If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
intra greu in viteze
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Nici eu nu am rezolvato inca dar am fost cu ea la 2 mecanici...unu mea zis ca poate fi din rulmentul de ambreaj si abreajul...cel deal 2-lea a spus tot aceeasi chestie dar a adaugat ca si suportul motorului poate fi cauza....
Dar daca nu intra la rece in treapta 1 si 2 se duce discul de presiune + rulmentul...asta am inteles eu.
Am gasit si rezolvat problema.
Totul a fost din timonerie mai exact din piesa din fotografia atasata. Avea joc mare din cauza ca acea piesa este din plasti si cu timpul s-a macinat. Am fost sa cumpar una noua si nu vine separat ci cu tot ansamblu care costa aprox. 2000lei. Asadar am fost cu masina la un mecanic si mi-a reparat-o, nu stiu cum dar acum merge perfect.
Am gasit si rezolvat problema.
Totul a fost din timonerie mai exact din piesa din fotografia atasata. Avea joc mare din cauza ca acea piesa este din plasti si cu timpul s-a macinat. Am fost sa cumpar una noua si nu vine separat ci cu tot ansamblu care costa aprox. 2000lei. Asadar am fost cu masina la un mecanic si mi-a reparat-o, nu stiu cum dar acum merge perfect.
Car te-a costat reparatia,am si eu problema asta la E 200.
Am si eu problema cu intratul mai greu in viteze,dar la mine se manifesta la toate treptele,iar cand fac multe pedale intra ok un timp,dupa care iar trag de maneta ca disperatul,chestia e ca nici din viteze nu vrea sa iasa pana nu fac cateva pedale de ambreiaj... sa fie pompa de ambreiaj de vina?sau placa de presiune?
Am si eu problema cu intratul mai greu in viteze,dar la mine se manifesta la toate treptele,iar cand fac multe pedale intra ok un timp,dupa care iar trag de maneta ca disperatul,chestia e ca nici din viteze nu vrea sa iasa pana nu fac cateva pedale de ambreiaj... sa fie pompa de ambreiaj de vina?sau placa de presiune?
Eu am rezolvat problema prin schimbarea uleiului din cutie (am bagat ulei cu norma MB235.10), lichidului de frana (DOT 4plus) si timoneria. Acum nu mai am nicio problema. Intra foarte usor in orice viteza.
Incearca sa schimbi uleiul din cutie si lichidul de frana si vezi daca se imbunatateste ceva.
O sa fac si astea,uleiul din cutie nu l-am schimbat de cand am masina,iar masina are 300000km in bord,dar chestia e ca are momente cand merge bine si momente cand merge prost,toate astea dupa ce am schimbat pompa de ambreiaj...
Aceeasi problema o am si eu la cobra , .... intra greu in 1 si 2... si uneori cand vreau sa ii dau a I a , dau in marsalier , si invers..
Nu prea ma pricep , nu stiu unde trebuie sa ma uit , unde se vede , toata treaba asta , ce trebuie desfacut ? Multumesc
O sa fac si astea,uleiul din cutie nu l-am schimbat de cand am masina,iar masina are 300000km in bord,dar chestia e ca are momente cand merge bine si momente cand merge prost,toate astea dupa ce am schimbat pompa de ambreiaj...
Poate are momente cand merge bine sau rau , pt ca depinde si de vascozitatea uleiului din cutie ,poate cand e mai rece uleiul mai gros , .. poate merge mai greu.
De curand am schimbat garniturile din pompa de ambreiaj,toate bune si frumoase,mergea bine.A doua zi de dimineata nu aveam ambreiaj deloc,dupa 1000 de pedale a inceput sa mearga bine,urmatoarea zi din nou aceeasi problema,chiar nu stiu unde sa ma mai uit,dimineata nu am ambreiaj deloc si dupa foarte multe pedale merge foarte bine ca si cum nu ar avea nici o problema!!!
salut. aceeasi problema o am si eu la w203-ul meu din 2003. am schimbat uleiul in cutie la 160 000 de km cu ulei castrol dar nu mai stiu exact modelul oricum am inteles ca e unul dintre cele mai bune pentru cutia de viteze de la w203, lichidul de frana, dar nu s-a imbunatatit nimic. in treapta 1 si 2 intra greu mai ales acum ca e frig afara, dar dupa ce se incalzeste masina, adica dupa vreo 30-40 minute de mers, nu mai am nici o problema...ce sa fie oare ?! timoneria ?!
salut. aceeasi problema o am si eu la w203-ul meu din 2003. am schimbat uleiul in cutie la 160 000 de km cu ulei castrol dar nu mai stiu exact modelul oricum am inteles ca e unul dintre cele mai bune pentru cutia de viteze de la w203, lichidul de frana, dar nu s-a imbunatatit nimic. in treapta 1 si 2 intra greu mai ales acum ca e frig afara, dar dupa ce se incalzeste masina, adica dupa vreo 30-40 minute de mers, nu mai am nici o problema...ce sa fie oare ?! timoneria ?!
Spune te rog.....uleiul vechi prezenta impuritati sau pilitura,span sau culoarea lui nu mai era cum trebuie? Zic de culoare pt ca o cutie "sanatoasa" nu are voie sa schimbe culoarea uleiului.
Dimineata.....apasa pedala de ambreaj de ai multe ori (amorseaz-o) ....si apoi schimba prin toate treptele , va merge ceva mai usor pana se incalzeste.
Iar daca timoneria e dereglata si asta e o cauza; levierul schimbatorului trebuie sa stea drept ,fara inclinatii catre stanga sau dreapta ,altfel trebuie reglata de sub masina.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment