Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

intra greu in viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si eu am o problema de genu ... cand e rece intra foarte greu in treapta a 2,dupa ce merg un km asa nu mai am treaba ...ce ar putea fi ?

    Comment


    • #62
      Pai citishi topicul?
      Uleiul in cutie sau timoneria sau ambele...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #63
        Revin si eu,am spus mai in urma ce probleme aveam,culmea e ca acum nu mai am nici o problema,e pedala cam moale,dar ambreiaj am,intra bine in viteze si nu pierde lichid,oare ce o fi avut?

        Comment


        • #64
          Salut,

          Inlocuieste lichidul de frana(iti recomand sa mergi la cineva care este profesionist-sa iti spele vasul in care se toarna lichidul;sa te asiguri ca nu ramane aer in instalatie) si vei observa o imbunatatire la schimbarea vitezelor.

          Barfta!

          Comment


          • #65
            Da, corecta observatia.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Multumesc!

              Comment


              • #67
                Originally posted by RevengerW203 View Post
                Spune te rog.....uleiul vechi prezenta impuritati sau pilitura,span sau culoarea lui nu mai era cum trebuie? Zic de culoare pt ca o cutie "sanatoasa" nu are voie sa schimbe culoarea uleiului.

                Dimineata.....apasa pedala de ambreaj de ai multe ori (amorseaz-o) ....si apoi schimba prin toate treptele , va merge ceva mai usor pana se incalzeste.

                Iar daca timoneria e dereglata si asta e o cauza; levierul schimbatorului trebuie sa stea drept ,fara inclinatii catre stanga sau dreapta ,altfel trebuie reglata de sub masina.
                Salut, intr-adevar uleiul avea span la surubul cu magnet pe unde se scoate, insa culoarea lui era normala. am facut si pedala dimineata pana am facut febra la picior, pe moment parca merge ceva mai bine, insa dupa ce fac 1-2km si ma opresc la semafor, incepe distractia cu bagatul in treapta intai...trebuie sa bag in a doua in cel mai fericit caz sau chiar a treia viteza si apoi viteza intai. timoneria nu pare dereglata asta zic pentru ca schimbatorul sta drept si nu are nici un fel de joc...dupa ce se incalzeste masina nu mai am probleme, ba chiar se intampla cateodata - rar intr-adevar - si cand e abia pornita sa intre cu un singur deget in treapta intai, ca unsa, fara nici un fel de efort...astia de la mercedes au zis ca sa imi dea jos toata cutia, cand mi-au zis cat ma costa am zis sau lasa, ca mai aveam putin si cumparam cutia cu totul...

                Comment


                • #68
                  Am fost de curand la un curs de conducere defensiva la firma lui Titi Aur, acolo la o cafea am discutat cu copilotul lui Titi despre problema care o am si eu la cutie (intra greu la rece) si mi-a zis sa schimb uleiul din cutia de viteze si sa pun: Motul 75w140. Stie cineva ceva despre acest ulei ? Eu am citit despre el si ar fi un ulei pt masinile de raliu care se comporta f. bine la temperaturi ridicate, ma intreb.. la masina mea de oras, ar fi ok acest ulei ?
                  MB 180C Sport Coupe W203

                  Comment


                  • #69
                    nu cred ca e bine ce ti-a recomandat copilotul
                    acel ulei are vascozitate normala la rece si vascozitate f mare la cald
                    atata timp cat nu mergi cu masina la curse bagi banii degeaba in el si cel mai probabil nici nu e sanatos pt cutie
                    ideal e sa pui ce recomanda producatorul masinii (probabil 75W80)
                    fiecare cutie de viteze are particularitatile ei inclusiv la sistemul de lubrifiere
                    de aceea trebuie sa tinem cont de ce zice producatorul masinii pt ca ei stiu cum e proiectata cutia si de ce ulei are nevoie
                    in general cutiile masinilor cu tractiune spate folosesc un ulei mai subtire pt ca nu au si grupul conic in interior
                    cutia proiectata sa foloseasca un ulei subtire are fante de librifiere mai mici prin care un ulei gros e posibil sa nu treaca
                    pt orice alte intrebari legate de cutiile de viteze manuale va stau la dispozitie in calitate de "cunoscator"

                    Comment


                    • #70
                      In calitatea ta de cunoscator si nou venit pe forum, te-as ruga sa utilizezi semnele de punctuatie si majuscula la inceputul propozitiei, adica un stil mai ingrijit de redactat, specific pretentiilor marcii conduse. Multumesc.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by air_catalin View Post
                        Am fost de curand la un curs de conducere defensiva la firma lui Titi Aur, acolo la o cafea am discutat cu copilotul lui Titi despre problema care o am si eu la cutie (intra greu la rece) si mi-a zis sa schimb uleiul din cutia de viteze si sa pun: Motul 75w140. Stie cineva ceva despre acest ulei ? Eu am citit despre el si ar fi un ulei pt masinile de raliu care se comporta f. bine la temperaturi ridicate, ma intreb.. la masina mea de oras, ar fi ok acest ulei ?
                        Cand a fost schimbat, daca stii, uleiul din cutie? Motorul merge pe la 650-700 grd.C. Cutia, pe la 350. Astea sunt temperaturile OBISNUITE. Oare cat costa daca o lasi sa mearga 3-5 minute sa merga pentru incalzire?

                        Comment


                        • #72
                          Am schimbat uleiul acum 2 ani, nu stiu ce ulei au pus cei de la service dar nu a fost f. bun pentru masina.
                          Copilotul de acolo a zis ca si el si-a pus acel ulei in cutia masinii personale, sa-nteleg ca nu ar fi o idee f buna sa folosesc acest ulei ?
                          Stie cineva cat ulei trebuie sa cumpar pentru un schimb ?
                          Last edited by air_catalin; 03-07-2012, 22:24 PM.
                          MB 180C Sport Coupe W203

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by air_catalin View Post
                            Am schimbat uleiul acum 2 ani, nu stiu ce ulei au pus cei de la service dar nu a fost f. bun pentru masina.
                            Copilotul de acolo a zis ca si el si-a pus acel ulei in cutia masinii personale, sa-nteleg ca nu ar fi o idee f buna sa folosesc acest ulei ?
                            Stie cineva cat ulei trebuie sa cumpar pentru un schimb ?
                            Cumperi 2l de ulei pentru cutia de viteza cu norma MB235.1 dar bagi doar 1,3l - 1,4l.
                            Eu l-am cumparat de la reprezentanta MB din Craiova si am platit 197lei pentru 2l si l-am inlocuit la un mecanic.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by epurare_coco View Post
                              Cand a fost schimbat, daca stii, uleiul din cutie? Motorul merge pe la 650-700 grd.C. Cutia, pe la 350. Astea sunt temperaturile OBISNUITE. Oare cat costa daca o lasi sa mearga 3-5 minute sa merga pentru incalzire?
                              Se ating aceste temperaturi prin camera de ardere,unde se face lubrifierea cu ulei sigur nu ajunge asa de mare temperatura. Uleiul de pe la 180 de grade in sus incepe sa isi piarda din proprietati asa ca temperaturile de care zici tu sigur nu se ating in motor si in nici un caz in cutie.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by RevengerW203 View Post
                                Spune te rog.....uleiul vechi prezenta impuritati sau pilitura,span sau culoarea lui nu mai era cum trebuie? Zic de culoare pt ca o cutie "sanatoasa" nu are voie sa schimbe culoarea uleiului.

                                Dimineata.....apasa pedala de ambreaj de ai multe ori (amorseaz-o) ....si apoi schimba prin toate treptele , va merge ceva mai usor pana se incalzeste.

                                Iar daca timoneria e dereglata si asta e o cauza; levierul schimbatorului trebuie sa stea drept ,fara inclinatii catre stanga sau dreapta ,altfel trebuie reglata de sub masina.
                                Salutare

                                Timoneria din cate presupun eu se deregleaza tocmai din cauza la bucsa pe care colegul nostro "PASSAT" a schimbato,este logic ca; daca bucsa aea se uzeaza schinbatorul va sta stramb si va actiona tot stramb pe timonerie,isi face alt loc acolo decat cel corect...

                                Acu este: Cineva stie cum se regleaza timoneria ? Eu nu am vazuto niciodata as vrea sa stiu cum se regleaza,exista un surub de unde sa strangi sau indrepti pur si simplu tijele alea ?

                                Multumesc mult

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF