Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

aer in instalatia de presiune scazuta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aer in instalatia de presiune scazuta

    am schimbat oringurile de la furtunelele de motorina pt ca picurau pe langa ele , si akum am aer in instalatie . masina e un mb c-klass 200 cdi din 2001 W203 ,
    si deasupra are o valva de aerisire , ideea e se actioneaza singura sau trebuie sa umblu si eu la ea ? si daca da datim si mie niste sfaturi cum sa scot aerul ca nu mai picura nicaieri akuma :P

    multumesc

  • #2
    kiar nu stie nimeni cum sa scot aerul din instalatie ?
    sau cum se foloseste supapa aia de deasupra motorului ?

    thanks

    Comment


    • #3
      La benzinar iti scoate singur .. e ca si cum ai ramane fara benzina ... dar la diesel e cam naspa ... stiu cand un coleg de`al meu a ramas fara motorina si a trebuit sa vina cei de la MB` service cu un aparat gen sonda ... a costat un pic cam mult ... dar altcumva nu o mai pornea... Bafta
      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

      Comment


      • #4
        mie imi porneste , da dupa ce porneste pe furtunu ce iese din pompa de presiune scazuta spre pompa de inalta presiune se ved bule de aer . si se mai vad bule si pe furtunu ce intra in capatu rampei comune spre parbriz.

        Comment


        • #5
          Nu stiu ce sa zic ... mergi la un mecanic autoricat si rezolvi problema ... Bafta
          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

          Comment


          • #6
            azi am schimbat toate oringurile , inclusiv cel de la filtru de motorina .
            si tot am aer . cred ca nu mai functioneaza valva aia de e prinsa cu un surub pe motor de trebuie sa scoata aeru si cand ajunge motorina la ea sa inchida singura .
            caci dupa ce o pornesc merg cu ea ... o opresc fac pauza 2-4 ore si cand dau sa plec vad ca din filtru de motorina pleaca prima data aer deci cred ca nu a fost scos si e doar plimbat prin instalatie . asta face ca sa imi dezamorseze pompa de presiune scazuta si dupa ce porneste cu ce e pe rampa si se opreste trebuie sa dau la automat vro 10-15 secunde ca sa aduk iarasi motorina in pompa de presiune scazuta ca sa mearga masina

            maine cred ca ma duc sa cumpar o supapa de sens .
            daca a cumparat cineva pana akuma la un c klass de 2001 un w203 poate imi zice si mie ce diametru a luat pt frutunele de pe masina si unde ar fii indicat sa o montez ...

            multumesc anticipat .

            P.S : akum nu mai am scurgeri de motorina pe la oringuri . verificat !

            Comment


            • #7
              azi am schimbat toate oringurile , inclusiv cel de la filtru de motorina .
              si tot am aer . cred ca nu mai functioneaza valva aia de e prinsa cu un surub pe motor de trebuie sa scoata aeru si cand ajunge motorina la ea sa inchida singura .
              caci dupa ce o pornesc merg cu ea ... o opresc fac pauza 2-4 ore si cand dau sa plec vad ca din filtru de motorina pleaca prima data aer deci cred ca nu a fost scos si e doar plimbat prin instalatie . asta face ca sa imi dezamorseze pompa de presiune scazuta si dupa ce porneste cu ce e pe rampa si se opreste trebuie sa dau la automat vro 10-15 secunde ca sa aduk iarasi motorina in pompa de presiune scazuta ca sa mearga masina

              maine cred ca ma duc sa cumpar o supapa de sens .
              daca a cumparat cineva pana akuma la un c klass de 2001 un w203 poate imi zice si mie ce diametru a luat pt frutunele de pe masina si unde ar fii indicat sa o montez ...

              multumesc anticipat .

              P.S : akum nu mai am scurgeri de motorina pe la oringuri . verificat !

              Comment


              • #8
                Valva aia de aerisire parca are un arc cu bila in cap care astupa orificiul cand vine motorina (dar nu bag mana in foc). Incearca sa o scoti de acolo si sa o cureti cumva, baga un betigas si impinge de bila aia poate e "colmatata" acolo si apoi mai incearca sa dai la automat. De plimbat prin instalatie nu are cum, pentru ca aerul odata trecut de acea valva ajunge in motor si apoi evacuat prin ardere (cu problemele de rigoare). Daca tot gasesti dupa pauza aer pe furtune inseamna ca ai o neetansare la filtrul de motorina. Un prieten cu un Seat avea aceeasi belea si dupa ce a schimbat filtrul nu mai tragea aer, ceea ce nu imi explic decat prin faptul ca avea o neetanseitate care s-a rezolvat la schimbarea filtrului.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  credema ca am tras si am impins de ea de mi sa luat nu stiuc e sai fac sau cum sa o actionez eu cine a umblat la valva aia astept opinii si sfaturi !

                  Comment


                  • #10
                    Inclin sa cred ca valva merge bine, dar nu e construita pentru a face fata la un volum mare de aer in instalatie. Ca sa rezolvi problema umbla la "radacina" ei, adica la filtru. Incearca sa scoti O-ringurile sau furtunele si sa le mai bibilesti putin, poate e vre unul ciupit. Sau incearca sa mai strangi capacul filtrului, furtunele si ce mai are el pe acolo. Pana in filtru poti sa vezi daca ai aer?
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      pana la filtru nu vad nimik .
                      de la filtru la prima pompa e un furtun transparent , si dimineatza la prima cheie de vro 30 de secunde vad cum trage prima data aeru din filtru pana aduce motorina din rezervor sa`l umple . dupa care din filtru vine numai motorina , fara aer .
                      dupa ce o pornesc observ bule de aer doar in circuitu de presiune scazuta , adica niste bule mici ce ies din pompa de presiune scazuta si pe returu de la pompa de inalta .

                      cand ma uit pe furtunu de la valva aia de aerisire , nu vad decat aer , si teoretic ar trebui sa fie plin cu motorina , deaici deduc ca valva nu da drumu la aer pana ajunge motorina la ea sa inchida ....

                      astept pareri si sfaturi !

                      Comment


                      • #12
                        Ca sa scapi de grija acelei valve cauta pe cineva care are vre una asemanatoare si schimb-o cu a lui pana te lamuresti daca merge cu ea, sau intereseaza-te cat costa una noua...dupa constructie am impresia ca nu e scumpa. O sa mai caut si eu sa vad poate o gasesc pe undeva, ca si eu am probleme cu ea in sensul ca a mea a ramas blocata pe deschis si imi picura motorina continuu (neavand bule de aer) si i-am pus un dop in goarna aia din plastic. Daca te ajuta cu ceva valva se cheama "shut off valve" si are codul A6110780049, iar goarna aia mica se cheama "bleeder valve" si are codul A6110780331. Insist totusi asupra faptului ca ai neetanseitati la filtru.
                        Last edited by haddess; 09-30-2010, 19:16 PM.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          Scrie si tu cu litera mare la inceput de propozitie.Eventualciteste regulamentul.
                          Ps:scuze de offtopic.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexubun View Post
                            pana la filtru nu vad nimik .
                            de la filtru la prima pompa e un furtun transparent , si dimineatza la prima cheie de vro 30 de secunde vad cum trage prima data aeru din filtru pana aduce motorina din rezervor sa`l umple . dupa care din filtru vine numai motorina , fara aer .
                            dupa ce o pornesc observ bule de aer doar in circuitu de presiune scazuta , adica niste bule mici ce ies din pompa de presiune scazuta si pe returu de la pompa de inalta .

                            cand ma uit pe furtunu de la valva aia de aerisire , nu vad decat aer , si teoretic ar trebui sa fie plin cu motorina , deaici deduc ca valva nu da drumu la aer pana ajunge motorina la ea sa inchida ....

                            astept pareri si sfaturi !
                            Salut,
                            Am si eu aproape aceeasi problema,adica am schimbat o-ringurile de la pompa de inalte si apoi a pornit am mers 1 km si sa oprit in mers!
                            Am verificat traseul de la pompa de joase la filtru si am descoperit ca imi baga aer pana la filtru, sunt sanse ca si tie sa ti se intample la fel! Pentru a verifica si tu elimina filtru de motorina si leaga pe direct!
                            Eu am dus masina tractata la mecanic si.... sa vedem ce se va intampla!
                            Poate ne ajuta cineva de pe forum sa rezolvam problema! Poate avem noroc si ne raspunde Automaticul! Daca rezolvi primul problema da un semn!
                            Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Salutare!
                              Am schimbat si eu o-ring-urile de care povestiti voi aici si aerul din instalatie a iesit singur. Eu sunt de parere ca inca trage aer pe undeva. Supapa aia de care povestiti nu se poate schimba de pe o conducta pe alta, trebuie schimbata cu tot cu conducta pe care e montata. Eu am schimbat conducta pentru ca scapa motorina prin acea valva. Spor la diagnosticat.
                              ---
                              C220 , 2001, W203.006

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF