Asta daca e pompa sau nu sa confirme cineva care a desfacut rezervor de pe o masina cu benzina.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Nu e nici o pompa ajutatoare in rezervor.
          Dupa mai multe "cercetari" am ajuns la doua posibile solutii:
          1) ai probleme cu rampa de retur (parca asa se numeste - sa nu-mi sariti in cap ) )
          2) ai probleme cu pompa de benzina (nu mai face destul presiune pe retur)

          E cineva pe forum care a schimbat pompa de benzina si a disparut problema cu trecerea combustibilului dintr-o parte in alta

          PS: si eu am aceeasi problema doar ca masina se opreste cand acul coboare sub jumatare ( intre liniuta de jumate si urmatoarea) numai ca nu ma deranjeaza (consider ca acolo se termina benzina) deoarece nu fac drumuri lungi.
          W202, C180 elegance, 1995

          Comment


          • #6
            Din cate am vazut eu este o pompa electrica , dar e doar pe o parte pe cealalta nu are nimic .

            dolusd : Daca e problema cu rampa retur ce anume ar trebui facut sau de ce crezi ca ar fi asta problema ??/

            Si sa mai revin cu un update azi-noapte am scos 38 litri de benzina din rezervor , am lasat masina la relanti 15-16 minute si nu s-a oprit deloc . Ce naiba are ? ( sa o mai las asa ? sa pun inapoi benzina
            wwww.clubmercedes.ro

            Comment


            • #7
              Am attach`at o poza cu rezervorul poate sa imi zica cineva daca a mai schimbat pozitia 17 si ce cheie mi-ar trebui pentru pozitia 47 ?
              Attached Files
              wwww.clubmercedes.ro

              Comment


              • #8
                Buna ziua,pentru inceput demontezi bancheta din spate si vei gasi doua capace pe care le vei demonta cu o cheie de 8, dupa care demontezi capacele de la rezervor si vei gasi in interiorul rezervorului in ambele camere sonde litrometrice si niste conducte .
                Problema ta este ca nu mai functioneaza duza venturi ,cea care transporta benzina dintr-o parte in alta, in mod normal se schimba pompa de benzina cu tot ce se afla in rezervor, si nu sunt putine, spor la treaba.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by automaticul View Post
                  Buna ziua,pentru inceput demontezi bancheta din spate si vei gasi doua capace pe care le vei demonta cu o cheie de 8, dupa care demontezi capacele de la rezervor si vei gasi in interiorul rezervorului in ambele camere sonde litrometrice si niste conducte .
                  Problema ta este ca nu mai functioneaza duza venturi ,cea care transporta benzina dintr-o parte in alta, in mod normal se schimba pompa de benzina cu tot ce se afla in rezervor, si nu sunt putine, spor la treaba.
                  Asta cu demontatu banchetei din spate la ce model? Mie incepe sa imi faca figuri plutitoru sau ce e inauntru acolo ... nu prea imi mai indica corect nevelu de benzina ... ba creste ba scade si tot asa .
                  Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Uniqu View Post
                    Asta cu demontatu banchetei din spate la ce model? Mie incepe sa imi faca figuri plutitoru sau ce e inauntru acolo ... nu prea imi mai indica corect nevelu de benzina ... ba creste ba scade si tot asa .
                    Scuze, este valabil pentru WDB 203, 211, 204, pentru WDB 202trebuie urcata masina pe elevator, si pe dedesupt vei gasi capacele de la sondele litrometrice, pentru a face aceasta operatie este bine sa fie rezervorul cat mai gol, pentru a nu va stropi cu benzina la demontare, si in cazul masinilor diesel este la fel are aceeasi pozitionare a sondelor.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by automaticul View Post
                      Scuze, este valabil pentru WDB 203, 211, 204, pentru WDB 202trebuie urcata masina pe elevator, si pe dedesupt vei gasi capacele de la sondele litrometrice, pentru a face aceasta operatie este bine sa fie rezervorul cat mai gol, pentru a nu va stropi cu benzina la demontare, si in cazul masinilor diesel este la fel are aceeasi pozitionare a sondelor.
                      Multumesc pentru informatie. Daca tot am masina in service o sa schimb si sonda sau sondele alea. Salut
                      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara,masina in discutie este un C classe W204 200 Kompresor 2007 cu 30000 km iar problema care o are este urmatoarea:alimentez facand plinul si acul de la benzina indica full dar dupa ce incepe sa se consume facand km (250 sau maxim 300)si ajungind acul la mijloc imi fuge repede in jos se aprinde becul si imi zice sa alimentez ma duc in pompa si nu intra m-ai mult de 27-32 litri ca si cum as avea un rezervor de 30 litri ,am fost la reprezentanta si mi-au facut test au zis ca poate fii pompa de transfer (cea care duce benzina in celalalt compartiment)mi-au facut o resoftare la nu stiu ce (sam spate )cred si mi-au zis sa vad daca m-ai face, problema ramine si face la fel .Multumesc anticipat pentru ori care ajutor.
                        Last edited by romyc; 10-08-2010, 22:02 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by romyc View Post
                          Buna seara,masina in discutie este un C classe W204 200 Kompresor 2007 cu 30000 km iar problema care o are este urmatoarea:alimentez facand plinul si acul de la benzina indica full dar dupa ce incepe sa se consume facand km (250 sau maxim 300)si ajungind acul la mijloc imi fuge repede in jos se aprinde becul si imi zice sa alimentez ma duc in pompa si nu intra m-ai mult de 27-32 litri ca si cum as avea un rezervor de 30 litri ,am fost la reprezentanta si mi-au facut test au zis ca poate fii pompa de transfer (cea care duce benzina in celalalt compartiment)mi-au facut o resoftare la nu stiu ce (sam spate )cred si mi-au zis sa vad daca m-ai face, problema ramine si face la fel .Multumesc anticipat pentru ori care ajutor.
                          Buna seara, in acest caz mergi al dealer ,cand se aprinde becul de la benzina, dai jos bancheta din spate si vei gasi doua capace pe care le desfaci cu o cheie de 8mm, si v-a trebui sa desfaci capacele de la pompa de benzina, vei gasi in partea stanga cum stai in scaunul soferului, acel compartiment plin cu benzina si cel din dreapta fara benzina , in acest caz ,v-a trebui sa verifice sa nu fi sarit vreo conducta de benzina din interiorul rezervorului, acolo se afla o duza Venturi care face transferul dintr-o parte in alta, daca sunt toate la locul lor , atunci v-a trebui sa se schimbe tot ansamblul pompei de benzina inclusiv sondele litrometrice , adica ce se afla in partea dreapta si in partea stanga, nu este indicat sa se schimbe numai o parte a acestui ansamblu, deoarece pot veni modificate si atunci nu se pot monta in rezervor .
                          Valabil pentru majoritatea modelelor de Mercedes , exceptie WDD216 AMG(CL), WDD221motor AMG, WDC164 AMG,in rest toate au o singura pompa de combustibil , nu exista pompa de transfer dintr-o parte in alta a rezervorului.
                          In cazul masinilor diesel este la fel (cele cu pompa electrica de combustibil), se pare ca acest principiu de transfer nu este inteles destul de bine de majoritatea celor care au de a face cu astfel de probleme..
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • #14
                            Buna,multumesc mult pentru raspuns

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by automaticul View Post
                              Scuze, este valabil pentru WDB 203, 211, 204, pentru WDB 202trebuie urcata masina pe elevator, si pe dedesupt vei gasi capacele de la sondele litrometrice, pentru a face aceasta operatie este bine sa fie rezervorul cat mai gol, pentru a nu va stropi cu benzina la demontare, si in cazul masinilor diesel este la fel are aceeasi pozitionare a sondelor.
                              Salut . Am vazut cam cum sta treaba dar imi trebuiesc niste chei speciale ai idee unde le pot gasi ? ca am incercat asa cu ce am avut eu la indemana pe un canal si nu prea merge este o smecherie pe care nu reusesc sa o dezvaluiesc :-?? ... Mersi
                              wwww.clubmercedes.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF